oo33
huviline
Registreerunud 18.01.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.05.20 12:06
|
|
|
Audi Q7 õhkvedrustuse mure
Tere,
Mure, et Audi Q7 2007 a viskab kollase tule armatuuris põlema.
Veateade: 0A55: level control valves mechanical fault , vahepeal viskab ka pumba overheating veateate.
Vahetatud: kompressor, solenoid ja kontrollitud hoovad, padjad üle. Õhkvedrustuse kalibreering tehtud.
Auto tõstetud lifted asendisse siis ei lange öö jooksul mitte midagi. Vahepeal tähele pannud et automatic asendis taguots ühtlaselt 1 - 2 cm madalam
(mitte koguaeg ei ole langetanud)et tõstab end käivitades.
Anomaalia selline et kui veateate lööb siis autot kõrgemaks tõsta ei saa, väljaarvatud kui 90+ km/h siis laseb jälle tõsta. Madalama kiirusega tõsta
siis peab seisma jääma ja uuesti tööle panema auto.
Kompressor töötab korrektselt, langetab tõstab nii nagu vaja, aga pannud tähele et enne kui veateate lööb siis parema esimese ratta juures kõriseb
midagi ja käib õrnalt paukuv heli läbi.
On keegi sarnase probleemiga kokku puutunud? Saarel pole otseselt töökoda ka kes oskaks aimata mis võib olla probleemiks.
Tänud!
|
|
|
Ahti
klubiliige
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 3.0 TDI S-line
|
postitati 08.06.20 07:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: oo33
Tere,
Mure, et Audi Q7 2007 a viskab kollase tule armatuuris põlema.
Veateade: 0A55: level control valves mechanical fault , vahepeal viskab ka pumba overheating veateate.
Vahetatud: kompressor, solenoid ja kontrollitud hoovad, padjad üle. Õhkvedrustuse kalibreering tehtud.
Auto tõstetud lifted asendisse siis ei lange öö jooksul mitte midagi. Vahepeal tähele pannud et automatic asendis taguots ühtlaselt 1 - 2 cm madalam
(mitte koguaeg ei ole langetanud)et tõstab end käivitades.
Anomaalia selline et kui veateate lööb siis autot kõrgemaks tõsta ei saa, väljaarvatud kui 90+ km/h siis laseb jälle tõsta. Madalama kiirusega tõsta
siis peab seisma jääma ja uuesti tööle panema auto.
Kompressor töötab korrektselt, langetab tõstab nii nagu vaja, aga pannud tähele et enne kui veateate lööb siis parema esimese ratta juures kõriseb
midagi ja käib õrnalt paukuv heli läbi.
On keegi sarnase probleemiga kokku puutunud? Saarel pole otseselt töökoda ka kes oskaks aimata mis võib olla probleemiks.
Tänud! |
Patjade küljes olevad klapid ka vahetatud? Endal jamas ka, üks klapp oli pekkis. Peale vahetust oli OK.
|
|
|
oo33
huviline
Registreerunud 18.01.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.06.20 09:04
|
|
|
Tere,
Mõte läbi käinud küll, aga kas sul tekitas ka sellist kõrina laadset heli? Viimasel ajal enam nii tihedalt ei tee, aga tähele pannud et kui kiirendan
järsult siis tekib see heli momentaalselt, aga kui väga rahulikult stardin siis ei teki. Vahepeal tähele pannud sõiduajal ka, et kõrin käib aga
veateade põlema ei lähe. Mõelnud, et ehk uus pump ka juba läbi, aga kui tõstan/langetan kohapeal siis kõik töötab väga vaikselt ja sujuvalt.
Guugeldanud siis nii palju leidnud, et võib probleem ka olla j403 relees, aga selle asukoha osas veel küsimused, et vahetaks juba ühtlaselt selle ka
ära siis.
// lisaks olen testinud, et sõitu alustan offroad asendis ja kohe kui see kõrin tekkis siis panin langetama comfort asendisse. Koheselt kõrin kadus ja
viskas veateate.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 09.06.20 11:00
|
|
|
Patjade surveklapi probleem väljendub teisiti. Üle neti seda probleemi ei tuvasta sellise info põhjal, see on kindel.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
oo33
huviline
Registreerunud 18.01.18
Kasutaja on eemal
|
|
oo33
huviline
Registreerunud 18.01.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.03.21 15:39
|
|
|
Vahepeql osad probleemid kadunud, aga üks jäänud veel. Õhkpadi vahetatud ja põrinat trkitas et pump oli halvasti kinni. Nüüd mure et auto ei vaju ega
midagi aga tööle pannes kuhugi kaob paisupaagist tõhk ja pump hakkab tööle ja viskab veateate.. kuhu võiks rõhk kaduda?
