Mure vanakooli 2,5 103 kw diisli kärakaga.
Mure nimelt see et autol pikk käivitus nii külma kui ka sooja mootoriga. Rihmad rullid vahetatud värskelt. Ja kõik märgid topelt kontrollitud ja
paigas.
Käivitus mure on siis kui temp anduril juhe küljes. Kui juhe tagant võtta siis poolepöörde pill. Andur vahetatud. Ja jube kalts on ka taga, just siis
kui anduril juhe järgi. Ilma juhtmeta selline tavapärane, väike lont on aga ei midagi jubedat. Kõrgsurve pumba viga on juba pakutut aga ehk kellegil
mingeid muid ideesid. Pumba kaan tundub ka veel süütu olevat, ehk kopsimis jälgi ei tuvastand. Kui tempanduri juhet järgi pole läheb tööle ilusti ja
töötab normaalselt, ainuke ebanormaalsus on see et hoiab pööret peaaegu 1000 peal.
|