Lehekülgi: 1 2 |
merchant
huviline
Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad C7 BiT
|
postitati 30.09.20 14:01
|
|
|
Meie tiim on mannerguid sõitnud juba 4 aastat, seega olen asjadega kursis. Meie oleme ka neid alla 1:40 karistusi päris mitmeid saanud, aga peale
Sõgeda Seemendaja 1:36 pole ma küll oma silmaga kiiremaid aegu näinud. Vanasti neid ära ei kustutatud, kõik on ilusti protokollidest leitavad.
Kustutati ainult kahel viimasel sõidul.
|
|
|
Raadik88
huviline
Registreerunud 28.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 2.0 TDI 125kw müüdud. Audi B4 85kw - müüdud.
|
postitati 01.10.20 07:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: merchant
Meie tiim on mannerguid sõitnud juba 4 aastat, seega olen asjadega kursis. Meie oleme ka neid alla 1:40 karistusi päris mitmeid saanud, aga peale
Sõgeda Seemendaja 1:36 pole ma küll oma silmaga kiiremaid aegu näinud. Vanasti neid ära ei kustutatud, kõik on ilusti protokollidest leitavad.
Kustutati ainult kahel viimasel sõidul. |
Äge. 4a on pikk aeg. Millega sõidate?
Ütleme siis nii, ´´Naised saunas rääkisid, et sõitsid 1,32´´. Ma pean ütlema, et 1.36 aeg on ka mannergu jaoks üsna sõge.
Kristo
|
|
|
Raadik88
huviline
Registreerunud 28.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 2.0 TDI 125kw müüdud. Audi B4 85kw - müüdud.
|
postitati 04.10.20 13:51
|
|
|
Tere!
Selle aasta viimane mannerg sõidetud. Ei läinud küll ilma viperdusteta aga 8h oli mega fun.
Esimese kurvis tuli summuti toru lahti. 15 minutiga sai parandatud. Peale seda kutsuti tehnilisse kuna müra oli liiga suur. Mõõdetu 102db.
Eelmistel võistlustel ei häirinud kedagi aga seekord oli veits pahasti. Leidsime autost ühe metallist korgi millel oli 1cm diameetriga auk.
Haamriga sumpa otsa ja igaksjuhuks 2x kruviga kinni ja uuesti müra mõõtma. Uus tulemus oli 92db. Tehnilise mehed said kõvasti naerda, aga lubati
uuesti rajale.
Kuna see 1cm diameetriga summuti ots klappidele hästi ei mõju, siis tõin kähku Pärnu Fixusest resonaatori. Uue resoga oli müra 88db.
Mootoriga tekkis ka probleem. Peale 6,5h sõitmist hakkas õlituli põlema(tühikäigul). Põhjustajaks bensiin, mis leidis oma tee kuidagi karterisse. Õli
oli vedel nagu vesi. Vahetada ei viitsinud, kuna lõpuni oli jäänud vähe, kallasime 1L uut õli peale ning tühikäigul enam tuli ei põlenud ning sõit
jätkus.
Kokku saime sõita 7h. Parim aeg oli 1.41.7. Tänu rehvidele suutsime teistele ka lõpuks konkurentsi pakkuda.
Parem esimene rehv kestis 6h:

Peale seda panime kõige vähem kulunud Federalid taha ja ette uued Sailunid. Selles seades jäi parimaks 1.44.6
Auto enne võistlust:


Nüüd võistlusega pikem paus ja saab autot rohkem täiustada.
*Mootor pulkadeks - arvatavasti rõngad kulunud ja klapid ei pea
*Summuti - otsast lõpuni mäda(va. uus reso)
Kristo
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 04.10.20 14:33
|
|
|
Ma olen ainult natukene nende Federal'idega sõitnud, kui need värsked on, aga tundub, et selle raha eest on rehvi küll ja küll.
Kuidas teie tagasiside?
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.10.20 16:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: merchant
Mannerg ei ole just teema, kus kogu aeg max pöördes max jõudu kasutada. Nii hakkab madalalt paremini vedama. |
Äkki selgitaksid oma fantaasialendu ka, kuidas vastusurve väljalaskes momenti tõstab?
