Tsitaat: | Algselt postitas: merchant
Kui kalibreering paigast ära on, siis on sarnased sümptomid nagu vigasel andurilgi. Eestimaal peaks neid spetse, kes asja lahendada oskavad ju jaguma,
keegi ikka aitab, kui esindusse minna ei raatsi. |
Olen juba rääkinud inimesega, kes tegi mul 5 aastat tagasi radari vahetuse ja plaanin tema juurde uuesti esimesel võimalusel, aga nüüd on sümptomid
erinevad.
Esimesel korral kadus püsikas lihtsalt ära (hakkas jamama aeg-ajalt pikema ja lühema intervalliga ja lõpuks suri radar täitsa ära), aga ACC sümbol oli
kustus. Nüüd kadus püsikas lihtsalt ära, tagasi ei ole tulnud ja ACC sümbol on armatuuris pidevalt punane ja ära ei kustu. Ise ma arvutiga 13
moodulile ligi ei saa ("no response from controller). Uue (kasutatud) radari külge panekul jäi ACC tuli ikka punaseks ja ikka 13 moodulile ligi ei
saa, kuigi sisse peaks saama ja nägema erroreid (kalibreerimata, komponendikaitse jne). Püsikas on ennegi ära kadunud erinevatel põhjustel, aga mitte
kunagi ei ole jäänud ACC tuli punaselt põlema armatuuris. Mõtlesin, et äkki kellelgi on olnud sellist situatsiooni ja saab jaga lahendust, mis temal
toimis.
EDIT: Vasak (slave) radar surnud.
Esinduses käisin ja öeldi, et radar on läbi. Selle ajendil muretsesingi teise radari, aga ka teise radariga on samad sümptomid.
Natuke offtopicut ka:
Sama käiguga esinduses lasin diagnoosida tagatiiva errorit, parempoolse küljepeegli errorit ja kaugtulede automaatset lülitust.
Tagatiib - Esinduse vastus minu muredel oli see, et tagatiiva mootor ja mehaanika tuleb välja vahetada. Kuna sain teiselt inimeselt nõu liigendeid
määrida (tõenäosus väike, et tööle hakkab, aga proovida võib), siis tegin seda ja tiib töötab nüüd ilma vigadeta. Kokkuhoid 1100+€.
Kaugtulede automaatne lülitamine - Milles mure, ei ole praegu oluline, aga esinduse vastus: "Oli MMI-st välja lülitatud". No ku*at ilmselgelt oli
jah. Kui need ei tööta, siis ma lülitan need välja, et ei segaks manuaalset lülitust. Testida nad seda ei saa, sest väljas on valge, mis on natuke
arusaamatu. Kas sellise murega saab siis esindusse minna ainult talvel või diagnostik peab öösel ületunde tegema??? Ühesõnaga ei saanud mingit tarka
vastust.
Küljepeegel - Esinduse vastus "Peegli tald vaja välja vahetada". Oli vist ~500€ ringis. Talvel klapib peegli lahti 180kraadi. Keerab nagu tagurpidi.
Suvel probleemi ei ole. Võib-olla ongi vaja kogu peegel välja vahetada, aga võib-olla on mingi juhe kuskil natuke kurvas seisus ja vajab ainult teipi.
Arvestades seda kogemust esinduses, ei saa milleski kindel olla.
Huvitav kui minna treileri peal sinna jutuga "Auto ei lähe käima", kas siis öeldakse ka, et auto on katki ja tuleb välja vahetada.
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|