roomer86
huviline
Registreerunud 11.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.0 TFSI 2007, a7 3.0 2016
|
postitati 29.08.20 14:11
|
|
|
Audi A7 Exclusive 3.0 160kW 10/2016
Mis arvate sellest? Kes ise sellist omab, võiks kogemusi jagada.
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 29.08.20 14:12
|
|
|
Tundub sile pill piltide põhjal.
Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 29.08.20 14:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: roomer86
Mis arvate sellest? Kes ise sellist omab, võiks kogemusi jagada. |
Oleks siis võinud lingi ka panna ju...
Sellest räägid? https://www.auto24.ee/used/3335444
|
|
|
|
GerhaldK
huviline
Registreerunud 16.01.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.08.20 01:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rix
Tsitaat: | Algselt postitas: roomer86
Mis arvate sellest? Kes ise sellist omab, võiks kogemusi jagada. |
Oleks siis võinud lingi ka panna ju...
Sellest räägid? https://www.auto24.ee/used/3335444 |
"Mis arvate sellest?" Avaldan oma arvamuse siis, kui küsitakse.
Ostaks isegi, sest hind on hea (auto24.ee kõige odavam facelift) ja Exclusive sisu saada kõige odavama hinna eest ei saa paha diil olla ju Lisaks on suur navi (väikese naviga isiklikut ei ostaks A7) ja comfort istmed
(sport istmega ostaks ka aga mingi isiklik kiiks, et nii kallil ja lux klassi autol standard istet ei sooviks). Lisaks igast mudru tundub peal olevat
ala blind spot, lane assist, distronic jne. KeylessGo on muidugi selline "tore lisa" uutel audidel, mis jätab uhke mulje ja on igati korrektselt
öeldud aga lihtsalt tulevikus avastad, et uksi pead sa siiski puldiga avama/sulgema Aga see on on fine - ega kõike head ei saagi.
Bang Olufsen muusika näeb stiilne välja oma liikuvate tweeteritega. A7 kogemust ei oma (A7 bang on 15 kõlarit ja 1200w) aga oman Audi A8 bang olufsen
heliga (A8 bang on 19 kõlarit ja 1400w) ja noh ma ei teagi... Kõrged tunduvad kohati mega mega head ja ülimalt selged aga bassiga lugude puhul on bass
VÄGA masendavalt jõuetu ja pole tasakaalus ülejäänud süsteemi võimsusega. (eeldasin enne ostu, et 1400w tunneb muusikat kehaga ka juba aga sain teada,
et isegi liivaterva ei liigu selle peale autos aga see juba minu enda viga, et valesti eeldan). Vaatamata sellele on tegu lisaväärtusega ikka, sest
tegu on kõige kallima helisüsteemiga Audi valikus ja ta näeb eksklusiivne välja vähemasti (Bose oli ca 1k eur lisa ja Bang ca. 6,5k eur lisa).
Kokkuvõtvalt kõrgetes helides üllatud väga, bassis pettud kindlasti, kui just sama generatsiooni A7 ja A8 bangil mingit põhimõttelist erinevust ei ole
tehtud.