100% bullshit. Mida vähem takistust, seda parem täituvus silindris ning seda rohkem pöördemomenti ja ka hobujõudu igal pöördel.
|
|
|
|
merchant
huviline
Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad C7 BiT
|
postitati 05.10.20 16:43
|
|
|
Kui on vähem takistust, kas siis osa kütust väljalaskesse ei lenda?
Mul on mõne jämedama ja vabama korstnaga katsetuse tulemus olnud suurenenud kütusekulu kehvema mineku juures...
Siis peaks ikka muid parameetreid ka muutma, vaid jämedamast summutist pole mina peale vastava hääle suurt midagi saanud.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 06.10.20 07:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: merchant
Kui on vähem takistust, kas siis osa kütust väljalaskesse ei lenda?
Mul on mõne jämedama ja vabama korstnaga katsetuse tulemus olnud suurenenud kütusekulu kehvema mineku juures...
Siis peaks ikka muid parameetreid ka muutma, vaid jämedamast summutist pole mina peale vastava hääle suurt midagi saanud. |
Sul on vaja ottomootori põhitedest natukene lugeda, mitte ulmeteooriad fantaseerida.
Segu silindris on üsna homogeenne ning põlemine üldjuhul täielik normaalse süütenurga ja kütusesegu puhul.
Kütus saab väljalaskesse sattuda ainult väga suure ülekattenurga puhul (või siis puuduva sädeme tõttu). Küll aga nii suure ülekattenurga tekitamise
põhimõtteks võimalikult palju voolavust saada madalal pöördel ning igasugune vastusurve mõjub sellele veel laastavamalt kui ilma ülekatteta.
Igasugune vastusurve piirab pöördemomenti. Kui sul piir on kaanes või turbos, mitte väljalaskes, siis otseloomulikult suurema toru alla panek ei muuda
midagi, sest takistus jääb samaks - nullilähedaseks.
Samuti on väljalaske voolavust vaja kõrgetel pööretel - võib laias laastus väga lihtsustatult öelda, et 6000 pöörde juures on vaja kaks korda suurema
ristlõikepindalaga väljalaset, kui 3000 pöörde juures, et vältida takistust.
|
|
|
merchant
huviline
Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad C7 BiT
|
postitati 06.10.20 09:04
|
|
|
Tänan harimast.
Aga kui müra on probleemiks, siis kuidas oleks mõistlikum väljalase ehitada: kas panna keskele kuskil katalüsaatori asukohta resokas ja taha vähem
takistust või viia sirge toru taha ning piirata müra vaiksema tagapütiga?
|
|
|
Raadik88
huviline
Registreerunud 28.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 2.0 TDI 125kw müüdud. Audi B4 85kw - müüdud.
|
postitati 06.10.20 13:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: merchant
Mannerg ei ole just teema, kus kogu aeg max pöördes max jõudu kasutada. Nii hakkab madalalt paremini vedama. |
Äkki selgitaksid oma fantaasialendu ka, kuidas vastusurve väljalaskes momenti tõstab?
100% bullshit. Mida vähem takistust, seda parem täituvus silindris ning seda rohkem pöördemomenti ja ka hobujõudu igal pöördel. |
Nii kaua kui mustrit oli, oli väga hea. Võrreldes tavarehviga jäi mõnes kuris isegi julgust puudu.
|
|
|
Raadik88
huviline
Registreerunud 28.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 2.0 TDI 125kw müüdud. Audi B4 85kw - müüdud.
|
postitati 06.10.20 13:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: merchant
Kui on vähem takistust, kas siis osa kütust väljalaskesse ei lenda?
Mul on mõne jämedama ja vabama korstnaga katsetuse tulemus olnud suurenenud kütusekulu kehvema mineku juures...
