andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 13.07.20 20:53
|
|
|
Audi A6 C6 3.2 quattro - 2005 - andrec
Audi A6 C6 avant 2005 3.2 quattro automaat.
Kuna roheline C5 hakkas igaltpoolt roostetama, siis sai üks nädalavahetus Auto24's surfatud ja jäi kohe silma antud isend. Väidetavalt keti
probleemiga. Sai, siis kohe omanikuga ühendust võetud ja küsitud kas auto käivitub ja sõidab veel. Sain jaatava vastuse ja sõit hakkas Viljandi poole.
Ei viitsinud isegi arvutit kaasa võtta. Need C6 elektriprobleemid kõik samad ju
Auto käes sai kohe järgmine päev ära vahetatud parempoolne summuti sukk mis koledasti plärises ja diagnostika tehtud. Suuremad probleemid olid, siis
mootoriga. Kõik nuka ajastuse vead sees. Lisaks ei töötanud parkimisabi ja võtmeta sisenemine/nupust käivitus.
Mootoriga sai paika aetud keti "märgid". Kõrvalistuja poolsed nukad olid mõlemad võrdselt -28kraadi mööda. Selle töö käigus läksid ka uued
klapikambrikaane tihendid, vanad lekkisid küünla avadesse. Uus läks ka MAP andur, mis andis viga. Ja peale ajastuse paika panemist ei lasknud teha ära
sisselaske nukkade adaptsiooni. Sai siis uued nuka solenoidid pandud, sellega asi korras. Vanad solenoidid olid ära lõhutud eelnevalt. Lisaks oli veel
õlileke vaakumpuba vahelt ja väntvõlli esimene simmer. Need asjad läksid ka uued. Ja muidugi täis hooldus, kõik filtrid, küünlad ja õli. Revalist sai
uued originaal kojamehed ka ette tellitud.
Võtmeta sisenemisel andis 3 lingi viga ja vasakpoolse antenni viga. Alustasin antennist. Kiskusin vasaku tagumise uksepolstri maha. Antenni pistikul
üks klemm roheline. Puhastasin ära ja korras. Enam ei anna lingi vigasid ka ja kõik töötab nagu peab. Sellega seoses panin vähe uuema nupu
käivitamiseks.
Parkimisabil oli eest välimised andurid läbi ja tagumine kõlar. Nende vahetusega asi korras.
Hetkel veel sisselaske kollektori all mingi õlileke, sellega seoses tuleks teha ka Carbon Clean.
Elektri poolepealt taga pidurituled viskavad viga vahepeal (LED ). MMI
nuppude paneelil üks nupp ei tööta ja kliima nuppude paneelil parempoolne keeratav nupp ära lõhutud. Lisaks ka kindalaeka üks kõrv ära murtud.
Sai ka hooldusraamatut uuritud. 170k pealt kett vahetatud autol. Edasi uurima hakates tuli välja, Eintsi kunagine auto see. Hetkel 370k ees.
Järgmine samm on ka natukene kere lasta värvida mõnest kohast. Eks sellest räägib siis, kui asi käes.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 20.07.20 19:47
|
|
|
Sai viimane õlileke ka kõrvaldatud. Vahetasin sisselaske alt ära karterituulutus kopsiku tihendi. Sellega seoses panin ka uued originaal õliklapid.
Need ei lase kaantest õli tagasi voolata.
Carbon cleaningut ei olnud hetkel aega teha. Väga umbes veel ei olnud ka. Tundub, et millalgi on puhastatud.
Sai ka mündikas vähe puhtamaks lobistatud auto korraks.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 21.07.20 07:09
|
|
|
Täitsa tuttav auto, kunagi vist kollitas seda hirmus ketilagin, võin eksida. Aga noh, vähemalt on, millega vaba aega sisustada, kui peaks seda jääma.
Vähemalt oled üle sellest autost ja muredest, mitte nagu enamus. Edu.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 21.07.20 12:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Täitsa tuttav auto, kunagi vist kollitas seda hirmus ketilagin, võin eksida. Aga noh, vähemalt on, millega vaba aega sisustada, kui peaks seda jääma.
Vähemalt oled üle sellest autost ja muredest, mitte nagu enamus. Edu. |
Viljandist sain selle jah. Eks pean plaani võtma ketivahetuse jah. Kui Eints vahetas 170 000km pealt, siis hetkel 370k ees, ehk siis 200k sõidetud.
Hetkel laginaid ei ole. Võibolla oli abi nende klappide vahetusest seal sisselaske all.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 28.08.20 09:28
|
|
|
Sai veits auto salongis möllat, katkiseid ja puudu olevaid asju lapitud.
Esimese asjana oli puruks kõrvalistuja päikesesirmi kinnitus. See sai Revalist uus tellitud. Kes ei tea siis saab eraldi varuosana tellida.
Järgmisena sai ette võetud esimese käetoe luuk, mille kinnitus oli puruks. Selle remontkomplekt sai samuti Revalist tellitud.
Kindalaeka luugi üks kõrv oli puruks ja kukkus kolksuga lahti. Romulast uus luuk ja Revalist luugile uus amort.
Revalist tellisin natukene edevama käigukangi nupu ka. C7 kere oma. Alt raam on veits suurem, et päris hästi ei istu pessa. Kuna pean veel mingiaeg
uuesti lahti võtma, et MMI nuppude plokki vahetada, siis sätin natukene paremini.
Kõrvalistuja sooja-külma kraan oli ära lõhutud. Selle sain romulast uue. Käib eraldi välja, ei pea tervet plokki ostma.
