Aneyrism
huviline
Registreerunud 09.06.20
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.06.20 17:58
|
|
|
Audi C6 3.0 TDI BMK jahutusventilaator
Tere
Selline mure on, et juhipoolne radiaatoriventikas logiseb (laager vms läbi) ja vajab vahetust. Uurisin erinevaid varuosavariante ja tuli välja, et
pakkuda on alvadil mõlemad ventikad koos raami ja juhtplokkidega mille hinnaks on 510 eurot. Kui kliimaventikas on ainult läbi, kas siis on võimalik
vahetada ainult ventilaatorit koos mootoriga ja jätta ülejäänud asjad samaks? Kui piisab sellest lahendusest, siis kust leida sobiv ventikas koos
mootoriga? BMK mootorikoodiga otsides on tulemused olematud, kuigi teistele mootorikoodidele on variante küll. Kas BMK mootorikoodiga ventikas ühtib
näiteks mõne muud mootorikoodiga isendiga üks ühele?
Ühesõnaga kuidas kliima saada korda teha nii, et ei pea nii suurt väljaminekut tegema?
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
|
Aneyrism
huviline
Registreerunud 09.06.20
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.06.20 14:15
|
|
|
Pigem tahaks panna uut varuosa ja küsimus selles, et kas sobib ka mõne teise mootorikoodiga ventikas? Kas need mis on müügil mootor+ventikas on ilma
pistikuta? Selleks et ühendada see juhtmooduliga tuleb see ühendus ise aretada? Kindlasti keegi vahetand juba kuna tüüpiline protsess see ma saan aru.
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.06.20 20:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Aneyrism
Pigem tahaks panna uut varuosa ja küsimus selles, et kas sobib ka mõne teise mootorikoodiga ventikas? Kas need mis on müügil mootor+ventikas on ilma
pistikuta? Selleks et ühendada see juhtmooduliga tuleb see ühendus ise aretada? Kindlasti keegi vahetand juba kuna tüüpiline protsess see ma saan aru.
|
Täpselt mootorikoodide järgi ei tea, aga mingi 176kw c6-ga oli küll selline teema, et 1:1le sobivuselt oli pakkuda ainult originaali koos mooduliga ja
hind 500 kandis. Telliti mingi teine, ilma moodulita, hind 100 kandis. 1:1le külge ei sobinud, aga kerge aretamisega (omaniku soovil) sai ilusti ette
küll. Juhtmed ventika ja mooduli vahel tuli ise ühendada, mingeid pistikuid ei olnud.
Mingil variandil sai originaal ära remonditud. Lõperdas ja tegi koledat häält. Sai uus laager sisse ning mingi puks treitud ning hüdropressi all
sisse. päris täpselt ei mäleta.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 10.06.20 20:32
|
|
|
510€ on suht hea hind. Maksad ära ja kui paari aastapärast auto maha müüd, siis teistel ka veel hea sõita. Olen paari sellist odavat lahendust näinud,
kus mingeid asju on üritatud vahetada...mootoreid, pukse jne. Iseenesest võtab selline jebla juba omamoodi aega ja lõpkokuvõttes ilmselt maksad mingi
porno eest pm sama raha. Mingile variandile sai tellida ka ventikat koos plokiga eraldi. Olen selist komplekti ka installinud ükskord. Hind oli täitsa
okey aga ei mäleta täpselt mis mudelile see oli.
VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima
kontroll, täitmine, remont...
|
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.06.20 17:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rain573
510€ on suht hea hind. Maksad ära ja kui paari aastapärast auto maha müüd, siis teistel ka veel hea sõita. Olen paari sellist odavat lahendust näinud,
kus mingeid asju on üritatud vahetada...mootoreid, pukse jne. Iseenesest võtab selline jebla juba omamoodi aega ja lõpkokuvõttes ilmselt maksad mingi
porno eest pm sama raha. Mingile variandile sai tellida ka ventikat koos plokiga eraldi. Olen selist komplekti ka installinud ükskord. Hind oli täitsa
okey aga ei mäleta täpselt mis mudelile see oli. |
Ilmselgelt ei ole sellise auto puhul 500€ mingi eriline väljaminek tegelikult. Kuid paljud sellise auto omanikud oma võimeid autot soetades üle
hinnanud ning sellised summad valmistavad suuri raskusi. Jutt siis mõni aasta tagasi toimunust, kui need autod veel veidi rohkem maksid
Samas ei saa ka öelda, et see odav lahendus mõttetu porno oleks. Päris mitu aastat on probleemivabal kestnud vähemalt, samas rahaliselt vähemalt 5x
odavam. Erinevaid B osade kvaliteeti vaadates, ei ole needki tihti suurem osa kestjad
Eks lõpp otsus jääb iga auto omaniku enda otsustada. Kas siis osta poest uus originaal osa, lammarist kellegi vana ja kasutatud asi või siis vana
remontimine, kui osutub võimalikuks
|
|
|
|