Auto on ilmselt edasimüügi eesmärgil ostetud (sest auto märtsis Eestis arvele võetud ja ark ettenäitamisel täpselt sama LS mis täna auto24) ja vin
kood on kuulutusest ununenud. Ärikad üldiselt teavad väga hästi, mis asi on vin kood ja unustamisel on põhjus tavaliselt (tegu pole enam ammu uue
kuulutusega ka, et "ei jõdnud lisada veel"). Samas on kirjas, et esinduse ajalugu ehk siis vb tõesti unustas. Õnneks ajalugu ei ole keeruline
kontrollida ja ongi kahtlus hajutatud
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 30.08.20 02:57
|
|
|
Siin ei ole absoluutselt mitte midagi arvata ennem kui auto on reaalselt üle vaadatud silmaga, arvutiga, kõrvaga ja tagumikuga. Kui just
muusikaklassik ei ole, tasuks eelistada bose süsteemi. Kessyga pole eriti muresid c7 puhul, nagu oli vanematel mudelitel. Auto tuleb osta kohe
olemasolevate endale vajalike lisadega, mõni rohkem on boonus, pärast midagi külge pookida ei ole hea mõte. Tark üksiküritajast tooja teeb mõned
pildid autost Belgias või siis omab mingeid pabereid treilafirmalt, oksjonilt jne. Ühesõnaga tõestust, et pole otse Taurage töökodade tagant. Vastasel
juhul võib vabalt olla Hr. Tussiku kunstiteosega tegemist,
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
roomer86
huviline
Registreerunud 11.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.0 TFSI 2007, a7 3.0 2016
|
postitati 30.08.20 05:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rix
Tsitaat: | Algselt postitas: roomer86
Mis arvate sellest? Kes ise sellist omab, võiks kogemusi jagada. |
Oleks siis võinud lingi ka panna ju...
Sellest räägid? https://www.auto24.ee/used/3335444 |
Jah just sellest.
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 30.08.20 07:09
|
|
|
See kuulutusest VIN koodi puudumine VIN koodi teadasaamist ei sega antud juhul. Toksid numbrimärgi MNT päringusse ja seal kenasti VIN olemas. Lisaks
info, et masin arvele võetud märtsis. Seega päris kaua müügis juba...
|
|
|
roomer86
huviline
Registreerunud 11.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.0 TFSI 2007, a7 3.0 2016
|
postitati 30.08.20 17:25
|
|
|
No nii sai täna siis käidud masinat proovimas ja vaatamas. Tundus hea. Natuke iluvigu on, aga muidu mulje jäi hea. Ootaks endiselt veel arvamusi enne
kui ostma jooksen.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 30.08.20 17:33
|
|
|
Loe nüüd Janni postitus mitu korda läbi.
See ei ole B4, mida võib puhtalt proovisõidu põhjal osta.
|
|
|
|
roomer86
huviline
Registreerunud 11.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.0 TFSI 2007, a7 3.0 2016
|
postitati 31.08.20 04:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Loe nüüd Janni postitus mitu korda läbi.
See ei ole B4, mida võib puhtalt proovisõidu põhjal osta. |
Enne ostu on naguinii plaanis kuskil lasta auto üle vaadata ja läbi loksutada põhjalikult. Väidetavalt oli ta selle toonud enne koroonat kellegi
tellimusel, kuid koroona saabudes hüppas ostja alt ära ja nüüd on ta ise sellega tänaseni ringi sõitnud (ls juurde tulnud ca 6000km).
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 31.08.20 04:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: roomer86
Enne ostu on naguinii plaanis kuskil lasta auto üle vaadata ja läbi loksutada põhjalikult. Väidetavalt oli ta selle toonud enne koroonat kellegi
tellimusel, kuid koroona saabudes hüppas ostja alt ära ja nüüd on ta ise sellega tänaseni ringi sõitnud (ls juurde tulnud ca 6000km).
|
Kui tahad mingit adekvaatset arvamust konkreetsest autost, siis helista/kirjuta Jann-le ja minge vaadake koos auto üle. Ilma arvutita ülevaatamiseta
sa siit distantsilt muud arvamust ei saa kui, kas auto või istmete värv on ilus ja kas kokku ikka sobivad omavahel...
|
|
|
|
GerhaldK
huviline
Registreerunud 16.01.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.09.20 01:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: GerhaldK
KeylessGo on muidugi selline "tore lisa" uutel audidel, mis jätab uhke mulje ja on igati korrektselt öeldud aga lihtsalt tulevikus avastad, et uksi
pead sa siiski puldiga avama/sulgema |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kessyga pole eriti muresid c7 puhul, nagu oli vanematel mudelitel. |
Mina pigem üritasin nokkida väljendi keylessGo kallal ja juuksekarva pooleks ajada, sest kui naeruväärse täpsusega Audi lisade nimekirja lugeda
(googlist leitavat Inglisekeelset pdf) siis tõesti on standart varustuses kõikidel A7 olemas võtmeta käivitus, mida Audi ise kutsub keylessGo nimega.