Siis peaks ikka muid parameetreid ka muutma, vaid jämedamast summutist pole mina peale vastava hääle suurt midagi saanud. |
Nagu rääkisin, oli ajutiselt vaja müra saada väiksemaks:

Sellise lahenduse puhul, jõudu ei olnud ja parimaks ajaks jäi 1.50. Peale 30min sõitu oli metallist ots sinine. Ühesõnaga ime, et klapid ära ei
põlenud.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 07.10.20 08:50
|
|
|
Klaariks mõne asja ära:
1. See ei ole võidusõit. Et enamikul silmad ruutu lähevad ja unustatakse ära, mis eesmärgiga rajale tullakse, on teine asi. See on test. Mannergute
algusaegadel oli 1.50 sigakiire. Nüüd on reeglid ajaga lõdvemaks läinud ja ollakse vääääga lähedal sellele, et mõistlik oleks nõuda turvapuuri. Seda
kulutust ei taha enamik ju teha, kui vaadata "paljunõutud" 100kw Cup osavõttu (kahe etapi peale 3 võistkonda, sealjuures 2. etapile ilmus vaid 1
tiim starti!). Sealjuures on ca 10+ tiimi, kelle sõidukil on potensiaali niipalju, et vaid puuri lisades saaksime me juba 100kw cup arvestuses
terve hooaja maha pidada! Samuti ei saada aru, et ühel või kahel korral see 1.40 kätte saada kui tiimi parim aeg, ei ole üldse eesmärk. Vaja
on olla stabiilne ja kogu 4, 6 või 8h TESTI vältel. Need samad tiimid, aga suudaksid tahtmise korral astuda järgmise sammu. Küll, aga riskitakse see
1.40 testil ära sõita ja saadakse kindel karistus, mis tulemust tugevalt mõjutab. Mulle muidugi annab see boksis tegevust juurde. (Kommentaatori vaatevinklist).
2. Mõni sõiduk on tõesti võimeline sõitma alla 1.40.000, mis on nn kiiruse piiranguks. Küll, aga tehakse tiimides vastavad muudatused, et seda aega
lõhki ei sõidetaks. Ehk siis unustage see 1.32 lihtsalt ära. See on konkreetne aeg sõidetud kindla setup-iga ja mitte Mannergute Mõõduvõtu testil vaid
muul ajal trennis.
3. Müra on väga tõsine teema ja norme lihtsalt TULEB järgida. Kui enamik loeks reegleid, siis neil seda probleemi poleks. Alustame kasvõi sellest, et
kui ka on tehase väljalaskesüsteem veel all, siis võiks ülikriitilise pilguga kõik keevisliited kontrollid. Vajadusel üle keevitada, et ei juhtuks nii
nagu vist pea igal etapil juhtub, et keegi sõidab oma autol summuti alt, sest see 20-30 aastat vana käkerdis ei pea väntsutamisele lihtsalt vastu.
Aga lahe on, et teema nii populaarne on ja et ka Audi Klubist sõitjaid lisandub. Tublid.
Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan
rehvid Baltyre'st
|
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 07.10.20 12:05
|
|
|
Mannerguvärk endalegi silma jäänud, omamoodi lahe. Aga - kas tõesti 75kW tonni kohta piirdub vaid kasutatava sõiduki passis olevate andmetega ja
osaledes võib mõlemat numbrit nihutada soodsamas suunas? Mis selle formaadi point siis üldse on?
|
|
|
merchant
huviline
Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad C7 BiT
|
postitati 07.10.20 12:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mms
Mannerguvärk endalegi silma jäänud, omamoodi lahe. Aga - kas tõesti 75kW tonni kohta piirdub vaid kasutatava sõiduki passis olevate andmetega ja
osaledes võib mõlemat numbrit nihutada soodsamas suunas? Mis selle formaadi point siis üldse on? |
Tehniline vaatab mnt.ee andmeid ja mingeid nihutamisi üle selle suhte ei toimu.
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 07.10.20 12:17
|
|
|
Ei toimu selles mõttes et ei tohi teha või ei tehta? Auto võimalikult kergeks, strõukimine, nukad, progeajud vms? Stock autod (ok vedrustus ja rehvid
paremad) mis on 75kW tonni kohta on ilmselt ei saa kuidagi ka väga palju paremat aega sõita kui 1.50?
