Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A4 1,6 74kw ADP süütenurk (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 835)
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 01.07.20 16:30 Tsiteeri
A4 1,6 74kw ADP süütenurk



Probleem ühe vana a4-ga, 1.6 74kw ADP mootor, jagajaga variant. Samas on sel autol ka juba väntvõlli andur.
Probleem: süütenurk tühikäigul -12,75BTDC. Jagajast keeramine ei muuda mite kui midagi, samuti stroboga vaadates.
Proovitud on teist jagajat koos halli anduriga ning probleem sama. Kui võtta halli andurilt pistik tagant, käib mootor täpselt samamoodi edasi ja mitte midagi ei muutu.
Pöördeid andes läheb süütenurk ca -20BTDC.
Sai vaadatud rihmarataste märke. Märkide järgi oli jagaja hamba võrra vale (vastupäeva suunas). Sai pandud paika, kuid isegi hambavõrra muutmine ei muutnud süütenurgas mitte kui midagi.
Oskab keegi miski arvata sellise probleemi kohta?
Halli andurile tuleb nr 1 ja 2 klemmile aku toide peale ning 1 ja 3 klemmile 5v toide, mis on nii nagu peab autodata andmetel.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
txxxl
huviline



Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 01.07.20 19:05 Tsiteeri


Tere,
Mis probleemid ja sümptomid autol on?
Kui ma nüüd õieti aru sain siis keerab ecu vastavalt kõikide sigaalidele süüdet. Tähtis on keerata halli anduri asend õigeks. Ma olen kindel, et halli anduri asend vale, seda saab muuta jagajat keerates.

Tingimused töö tegemiseks

Mootor vähemalt 80•c
Gaasi pedaali ei tohi vajutada
Kõik el. lisaseadmed väljas
Kliima väljas
Automaatkäigukast P või N
Veakoode ei ole.

1.loe ja kustuta veakoodid
2.vali basic seting ja kanal 17
3. Keera position of hall sender signal paika(-12...+12) ideaalis +-3.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 01.07.20 19:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: txxxl
Tere,
Mis probleemid ja sümptomid autol on?
Kui ma nüüd õieti aru sain siis keerab ecu vastavalt kõikide sigaalidele süüdet. Tähtis on keerata halli anduri asend õigeks. Ma olen kindel, et halli anduri asend vale, seda saab muuta jagajat keerates.

Tingimused töö tegemiseks

Mootor vähemalt 80•c
Gaasi pedaali ei tohi vajutada
Kõik el. lisaseadmed väljas
Kliima väljas
Automaatkäigukast P või N
Veakoode ei ole.

1.loe ja kustuta veakoodid
2.vali basic seting ja kanal 17
3. Keera position of hall sender signal paika(-12...+12) ideaalis +-3.


Probleemiks ülevaatusel kõrgem co, nii tühikäigul kui ka pööretel 0,57. CH mõlemil juhul 170 kandis. Kat aasta tagasi (5000km aastaga sõidetud) vahetatud ja alla EI saanud universaal katalüsaator. Otseselt muud ei oska kurta, vahepeal mootor korraks teeb tühja koha pealt niiöelda "jõnksatuse" sisse. Saigi arvutiga uuritud ning vaadatud süüdet, mis oli väga palju varajane.
Halli anduri asend peaks nüüd tegelt nagu paigas olema. Väntvõlli märk paigas, nukkvõlli märk paigas ja jagaja märk rihmarattast nüüd paigas (algul oli hamba jagu vale). Jagajakaan maas, siis näha jagajapeal kriipsu ja mingist audi manuaalist leitud pildi põhjal peab rootori keskosa olema kriipsu kohal- nii mul ka on. Basic setingut ei proovinud tõesti teha, kuna vcds kaabel trikitas, sai teise seadmega andmeid vaadatud.
Halli anduri rikke koodi sisse ei lugenud enam.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
txxxl
huviline



Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 01.07.20 19:44 Tsiteeri


Eeldades, et katt sai soojaks enne ülevaatust, siis peaks veel kontrollima temp andurit, lambdat, õhulugejat, vaakum lekkeid ja katt ei pruugi olla piisavalt efetiivne, mis sest vahetatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 01.07.20 20:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: txxxl
Eeldades, et katt sai soojaks enne ülevaatust, siis peaks veel kontrollima temp andurit, lambdat, õhulugejat, vaakum lekkeid ja katt ei pruugi olla piisavalt efetiivne, mis sest vahetatud.


Enne ülevaatust sai korralikult kuuma antud. Temp. anduri väärtused korrektsed arvutiga vaadates, õhulugeja näidud nagu ka ok. Katalüsaatorit praktiliselt iga aasta vahetatud, kuna üv-l co-ga probleeme olnud iga aasta. Varasemalt kõikaeg universaalseid alla keevitatud, nüüd lõpuks sai võetud poest niiöelda originaal versioon.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.6% - SQL: 72.4%]