Võtmeta sisenemine ja käivitus on lisavarstuses kirjas "Advanced key – keyless entry and keyless go"
Lihtsalt, et kõik saaksid ühemoodi aru asjast.
Ostjana loodaks ise küll vist keylessGO sõna nähes kuulutuses, et autol on olemas võtmeta käivitus ja sisenemine aga igati korreknte oleks ka, kui
olemas on ainult võtmeta käivitus.
Reaalsuses on kindlasti tähtsamaid asju, millele keskenduda A7 ostul ja hetkel see igavusest tähenärimine.
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 03.09.20 15:00
|
|
|
Keylessi kohapealt vähemalt faceliftil, kui lingid pealt kroomitud, on nii entry kui ka go (mis siis standardis). Piltidelt tundub, et lingid pealt
kroomitud
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 03.09.20 15:40
|
|
|
Olles omanud Bose'ga "A7"t 2 aastat ning olles ka sõitnud B&O süsteemiga A7's, siis ütlen kindlameelselt, et kas B&O või ei osta
audit üldse selle kerega. Bose oli ka üks põhjustest, miks ma enda auto maha müüsin. Bosega võid valjult Sky plussi kuulata, B&O on bassi
ka tunda lisaks meeldivatele kõrgetele kvaliteetses muusikas. Ma ei räägi mingist youtubedownloaderiga tõmmatud "320kbit" ripist vaid päris
muusikast, mille eest sa oled maksnud ja mis päriselt ka on kvaliteetne algmaterjal.
Teemaalgatajale - lase tehnika üle vaadata spetsialstil, arvesta et paar-3 tonni võib kuskile ikkagi minna remondi alla, kuid saad väga kena
audi endale, mil on ka hiljem järelväärtust.
|
|
|
OTTK
huviline
Registreerunud 04.08.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.09.20 10:12
|
|
|
Välimus (sisu) on väga kena, kindlasti abiks hiljem müümisel. B&O samuti. (bassi osas annab subwoofer välja vahetada, et ideaalseks saada).
Lisadest puudu näiteks head-up display, night vision ja massaa˛. Hind tundub sellegipoolest väga hea arvestades aastat ja lisasid. Küllap need
väiksemate kw-dega A7-d liiguvadki odavamalt, aga ikkagi hea hind. Võrdle saksas müügis olevatega (võrdle kindlasti varustust) ja kui veendud, et hind
hea, lase esinduses või sarnases kohas üle vaadata ja muud midagi teha polegi.
|
|
|
roomer86
huviline
Registreerunud 11.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.0 TFSI 2007, a7 3.0 2016
|
postitati 06.09.20 17:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OTTK
Välimus (sisu) on väga kena, kindlasti abiks hiljem müümisel. B&O samuti. (bassi osas annab subwoofer välja vahetada, et ideaalseks saada).
Lisadest puudu näiteks head-up display, night vision ja massaa˛. Hind tundub sellegipoolest väga hea arvestades aastat ja lisasid. Küllap need
väiksemate kw-dega A7-d liiguvadki odavamalt, aga ikkagi hea hind. Võrdle saksas müügis olevatega (võrdle kindlasti varustust) ja kui veendud, et hind
hea, lase esinduses või sarnases kohas üle vaadata ja muud midagi teha polegi. |
Aitäh heade kommentaaride eest. Midagi sellist ma ootangi, kuna pole kunagi A7 omanud ja puudub igasugune info sellise masina kohta. Mis arvate
sellise mootori kooslusest? 3.0 160kW diisel.
|
|
|
Ahti
klubiliige
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 3.0 TDI S-line
|
postitati 06.09.20 19:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: roomer86
Tsitaat: | Algselt postitas: OTTK
Välimus (sisu) on väga kena, kindlasti abiks hiljem müümisel. B&O samuti. (bassi osas annab subwoofer välja vahetada, et ideaalseks saada).