Edit: puusalt lastes - 1.32 aeg võiks olla umbes 150kW tonni kohta auto tulemus?
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 07.10.20 12:42
|
|
|
Hea oli vaadata Audit mannergul. 
Üllatavalt nobe on see auto teil. 1:41 on VÄGA hea aeg.
Ise osalesin Pikne McQueen'iga (Mazda MX-3 79kW) ning saime parimaks 1:44. Stock auto, ainult rehv oli Nankang AR-1.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
Raie
huviline
Registreerunud 15.05.19
Asukoht: Märjamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8.5 2.0TDI Q
|
postitati 07.10.20 13:26
|
|
|
njaaa, olime ka ise lahingus peugeoti punniga
ütleme nii, et see auto sinna rajale ei mahtunud oma 1.4 mootoriga - parima tegime 1.47
|
|
|
Raadik88
huviline
Registreerunud 28.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 2.0 TDI 125kw müüdud. Audi B4 85kw - müüdud.
|
postitati 07.10.20 16:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Klaariks mõne asja ära:
1. See ei ole võidusõit. Et enamikul silmad ruutu lähevad ja unustatakse ära, mis eesmärgiga rajale tullakse, on teine asi. See on test. Mannergute
algusaegadel oli 1.50 sigakiire. Nüüd on reeglid ajaga lõdvemaks läinud ja ollakse vääääga lähedal sellele, et mõistlik oleks nõuda turvapuuri. Seda
kulutust ei taha enamik ju teha, kui vaadata "paljunõutud" 100kw Cup osavõttu (kahe etapi peale 3 võistkonda, sealjuures 2. etapile ilmus vaid 1
tiim starti!). Sealjuures on ca 10+ tiimi, kelle sõidukil on potensiaali niipalju, et vaid puuri lisades saaksime me juba 100kw cup arvestuses
terve hooaja maha pidada! Samuti ei saada aru, et ühel või kahel korral see 1.40 kätte saada kui tiimi parim aeg, ei ole üldse eesmärk. Vaja
on olla stabiilne ja kogu 4, 6 või 8h TESTI vältel. Need samad tiimid, aga suudaksid tahtmise korral astuda järgmise sammu. Küll, aga riskitakse see
1.40 testil ära sõita ja saadakse kindel karistus, mis tulemust tugevalt mõjutab. Mulle muidugi annab see boksis tegevust juurde. (Kommentaatori vaatevinklist).
2. Mõni sõiduk on tõesti võimeline sõitma alla 1.40.000, mis on nn kiiruse piiranguks. Küll, aga tehakse tiimides vastavad muudatused, et seda aega
lõhki ei sõidetaks. Ehk siis unustage see 1.32 lihtsalt ära. See on konkreetne aeg sõidetud kindla setup-iga ja mitte Mannergute Mõõduvõtu testil vaid
muul ajal trennis.
3. Müra on väga tõsine teema ja norme lihtsalt TULEB järgida. Kui enamik loeks reegleid, siis neil seda probleemi poleks. Alustame kasvõi sellest, et
kui ka on tehase väljalaskesüsteem veel all, siis võiks ülikriitilise pilguga kõik keevisliited kontrollid. Vajadusel üle keevitada, et ei juhtuks nii
nagu vist pea igal etapil juhtub, et keegi sõidab oma autol summuti alt, sest see 20-30 aastat vana käkerdis ei pea väntsutamisele lihtsalt vastu.
Aga lahe on, et teema nii populaarne on ja et ka Audi Klubist sõitjaid lisandub. Tublid. |
1. See ei ole võidusõit ununeb kõigil kohe kui start antakse Tglt meil
esimest korda auto toimis nii kuidas pidi. Sellest tekkis kõigil väike ärevus. 100kw cup ja turvapuuri jaoks on meil juba plaan paigas ning järgmine
aasta taheme osaleda. Arvestades kui suureks mannergul kiirused lähevad, peaks puur olema juba reeglites nõutud. Eriti mõeldes sellele mis piduritest
ja rehvidest, peale 8h järel on.