|
|
|
afp
huviline
Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.03.21 17:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: oo33
Vahepeql osad probleemid kadunud, aga üks jäänud veel. Õhkpadi vahetatud ja põrinat trkitas et pump oli halvasti kinni. Nüüd mure et auto ei vaju ega
midagi aga tööle pannes kuhugi kaob paisupaagist tõhk ja pump hakkab tööle ja viskab veateate.. kuhu võiks rõhk kaduda? |
Kui sisinat kuulda pole, siis seebiveega mööda torusid järge ajama.
|
|
|
|
oo33
huviline
Registreerunud 18.01.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.21 10:22
|
|
|
Sisinat pole kuulda küll mitte, aga ehk leiab lekke koha üles. Tänud.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 07.03.21 17:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: oo33
Vahepeql osad probleemid kadunud, aga üks jäänud veel. Õhkpadi vahetatud ja põrinat trkitas et pump oli halvasti kinni. Nüüd mure et auto ei vaju ega
midagi aga tööle pannes kuhugi kaob paisupaagist tõhk ja pump hakkab tööle ja viskab veateate.. kuhu võiks rõhk kaduda? |
Kas ei tohiks autot tööle pannes pump töötada või millest järeldate, et rõhk kaob paagist? Mis veateate annab?
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
oo33
huviline
Registreerunud 18.01.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.21 17:26
|
|
|
Võib töödata, kui veateadet ei viskaks. Auto tööle siis vahepeal lööb kohe kollase tule vilkuma, vahepeal peab kiirus üle 35/40km/h minema ja siis
läheb pu.p tööle ja pisurdan 25 km/h peale ja jääb seisma ja tuli hakkab vilkuma. Rõhu kohta sain teada remonditöökojast, et arvutiga jälgisid ja
testisid ja ütleaid et kaob kuhugi. Peale õhkvedru vahetust asi parem, arvati et ehk ventiilid , aga ehku peale juba neid asju mõttetu vahetada.
|
|
|
afp
huviline
Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.21 17:46
|
|
|
Kas järgmine lugu töökojast, kus midagi nagu osatakse teha, aga mitte väga ?
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 09.03.21 18:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: afp
Kas järgmine lugu töökojast, kus midagi nagu osatakse teha, aga mitte väga ? |
Täpselt nii tundub olevat. Ilmselgelt ei teata, mida tehakse ja arvatavasti ei teata ka seda, mitu rõhupaaki sellel autol on ja kust üldse rõhuandmed
tulevad sellel autol. Kurb, ja seda näeb iga päev aina rohkem paraku. Täna käis C6, kus töökoda oli parema vigase esiamordi pistiku ja vasaku esimese
lekkiva padjaga kõrgusi kalibreerima hakanud...
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
oo33
huviline
Registreerunud 18.01.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.21 18:10
|
|
|
Väikse asukoha probleem vast, et sellist probleemi väga ei kohta, et loogilised osad üle vaadatud ja kogemust vähe siis jama vast. 3 töökojas käinud
aga ei satu pealinna (kaugel) ka, et viiks kohta, kus õhkvedrustusega rohkem kokku puutunud ja saaks sellest õhkvedrustuse probleemist jagu.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 09.03.21 18:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: oo33
Peale õhkvedru vahetust asi parem, arvati et ehk ventiilid , aga ehku peale juba neid asju mõttetu vahetada. |
Need klapid/ventiilid maksavad sente võrreldes selle muu jamaga ja vahetus sammuti lihtne.
Kuigi hetkel see suure tõenäosusega ei aita nagunii, enda kogemused vähe teised, kui need klapid pees on.
|
|
|
|
afp
huviline
Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.21 18:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: oo33
Väikse asukoha probleem vast, et sellist probleemi väga ei kohta, et loogilised osad üle vaadatud ja kogemust vähe siis jama vast. 3 töökojas käinud
aga ei satu pealinna (kaugel) ka, et viiks kohta, kus õhkvedrustusega rohkem kokku puutunud ja saaks sellest õhkvedrustuse probleemist jagu.
|
Ja see asukoht on mis? Tallinn, Viljandi ja Tartu pole ainsad kohad kus õhkvedrustust tundvaid inimesi on.
|
|
|
|
oo33
huviline
Registreerunud 18.01.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.21 19:05
|
|
|
Veel eraldatum, Hiiumaa. Mandril olles poleks probleemi, aga saarelt väga välja ei satu.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 09.03.21 19:24
|
|
|
Selle pea aasta vanuse jama peale peaks ka kõige kangem hiidlane mandrile juba sattuma
|
|
|
|
afp
huviline
Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.21 20:43
|
|
|
Haapsalu ju kiviga visata, yanekk tundub jutu järgi asjast midagi teadma vähemalt
|
|
|
|
oo33
huviline
Registreerunud 18.01.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.03.21 16:26
|
|
|
Haapsalu lähedamal ja, aga peab ühebdust võtma et uurima ja arutama kuidas parim lahendus oleks et saaks üle vaadatud ja ehk ka veale jälile. Yanekk
ma sulle homme päeval helistan.
|
|
|