Ma arvan, et seda võib võibolla tõesti nii nimetada sest kiirendus on ühtlane kogu pöörete vahemikus. Ei teki ca 2400 pöörde juures paremat kiirendust
nagu turbomootoril peaks. Kas geomeetria ei või reguleerimata olla? Ma igaks juhuks mainin ka selle ära, et võrreldes mu teise Audiga (2.0tdi),
väriseb ja müriseb see mootor palju rohkem. Võibolla see 1.9 ongi traktor võrreldes 2.0 kuigi mõlemad on PD.
MAF tahetud ja tegeliku vahe oli tühikäigul kolmekordne. Sõber arvas, et MAF eeldab EGR olemasolu ja selle pärast ebakõla. Aga kas selle vea sümptomid
on ikka sellised, et turbo boosti ei tunne? Võtan õhulugeja pisiku lahti, läheb kiirendus olematuks. Võtan geomeetria vaakumi ära, ei tõmba enam
madalatel pööretel. Selles mõttes need asjad nagu reageerivad. Või eeldan ma äkki ise sellest mootorist liiga head kiirendust?
|