Ja kõige suurem töö oli AIRBAG'idega. Ostma minnes muidugi arvutit kaasa ei võtnud ja ei osanud tähelepanu pöörata, et juhi airbagil pragu. Ühtegi
tuld muidugi ka ei põlenud. Einari esimene küsimus oli, et kas airbagid tagasi pandud.(Tema oli ostnud juba ilma nendeta) Ehk siis umbes 10aastat pole
sellel autol airbagid töötanud. Kõik muu sain korda, aga vaja veel aku juhe tellida ja kelladeplokk välja võtta, ning teip eemaldada pirni eest.
Mootoritulele ka teip ette pandud vist.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 08.11.20 21:00
|
|
|
Pole vahepeal uuendanud teemat. Kui 5000 km sai sõidetud vahetasin õli Motul 5w30 vastu. Castrol 5w30 tahtis rüübata kõvasti. Nüüd varsti 5000km jälle
täis ja olen Motulit korra 0,5l juurde kallanud.
Vahetasin välja ka MMI nupud kuna osad nupud ei töötanud ja osadel valgus ei töötanud. Tellisin romulast uuema tüübi oma prooviks ja need hakkasid
tööle. Nüüd jälle vähe värskem välimus.
Vahepeal jõudis kohale ka uus tulede lüliti.
Kulunud lülititest tuli uus parema esimese ukse aknalüliti. Tundub, et kõrval on kõva suitsumees istunud kunagi
|
|
|
|
IvarV
huviline
Registreerunud 04.08.13
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 3.0 TFSI
|
postitati 08.11.20 21:08
|
|
|
Huvi pärast, mis Revalist C7 kang maksis?
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 08.11.20 21:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: IvarV
Huvi pärast, mis Revalist C7 kang maksis? |
149 on lett koos km'ga
|
|
|
|
EnnK
huviline
Registreerunud 23.03.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6C6 Avant Quattro 3.0 TDI 2011
|
postitati 09.11.20 13:01
|
|
|
Väga muljetavaldav, et oled viitsinud haiget ja halvasti koheldud masinat nii põhjalikult kõpitseda, müts maha! Kas see tasus vaeva? Mis sa ostes
maksid ja paljud oled nüüd siis lisaks sisse pannud?
Olen ise ka C6 mees ja autoga iseenesest väga, väga rahul. Mul ta muidugi uuest peast käes, 120 t km sõidetud ja väga heas korras. Disaini poolest
oleks juba ammu mõne uuema vastu tahtnud vahetada, aga nii kui tehnilist poolt uurin, siis kaob huvi ära.
Muuseas, mul on ka vaja vahetada kesk–käetoe lukusti link, vedru vist puru vms. Kui keeruline töö see on? Mul originaalis seal hele sisu värvi link,
uut tellides tuleb vist must või?
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 09.11.20 20:34
|
|
|
Auto ostuhind oli 2000eur. Seda ei oska öelda palju praegu kulutanud olen. Pole arvestust pidanud. Midagi katastroofilist pole. Väga lohakas pole
eelmine omanik olnud ka, sest silla ja piduriosa on korras hoidnud.
Eile uurisin seda käetoe linki just ühele kliendile. Kahjuks on remont komplektina saada musta ainult. Aliexpressist saab "õiget" värvi hiinlase ka
tellida, muidugi ei tea kui kvaliteetne see on. Muidu originaalis koos kaanega ja oli mingi 134eur vist.
|
|
|
|
EnnK
huviline
Registreerunud 23.03.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6C6 Avant Quattro 3.0 TDI 2011
|
postitati 10.11.20 05:01
|
|
|
2k€ ei ole palju terve elus audi A6 eest, seega on tõesti piisavalt ruumi parandusteks investeerida. Kui on oskust ja jaksu, siis vbl ongi vahest
päris hea mõte osta soodsalt nats väsinud isend ja ta siis elule turgutada. C6 hind turul on minu arvates kõvasti alla nende tarbimisväärtust.
Igal juhul jõudu!
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 10.11.20 08:18
|
|
|
Olgem ausad, et turu kõige kallim sarnane isend vaevleb samade probleemide käes.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 09.08.21 08:26
|
|
|
Talvel sain käigukastist jagu. Sisendvõllil pragu. Kuna pikalt polnud aega remontida, siis lõpuks sai peale jaanipäeva asi ette võetud ja koos
ketivahetusega sisendvõll ka vahetatud. Kasti läksid kõik uued õlid(kesk differ, esi differ ja käigukasti) ja õlifilter(ZF originaal). Ketivahetuse
käigus sa ka õlilekked kõrvaldatud. Lekkis vahekarter ja nuka raamid.
Seismisega oli puruks läinud ka esi vedru. Sellega seoses läksid ette uued amordid ja vedrud. Taga amordid said vahetatud ennem käigukasti katki
minekut.
Lisaks otsustas kliimapump töölepingu lõpetada. Läks ka see uus koos kuivati ja uue rõhuanduriga.
Auto hetkel ka müügis. Sest plaan valmis teha järgmise suve projekt: Audi A4 (b6 või b7), 3.2VR6 turbo. Hetkel keret ei ole veel. Otsin siis sedaan
keret. Ideaalis võiks olla S4 oma aga silmapiiril ka 3.0 V6'd.
Liikuv pilt 1
Liikuv pilt 2
Liikuv pilt 3
Müügikuulutus
LS: 380 000km
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 18.08.21 10:54
|
|
|
Müüdud, võib endiste alla tõsta.
|
|
|
|
|