margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.06.03 16:49
|
|
|
Salongi ventikas ei tööta
Lugu siis järgmine: alguses oli nii, et ventikal ei töötanud esimene aste ja teised käisid nii kuidas tahtsid(kui kõrvalistuja uks kinni käis, siis
kas lülitas sisse või välja). Nüüd aga ei tööta enam ükski re˛iim.
Kiskusin siis lahti keskkonsooli, et ehk lüliti jamab, kuid seal ei leidnud ka midagi kahtlast. Vool tuli kõik ilusti sisse ja lüliti ka tundus
töötavat(sai möödetud erinevatel astmetel takistust). Nüüd siis kahtlus, et ehk on pistik lahti ventika enda küljest. Korra proovisin saada ka
ventikale ligi, kuid aega oli päris vähe ja ei jõudnud eriti kaugele. Kuidas siis saab ligi ventikale Audi 90-l? Kusagilt kindalaeka alt tuleb vist
ikka lammutama hakata?
Ette tänades,
Max
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 16.06.03 16:56
|
|
|
Võib olla on läbi erinevate kiiruste takisti vent juures kanalis asub, kindalaeka taga
Toomas
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 17.06.03 08:53
|
|
|
vent asub kinda laeka taga paremal üleval nurgas ja tuleb oma pesast ära kui üks klamber alla vajutada ja nõks keerata, pistik on seal korralik ja
vähe usutav et viimane jupsib, pigem lõhnab takistite plokk mis asub ventika korpuse selle osa küljes mis jääb kerekülge, (kunagi vahetasin sellisel
masinal salongi kütte radikat siis jäi silma), muidugi tasuks vaadata ka ventilaatiro mootori harju ja pooli et ega need liiga kulund ole, sõbral oli
golf 3 kunagi jama et vent hakkas siis tööle kui näpuga hoo sisse lükkasid, viga oli selles et osa klemme ankruküljes, mille vastu harjad puutusid oli
ära murdunud.
segane jutt aga ehk on veits abi, kui midagi arusaamatuks jäi küsi üle
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 17.06.03 12:06
|
|
|
ja mootoriharjades võib viga olla kah kyll. mul omal oli kah sama jama kunagi. ka see mõjub kui harjad liiga kulunud.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.06.03 18:33
|
|
|
Aga siis ikkagi milles võib viga olla, et ventika esimene aste ei tööta?
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.06.03 19:00
|
|
|
Aga kuidas saab kontrollida, et kas ikka on selle viga või mitte?
Ja kas on mõtteks seda osta näiteks lammarist(ehk läheb ka peagi tukis) või tuleks poodi minna?
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 22.06.03 19:18
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja margus
Aga kuidas saab kontrollida, et kas ikka on selle viga või mitte?
Ja kas on mõtteks seda osta näiteks lammarist(ehk läheb ka peagi tukis) või tuleks poodi minna? |
Maha võtta ja mõõta takistused, uus vist maksab ca 500
Toomas
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 22.06.03 20:35
|
|
|
Kusjuures reeglina saab seda asja ka lappida.Seal sees on üks sulavkaitsmena toimiv traat,missuitseb reeglina enne läbi kui takisti ise.On kogemusi
olnud ja see asi on täiesti taastatav olnud,väljaarvatud üks kord kui oli tõesti täiesti maha põlenud see elu seal sees
|
|
|
|