saviants
huviline
Registreerunud 22.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.08.05 10:17
|
|
|
Jälle AirBag
analoogne teema oli küll arutlusel, kid tõstataks veelkord üles. Nimelt jäi ka AIRBAG-i tuli põlema ja VAG -i diagnostikas
pandi diagnoos, et mingi kontaktplaat-relee-???? on läbi ja
tuleks ära vahetada ja loomulikult ei maksa see vidin just vähe. Lihtsalt paneb imestama, kuidas saavad sellised passiivsed osad lihtsalt " lambist
" ära väsida. Kas neid VAG-i
veakoodide põhjal tehtud diagnoose võib usaldada ja kas tõesti pole muid variante , kuidas probleem soodsamalt ära lahendada ? Kas audimeeste
ringkonnas pole respektiga elektroonikuid, kes võiks aidata ?
|
|
|
Dixi
huviline
Registreerunud 13.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 10.08.05 12:25
|
|
|
Võiksid täpsemalt kirjutada, mis seal diagnostikas täpselt öeldi. Arvan, et äkki mõeldi seda ühenduslinti, mis ühendab rooli airbagi roolisamba
pistikuga. Olen mõnda lappinud ja isegi on pidama jäänud.
|
|
|
saviants
huviline
Registreerunud 22.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.08.05 12:55
|
|
|
Jälle AIRBAG
Dixi,
VAG -i diagnoos oli selline, sorry, õigekiri võib olla vale, sest paber viletsas seisukorras:
4B0959655E AIRBAG FRONT+KOPF 1001
Codierung 00406 WSC 02325
1 Fehler erkannt
00588 032
Zünder für Airbag ( Fahrerseite)-/95
Widerstandwert zu gross
sporadisch aufgetretener Fehler
Ja vajamine varuosa number olevat 130 959 654 AL
ja pidavat olla kontakt-plaat.
Mis arvad ?
|
|
|
Dixi
huviline
Registreerunud 13.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 10.08.05 15:58
|
|
|
see peaks olema see sama, millest rääkisin.
|
|
|
saviants
huviline
Registreerunud 22.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.08.05 08:03
|
|
|
ok, Dixi, mida edasi ?
Kas annad tarka nõu, kuidas remontida või on sul endal kogemusi ja saame äkki kaubale ?
|
|
|
Dixi
huviline
Registreerunud 13.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 11.08.05 09:37
|
|
|
1. airbag maha
2. rool maha
3.rooli ja samba vahel ongi see ümmargune kontaktplaat
4. võtad selle lahti ja otsid oommeetriga selle lintjuhtme ära, mis seal sees on. katkestus tekib tavaliselt alguses või lõpus
5. kraabid katkestuse kohalt isolatsiooni maha ja joodad sinna katkestusele traadid peale. Soovitav oleks ka see koht mingi teibiga ära tugevdada, et
seda kohta väga ei murraks, kui rooli keerad. Edu.
|
|
|
T.P.
huviline
Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: puudub
|
|
saviants
huviline
Registreerunud 22.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.08.05 11:03
|
|
|
tänud linkide nõuannete ja linkide eest;
auto ise 2000a A6...
Kui lihtne või keeruline on airbagi ja rooli maha võtta ja kui reaalne on see, et rooli ja samba vaheline kontaktplaat on vigane ?
|
|
|