Lisadest puudu näiteks head-up display, night vision ja massaa˛. Hind tundub sellegipoolest väga hea arvestades aastat ja lisasid. Küllap need
väiksemate kw-dega A7-d liiguvadki odavamalt, aga ikkagi hea hind. Võrdle saksas müügis olevatega (võrdle kindlasti varustust) ja kui veendud, et hind
hea, lase esinduses või sarnases kohas üle vaadata ja muud midagi teha polegi. |
Aitäh heade kommentaaride eest. Midagi sellist ma ootangi, kuna pole kunagi A7 omanud ja puudub igasugune info sellise masina kohta. Mis arvate
sellise mootori kooslusest? 3.0 160kW diisel. |
Tunbub, et selle moto jõudlus on täiesti maha keeratud. Mida muidugi annaks ka normaalseks keerata.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 07.09.20 20:44
|
|
|
160kW mootor on meie teedele täiesti piisav. 171kW C6 vaatab tagatulesid. Siin annab oma panuse erksam mootor ja kiirem kast.
Mind isiklikult häirib selle FL mootori nukamuusika, mida on kuulda isegi tehtud mootoril. Lisaks ei anna erilist kindlustunnet DL501, mis selle
masina ülekannet muudab. Ka ei oma vähemalt minu silmis mingit lisaväärtust sellist värvi eksklusiivsisu. Lumivalge oleks olnud 5+. Maitsed on küll
erinevad, kuid hetkel meenutab mulle kanala põrandat. Ma eeldan, et isepuurivate plekikruvidega kinnitatud ilus tulekustuti ei kuulu selle eksklusiivi
komplekti . Õnneks saab selle pisut paremasse kohta tõsta. BO heli on
iseenesest väga hea ja polegi mõeldud laiatarbemuusika kuulamiseks. BO uuena soetades pole muidugi oma hinda väärt ja sisaldab mingi koguse praktilist
väärtust mitteomavat plingi. Muidu selle FL A7 optiline outfit on tasakaalus ja ilus. Lisaks omab C7 kere väga häid sõiduomadusi. Oma silm ja kõrv on
muidugi kuningas.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
roomer86
huviline
Registreerunud 11.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.0 TFSI 2007, a7 3.0 2016
|
postitati 08.09.20 03:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
160kW mootor on meie teedele täiesti piisav. 171kW C6 vaatab tagatulesid. Siin annab oma panuse erksam mootor ja kiirem kast.
Mind isiklikult häirib selle FL mootori nukamuusika, mida on kuulda isegi tehtud mootoril. Lisaks ei anna erilist kindlustunnet DL501, mis selle
masina ülekannet muudab. Ka ei oma vähemalt minu silmis mingit lisaväärtust sellist värvi eksklusiivsisu. Lumivalge oleks olnud 5+. Maitsed on küll
erinevad, kuid hetkel meenutab mulle kanala põrandat. Ma eeldan, et isepuurivate plekikruvidega kinnitatud ilus tulekustuti ei kuulu selle eksklusiivi
komplekti . Õnneks saab selle pisut paremasse kohta tõsta. BO heli on
iseenesest väga hea ja polegi mõeldud laiatarbemuusika kuulamiseks. BO uuena soetades pole muidugi oma hinda väärt ja sisaldab mingi koguse praktilist
väärtust mitteomavat plingi. Muidu selle FL A7 optiline outfit on tasakaalus ja ilus. Lisaks omab C7 kere väga häid sõiduomadusi. Oma silm ja kõrv on
muidugi kuningas. |
Aitäh, aga mis asi on DL501.
|
|
|
rait183
huviline
Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Tallinn/Paide
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 Avant 1.8T
|
|
roomer86
huviline
Registreerunud 11.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.0 TFSI 2007, a7 3.0 2016
|
postitati 18.09.20 03:15
|
|
|
No nii, lõpuks siis auto ikkagi ära ostetud ja siiamaani rahul. ilus kena ja liigub nagu edasi ka.
|
|
|