(Kommentaatori vaatevinklist) - seekord õnneks basseinis pinksi mängima ei pidanud
2. Kohapeal kuuleb igasugust kõvatamist ja ei oleks pidanud 1,32 kuulujuttu siin välja tooma.
3. Müraga on see teema, et eelneval 2 sõidul ei häirinud kedagi. Seega, me ei osanud vastavat probleemi ette näha. Aga tänu sellele on sõiduk nüüd
igati vastav ja müra jäi 88db @6000rpm. Win win, nii meile kui korraldajatele.
Aitäh!
|
|
|
Raadik88
huviline
Registreerunud 28.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 2.0 TDI 125kw müüdud. Audi B4 85kw - müüdud.
|
postitati 07.10.20 16:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mms
Ei toimu selles mõttes et ei tohi teha või ei tehta? Auto võimalikult kergeks, strõukimine, nukad, progeajud vms? Stock autod (ok vedrustus ja rehvid
paremad) mis on 75kW tonni kohta on ilmselt ei saa kuidagi ka väga palju paremat aega sõita kui 1.50?
Edit: puusalt lastes - 1.32 aeg võiks olla umbes 150kW tonni kohta auto tulemus? |
Meie oma on mootori poolest stock. Õhufilter ja sisselase on tehase seades. Jah, summuti ei ole päris originaal aga seda ka põhjusel, et oli otsast
lõpuni mäda.
75Kw tonni kohta ei ole teps mitte halb. Eelneval kahel võistlusel osalesid ka meie töökaaslased Lätist. BMW 316 compact - täiesti stock(ka rehvid)
ning nende parim aeg oli 1.43.
Strõukimine, nukad, progeajud - on reeglitega keelatud ja kohe kui sõidad kiiremini kui 1.40 saad karistuse. Seega eriti mõtet, selliseid
investeeringuid teha ei ole.
Kogu idee(jah, alati ei õnnestu) on, et tiim sõidab võimalikult ühtlast aega. Olgu see siis 1.50 või 1.45. Väiksema tolerantsiga tiim võidab.
|
|
|
Raadik88
huviline
Registreerunud 28.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 2.0 TDI 125kw müüdud. Audi B4 85kw - müüdud.
|
postitati 07.10.20 16:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raie
njaaa, olime ka ise lahingus peugeoti punniga
ütleme nii, et see auto sinna rajale ei mahtunud oma 1.4 mootoriga - parima tegime 1.47 |
Seda oli äärmiselt tore vaadata, enamikes kurvides, üks tagumine ratas õhus. Üks.47 ei ole paha, meie kahe esimese võistluse parim oli ka 1.47.
|
|
|
Raadik88
huviline
Registreerunud 28.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 2.0 TDI 125kw müüdud. Audi B4 85kw - müüdud.
|
postitati 07.10.20 16:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rst
Hea oli vaadata Audit mannergul. 
Üllatavalt nobe on see auto teil. 1:41 on VÄGA hea aeg.
Ise osalesin Pikne McQueen'iga (Mazda MX-3 79kW) ning saime parimaks 1:44. Stock auto, ainult rehv oli Nankang AR-1. |
Plaanisime ise ka seda rehvi kasutada aga Federal oli odavam. Sirgel oli meil Teil raske sabas püsida.
|
|
|
merchant
huviline
Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad C7 BiT
|
postitati 07.10.20 17:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mms
Ei toimu selles mõttes et ei tohi teha või ei tehta? Auto võimalikult kergeks, strõukimine, nukad, progeajud vms? Stock autod (ok vedrustus ja rehvid
paremad) mis on 75kW tonni kohta on ilmselt ei saa kuidagi ka väga palju paremat aega sõita kui 1.50?
