Vaenemees
huviline
Registreerunud 18.06.20
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.08.20 20:19
|
|
|
Audi A6 3.0TDI All-Road 2006 softclose luuk/pagasnik
..
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 17.08.20 03:17
|
|
|
Kergemal juhul on luugi amordid väsinud - nende vahetus on odav ja lihtne. Raskemal juhul on luugi mootorid "väsinud".
|
|
|
Vaenemees
huviline
Registreerunud 18.06.20
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.08.20 12:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: siLc
Kergemal juhul on luugi amordid väsinud - nende vahetus on odav ja lihtne. Raskemal juhul on luugi mootorid "väsinud". |
Auto töökotta viia või on mingi moodus alguses iseseisvalt selgusele jõuda, mis vahetust vajaks-amordid või mootor?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 17.08.20 13:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vaenemees
Auto töökotta viia või on mingi moodus alguses iseseisvalt selgusele jõuda, mis vahetust vajaks-amordid või mootor? |
Teed luugi lahti, lased kellelgi seda lahti hoida ja ise samal ajal võtad amordi ühest otsast lahti ja proovid seda kokku suruda. Samuti teisel pool.
Kui üks pool liigub tuntavalt kergemini, siis see amort on surnud. Mõistlik oleks mõlemad juba siis uued paigaldada (uusi ostes kindlasti vaata, et
need ikka elektriliselt avatavale/suletavale luugilile sobiks (iseasi, kas B-osa üldse ongi sellele tehtud).
|
|
|
|
Vaenemees
huviline
Registreerunud 18.06.20
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.08.20 13:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rix
Tsitaat: | Algselt postitas: Vaenemees
Auto töökotta viia või on mingi moodus alguses iseseisvalt selgusele jõuda, mis vahetust vajaks-amordid või mootor? |
Teed luugi lahti, lased kellelgi seda lahti hoida ja ise samal ajal võtad amordi ühest otsast lahti ja proovid seda kokku suruda. Samuti teisel pool.
Kui üks pool liigub tuntavalt kergemini, siis see amort on surnud. Mõistlik oleks mõlemad juba siis uued paigaldada (uusi ostes kindlasti vaata, et
need ikka elektriliselt avatavale/suletavale luugilile sobiks (iseasi, kas B-osa üldse ongi sellele tehtud). |
Suured tänud vastamast!
Esimesel võimalusel kohe proovin.
|
|
|
ralf
klubiliige
Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal
Auto: C6 Avant q 3.0tdi,c4 avant 2.5tdi
|
postitati 17.08.20 14:55
|
|
|
Mis vahe nendel amortidel on?Sai lisana el.luuk paigaldatud ja jäid vanad amordid.Töötab ilusti.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 17.08.20 17:01
|
|
|
Tihti vanematel C6-tel siiski asi väsinud mootorites. Tasuks ka hoovastik ja kinnitused üle vaadata mootorite juures, selleks tuleb eemaldada tagumine
laepaneel. Kui pauguga sulgub, teevad uued amordid ainult head. Vahest on olnud vaja ka arvutiga sekkuda, et asendid ilusti paika seada.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 18.08.20 05:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ralf
Mis vahe nendel amortidel on?Sai lisana el.luuk paigaldatud ja jäid vanad amordid.Töötab ilusti. |
Kui ise sellise asja peale ei tule, et amordid võiks erinevad olla, siis tulekski minna näiteks Forssi leti äärde ja lasta asjatundjal oma tööd teha
ja sobiv varuosa müüa, mitte a la Aeromotorsist ehku peale üks odavamaid tellida (nagu väga paljud teevad - kui ikka asja ei jaga, siis tuleb maksta,
et keegi selle sinu eest teeks, olgu selleks remondimees või müüja varuosa poes).
Amortide valik on PÄRIS SUUR: kõige tavalisem, interstop, elektriliselt avatavale luugile, elektriliselt
suletavale luugile jne...
PR koodide tähendused:Tsitaat: |
FM0 = Basic equipment variant
5NC = Standard tailgate stay
5NH = Tailgate stay
5NF = Interstop gas prop for tailgate
4E0 = Tailgate/trunk lid unlocking from outside
4E2 = Tailgate/trunk lid release from inside (electrically)
4E7 = Trunk lid power closing
|
|
|
|
|
ralf
klubiliige
Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal
Auto: C6 Avant q 3.0tdi,c4 avant 2.5tdi
|
postitati 18.08.20 06:27
|
|
|
Ja mida see Forss sulle vastab???Auto nr.,sellel tavaline luuk ja kogu moos,õlikorgi seibi ei suuda nad ka õiget müüa.Selleks kûsisingi siit,foorum
vist selleks ongi.
|
|
|
afp
huviline
Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.08.20 06:48
|
|
|
Kui Forsist ei julge küsida, siis otsi mõni inimene kes uuendatud ETKAle ligipääsu omab või siis varustuse nimekirja järgi välja vaatab.
Varuosapäringut võib alati esinduse kaudu ka teha.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 18.08.20 07:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ralf
Ja mida see Forss sulle vastab???Auto nr.,sellel tavaline luuk ja kogu moos,õlikorgi seibi ei suuda nad ka õiget müüa.Selleks kûsisingi siit,foorum
vist selleks ongi. |
Mitte ei lähe auto nr jutuga vaid ütledki, et elektriline luuk küljes (või siis selle auto nr, mille pealt luugi mootorid pärit).
|
|
|
|
Vaenemees
huviline
Registreerunud 18.06.20
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.08.20 10:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tihti vanematel C6-tel siiski asi väsinud mootorites. Tasuks ka hoovastik ja kinnitused üle vaadata mootorite juures, selleks tuleb eemaldada tagumine
laepaneel. Kui pauguga sulgub, teevad uued amordid ainult head. Vahest on olnud vaja ka arvutiga sekkuda, et asendid ilusti paika seada.
|
Kõlab nagu väsinud mootor ja ka väsinud amordid.
Nädalavahetusel saab ehk täpsema vastuse
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 20.08.20 03:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vaenemees
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tihti vanematel C6-tel siiski asi väsinud mootorites. Tasuks ka hoovastik ja kinnitused üle vaadata mootorite juures, selleks tuleb eemaldada tagumine
laepaneel. Kui pauguga sulgub, teevad uued amordid ainult head. Vahest on olnud vaja ka arvutiga sekkuda, et asendid ilusti paika seada.
|
Kõlab nagu väsinud mootor ja ka väsinud amordid.
Nädalavahetusel saab ehk täpsema vastuse |
Ei tasu imestada, kui nii ongi.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|