Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Lemförder silladetailide vastupidavus. (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1425)
MarKal
huviline



Registreerunud 17.01.15
Kasutaja on eemal


postitati 15.06.20 06:44 Tsiteeri
Lemförder silladetailide vastupidavus.



Tere. Q7, 2010, vahetatud esisilla alumised õõtshoovad (Lemförder). Sõidetud 7 kuud ja ca. 7 t km, õõtsad läbi. Kas keegi on sattunud nn fake juppide otsa? Ei tellinud lambi netipoest ja töökoda on pädev. Tallinna tänavate juttu pole mõtet ajada, nii p....s nad ka pole. Õõtshoobade eluiga nii väike küll olla ei tohiks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 15.06.20 07:07 Tsiteeri


Jah, saab ka juba ehtsas Lemförderi karbis Hiina juustu.
Esimene tundemärk on laseriga graveeritud logod, mitte sissevalatud Lemförderi kolmnurksed logod.

Aru saad alles siis kui karbist välja võtad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 15.06.20 07:35 Tsiteeri


Pädev (ei tea mis hinnangul) töökoda ei tähenda veel, et remondimees ei või näiteks vales asendis polte kinni tõmmata. Siis ei olegi pikka pidu. Ja on see ikka kindel, et vahetatud õõtsad logisevad?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 15.06.20 11:02 Tsiteeri


Ja peaks vist täpsustama, kas puksid läbi või munakud.
Kui puksid, siis võib-olla tõesti valesti pingutatud. Tavalisel tõstukil on üpris raske ratast sõiduasendisse saada, õhkvedrustusega autol tuleks vb padjad tühjaks lasta jne..

Kui munakud on korras, siis vb on mõttekam uued korraliku tootja puksid sisse pressida originaal õõtsadele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 15.06.20 13:02 Tsiteeri


Nende õõtsadega on probleem see et need tuleb pingutada peamises sõiduasendis st. kui sõidetakse 2. enamus ajast siis tuleb nad ka selles kinni panna.

Enda V10 Touaregil orginaal alumised õõtsad vahetanud Meyle HD seeria õõtsade vastu. Suurimal puksil oli erinevus orginaaliga, et puks oli täis kummiga mitte lõhikuga nagu orginaalil seega puudub see orginaali kuulus läbi vajumine.

Orginaal õõtsad olid alla paigaldatud 2015 ja läbisõit nendel ca. 50.000km - puksis olid ise ok ja sarnniiri munakal oli ka 0 lõtku - vahetasin kuna oli soov saada paremat dünaamikat ja see lõhikuga orginaal puks seda ei paku.

Lemförder peaks kindlasti kestma 30tkm isegi 22ste velgedega!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.8% - SQL: 53.2%]