Edit: puusalt lastes - 1.32 aeg võiks olla umbes 150kW tonni kohta auto tulemus? |
Tehniline vaatab tehaseandmeid. Reeglitega pole palju asju lubatud, aga reaalselt ei suuda keegi kõike seda kontrollida. Samas võimsuse tagaajamine on
mõttetu, sest väga lihtsate modidega autod sõidavad selle 1:40 nagunii lõhki. Meie sõidame Ford Sierraga, millel oli esimest korda peal ülekäidud
mootor: vahetatud saaled, rõngad, tihendid. Kõik on stock, ainult summuti on ise tehtud: kati asemel resokas ja taga mingi universaalpütt. Üks oli
umbes ja teine mädanes alt ära. Toru jäi stock. Varem oleme sõitnud suvaliste kuuri alt leitud mootoritega, millel sai vahetatud ainult õli ning
filter, aga see ei seganud meil 1:38 ringiaega tegemast 
Rehvid on Kumho Ecsta XS KU36 205/50R15 ja parem esimene nägi pärast 8h sõitu (240 ringi) välja selline

Kahju, et neid enam saada ei ole, väga head rehvid oma hinna juures ning kestavad hästi. Enamasti sai ühe jooksuga terve hooaja ära sõita.
Piduriklotsideks kasutame Bosch tänavaklotse, on küll tavalistest paar euri kallimad, aga siiski kordi odavamad kui Ferodo DS2500. Esiklotsidest oli
peale 8h sõitu alles ca 2/3
|
|
|
merchant
huviline
Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad C7 BiT
|
postitati 07.10.20 17:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raadik88
Tsitaat: | Algselt postitas: Rst
Hea oli vaadata Audit mannergul. 
Üllatavalt nobe on see auto teil. 1:41 on VÄGA hea aeg.
Ise osalesin Pikne McQueen'iga (Mazda MX-3 79kW) ning saime parimaks 1:44. Stock auto, ainult rehv oli Nankang AR-1. |
Plaanisime ise ka seda rehvi kasutada aga Federal oli odavam. Sirgel oli meil Teil raske sabas püsida. |
Pane palun pilt, millised esimesed AR-1-d peale 8h sõitu välja nägid?
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 08.10.20 05:48
|
|
|
Meil oli just tunne, et jõudu on vähe ning sirgel jääme kõigile alla. Meil oli pigem tunne, et ainuke kus me teistest võibolla mingi eelise saime oli
pidurdusmaal. 
Meil olid need AR-1 ühe BMW Cup ära sõitnud ning heal juhul esimestel oli 50% ja tagumisetel võibolla 30% mustrit. Rehvid said lõpuks suht otsa.
Pidamine oli samas VÄGA hea nende rehvidega. Ma ei ole ennem poolslikkidega rada sõitnud.
Rehvid kestsid väga hästi arvestades nende jääki. Kasutasime ATE piduriklotse ning 50-60% oli kindlasti alles pärast 8h sõitu ja kordagi ei olnud
tunnet, et pidur hakkas kustuma.
Üks roheline A4 sõitis ka mannergut ning see oli samuti nobe. Ei tea kas see on ka Audi klubist?
Eks nüüd tuleb mõelda talvel, mida paremaks saaks muuta autode juures, et järgmisel aastal jälle rajal olla.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
merchant
huviline
Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad C7 BiT
|
postitati 08.10.20 06:40
|
|
|
Sirge kiirus on kõige rohkem kinni kurvi läbimise kiirusest, ehk sama mootorivõimsuse juures loeb algkiirus. Aga selleks, et kurvi kiire trajektooriga
ja sujuvalt läbida, tuleb päris palju rada sõita koos analüüsivõimekusega, ehk kogu aeg peab olema monitor silme ees, kust näed, kas oled selle
sõidujoone või tehnikaga kiirem ning sellest siis õppida.
|
|
|
Raadik88
huviline
Registreerunud 28.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 2.0 TDI 125kw müüdud. Audi B4 85kw - müüdud.
|
postitati 18.06.21 19:26
|
|
|
Tere!
Ei ole pikalt kirjutanud aga paar mannergut veel läbitud.
Kahjuks on käes hetk kus mootorist enam asja ei saa ning vaja on leida korralik doonor.
Silindrid ovaalsed jne. Kaanel kõik võimalikud osad kulunud.
Ideaalis on vaja ainult alumist otsa, kuna kaas on juba remondis.
Kui kellelgi on midagi head pakkuda siis 56487104 või u2U.
Kristo
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |