RasmusT
huviline
Registreerunud 24.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.03.20 18:54
|
|
|
Audi A4 B5 1.8 - 1996 - RasmusT
Tere!
Pärast oma esimese B5 müümist: https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2992053&rhash=7fb4.
Sai mindud uuemate peale aga ikkagi jäi nagu midagi puudu. Kuni lõpuks ikkagi tuli uuesti A4 osta.
Natuke auto ajaloost. Ostetud sai auto avariiliste autode platsilt 20.03.2019. Autoks siis 1.8 ADR mootori ja manuaalkastiga audi.
Lisadest elektrilised aknad ees ja katuseluuk. Veidike sai mindud loto peale välja, et mis sealt siis lõpuks kätte saan.
Väikene esiosa kõks mille käigus oli viga saanud: parem esitiib, tuli, suund ja kapott. Pilte siis, et tekiks ülevaade:
Üllatuseks või siis võiduks lugeda oli audil:
1. Tsekid,et on tehtud umbes 1000 euri eest remonti: hammasrihma vahetus, veepump, õli, filtrid, amordid, esipidurid jne
2. Uus pioneeri makk ning subwoofer koos võimendiga.
3. Käigukangi nahk ja nupp uus.
4. Korralikud talvekad.
Tundus, et keegi oli seda vaikselt ellu äratanud ja siis oli see kõks ning sinna see jäigi.
Ma siis omaltpoolt vahetasin ära mõlemad esitiivad, mis olid muidugi hiina tongyangid ja eriti hästi ei istunud autole.
Kapott sai sirgeks ja väike must värv peale, et ei roostetaks. Esistange sai koos tiibadega uue värvikihi ning esituli sai remonditud. Viskasin sisse
ka valge riide sisu mis oli endal olemas.
Edasi läks audi ülevaatusele ning sai isegi läbi.
Sai veits peale seda müüdud naistuttavale kes sellega 2020 alguseni ringi kärutas. Tema käes auto hooldust ei saanud, punktist A punkti B.
Kuniks vahetasin audi a3 selle audi vastu ning nii see minuni tagasi jõudis:
Plaan oleks teha korda ja lüüa läikima.
Mis vajab tegemist tehnika poolelt:
1. Sumpa lekib kusagilt. -Tehtud.
2. Õlid ja filtrid vahetamata. -Tehtud.
3. Roolivõimu õli lekib.
4. Süüteküünlad vahetada. -Tehtud.
5. Esiklaas suhteliselt läbi.
6. Kojamehe hoovastik või mootor läbi. -Tehtud.
Mis lisade poolest hetkel on:
1. Esimesed elektrilised aknad.
2. Korralik katuseluuk.
3. Töötav kliima.
4. Helisüsteem.
5. Tagumised parkandurid.
Mis on plaanis:
1. S-line rool.
2. Nahksisu. -OLEMAS
3. Käetugi.-OLEMAS
4. Nahast käsipiduri kang.-OLEMAS
5. Facelift tuled. -OLEMAS
6. Facelift kapott.-OLEMAS
7. Facelift stanged ? Teab keegi kas on võimalik sobitada? -OLEMAS
8. Laepolster vahetada või korda teha-ripub.
9. Ideaalis originaal esitiivad uuesti.
10. Veljed vahetada, hetkel 15tollised originaalid suvekad.
Võibolla unustasin midagi aga eks siis jooksvalt täiendan.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 27.03.20 19:18
|
|
|
Tore näha et ka vanemate autodega jauratakse
Madaldust võiks ka veidi teha? Oleks pakkuda korralik Eibachi vedrude ring ning rooli leiaksin ka oma varudest.
Edu ja jaksu!
|
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 27.03.20 20:23
|
|
|
Tõesti tore näha, et B5tega endiselt tegeldakse. Edu tegemistesja toimetamistes.
Põhimõtteliselt kõiki FL asju on võimalik panna preface külje ... mõne asjaga on vaja lihtsalt vaeva näha. FL stange istub põhimõtteliselt 1:1 aga
stangenurga kinnitused on erinevad.
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 28.03.20 08:53
|
|
|
Mida mida värvi auto, jälgin huviga edasist käekaiku.
Kuidas need praegused esimesed tiivad küll nii erinevat tooni värviti? Vale koodi alusel? Uued tiivad võta ikka originaalid.
Faceliftimisest. Milleks facelift kapott? Lihtsalt huvist kuna neil pole vahet muud kui tuuleklaasi pesurid on uuemal versioonil kapotti alla viidud.
Iluvõre saad muidu ka ära vahetada. Esistange kinnitused uuemal suht samad, v.a. tiibade poolsed nagu juba mainiti. Need pead ka stangega kaas sebima.
Logarite kohta ei oska õelda (minul need nagunii katkised olid, vahetasin b-osade vastu ja need omakorda 100% ei olnud 1:1 ja juba jälle purud).
Tagumise stange puhul pidi need ka ära vahetama fl omade vastu, samuti tagatiibade poolsed kinnitused teised.
|
|
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 28.03.20 10:16
|
|
|
B5l mingi huvitaval põhjusel hakkavad logarid purunema, kui all on suuremad rattad kui tehas ette näeb. Nii kaua kuni ma enda B5ga 15”-16” sõitsin
püsisid nad terved aga 18” hakkasid nad juba tükke eraldama. Sama juhtus ka uutega ning rohkem pole ma viitsind neid vahetada.
FL kapoti kohta oskan veel niipalju öelda, et jah füüsiliselt tal pole muud erinevust tõesti kui aint see et klaasipesu düüsid kapoti serva alla
toodud, aga düüsid saab vahetada Passat B5.5 omade vastu ja siis ei loobi vett enam joana vaid hajutab üle klaasi, mis on silmale ilusam ja saab
klaasi kiiremini ja vähema veekogusega puhtaks.
|
|
|
RasmusT
huviline
Registreerunud 24.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.03.20 20:57
|
|
|
Tore, et teile huvi pakub
Weiks, eks siis peab need ka lisama nimekirja ja sinult ära tooma. Kui kellelgi on huvitavaid lisasid siis olen avatud pakkumistele.
Värvipoolelt on parem esiuks ja kapott toonilt veits mööda ja kapott eriti kehva kvaliteediga.
Facelift asjade suhtes uurin, kuna sain hea pakkumisega enamus asju kätte mida hetkel otsin (all pilt).
Pragusel kapotil on esivõre alt mõlkis/kõver ka sellepärast tundub mõistlik juba vahetada.
Logarite teema on midagi uut, nende kohta ei olegi uurinud. Eks selle jaoks see teema tehtud sai ka, et kogenumad teavad.
Endal plaanis ka ikkagi suuremad veljed alla otsida, nii et eks siis saab targemaks.
Sai juba eelmine nädalavahetus käidud Jõgeval. Seal läks värskelt osadeks 99aasta A4, millel oli kõva lisade list ja kuna ma sain esimesena jaole, sai
ka enamus kaasa võetud.
Mis ma kaasa vedasin:
1. Hele nahksisu (polstrid,istmed).
2. Käetugi.
3. Nahast käsipiduri kang.
4. FL kapott koos esivõrega.
5. FL esistange ja kinnitused.
6. Fl tagustange ja kinnitused.
7. Esi udukad.
8. Kojamehe hoovastik koos mootoriga.
9. FL esituled.
Hakkan siis jõudu mööda neid külge kruvima ja hoian teid kursis.
Pilt siis kuidas kõik kaubiku said:
|
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 29.03.20 05:44
|
|
|
Kui juba sellene hunnik FL manti tuli, siis oleks võind FL keskkonsooli ja puhuri võred ka võtta
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 29.03.20 08:39
|
|
|
Salongi plastdetailidega see teema, et need peavad ju ülejäänud salongi värviga ka kokku sobima. Käetugi käe raskuse all alumisse asendisse ei vaju?
Kui kellegil pakkuda tumehalli plastiga selline siis kirjutab mulle.
|
|
|
|
RasmusT
huviline
Registreerunud 24.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.03.20 17:52
|
|
|
Küll jõuab neid asju veel lisada, hetkel sai hunnikuga
Käetuge peab proovima aga hetkel teeb tehnika poolt enne.
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 30.03.20 22:33
|
|
|
Kahjuks jõudsid enne mind sinna ja viisid juba palju asju eest minema .
Ma sain facelifti konsooli ja valgusega puhurivõred vähemalt ja
mõningaid pudinaid lisaks.
Müüja ütles vaid, et konsooli tagumine osa jäi kogemata käetoe külge. Ega sul see üle jää?
|
|
|
RasmusT
huviline
Registreerunud 24.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.03.20 19:23
|
|
|
Hea et sulle ka midagi jäi
Hetkel ei tea, eks kui salongi hakkan ümber viskama siis annan teada.
Igatahes sumpa sai nüüd korda, põhimõtteliselt tegemisel lagunes sumpa kolmeks ja oli hullem kui arvasin.Õnneks ei teinud seda ise
Pilt et korda ta sai, uus sukk ja mõned ühendused veel.
Muidugi sai see leke korda siis tuli välja,et mootori tagant jahtusvedelikku tilgub flantsivahelt.Nüüd on siis vaja roolivõimu lekkele lisaks ka seda
uurima hakata.
|
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 31.03.20 20:04
|
|
|
Tõenäoliselt kui FL keskonsooli esimest osa ei plaani paigaldada, siis peaks ta sul üle jääma, kuna tagumisel otsal on küljed erineva kujuga. Jäävad
totrad vahed sisse, iseasi kas ennast see jääb häirima või mitte. Mul oma B5 peal läbi käidud tee, minul lõppes see keskkonsooli vahetusega, alguses
1DIN ja hiljem 2DIN vastu. Facelifti oma on silmale ilusam ja 1DIN puhul ka praktilisem, sest tuhatoosi alla tekib valgustuse võimalusega panipaik
kuhu a’la rahakott, telefon vms asju panna.
|
|
|
RasmusT
huviline
Registreerunud 24.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.04.20 15:53
|
|
|
Kui hulluks selle FL asjadega minna ikka annab
Aga
Sai tehtud tehnika poolt korda, nagu vana autoga ikka leiab mingeid üllatusi.Vägevaid nipuka kinnitusi ja üldse mitte millegagi kinni asju
Hetkel jääb veel roolivõimu teema korda teha.
Vahetatud sai siis :
1.Õli BP 10w40 /(Hetkel ees 263246km läbisõit).
2.Süüteküünlad Bosch.
3.Õlifilter.
4.Salongifilter.
5.Õhufilter.
6.Kütusefilter.
7.Termostaat.
8.Jahutusflants mootori taga.
9.Uus jahtusvedelik 5l.
10.Kojamehe hoovastik.Suhteliselt ebamugav asi mida teha ,andis seda sealt välja jukerdada.
Paar pilti ka :
Prefacelift vs Facelift kojamehe mootor.
Küljes - Maas- Uus küljes.
vana vs uus kütusefilter(vana seest tuli mõnus must bensiin välja).
Müügis ka hetkel sees olev hele sisu
|
|
|