C6-l, mis ma tegelesin, vist 2018 aastal sarnase teemaga.
Suure hurraaga tellisin airbossist esisilla õhkpadja (300 midagi raha), võtsin karbist välja, tükk aega sügasin kukalt....Läksin Laki tänaval palju
kiidetud Audi remondikohta (google mapsi järgi vaatan, et enam ei tegutsegi?), seal küsiti mis jama see veel on ja nemad sellist asja vahetada ei oska
(eem, okei siis....) ja katseeksitusmeetodil tegemisega riski ei võta. Sai siis padi airbossi tagasi antud, sest vaatasin et endal töökojas selleks
korrektsed tööriistad samuti puuduvad....
Kui mälu ei peta, vaatasin et vanal õhkamordil tuleb hakata kesta valtsi/liitekohti puurima, et see üldse lahti saada (võibolla käib lihtsamalt, ei
tea ei süvenenud eriti) ja millega pärast need kinni siis panna? Seega lõin ka ise käega ning sai õhkpadi airbossi tagastatud....
Enda õnneks sõitsin nädal hiljem löökaugust läbi...tulemuseks rehv+velg+amort. Kasko tegi korda, läksid esindusest A varuosad, sh A varuosa õhkamort.
Ja oligi minu mure lahendatud.
Ja see mida airboss täna 600 euri eest pakub? Mis asi on Miessler Automotive GmbH & Co. KG ???
Korraliku Arnoti saaks (soodukaga või läbi oma jope) kätte vähem kui 860 euri eest, japanparts vähem kui 700 eest, bilsteini toode oli seal 930 euri
juures. A osa hind on langenud 1400 euri juurde (esinduses 1400+km). Kui peaks valima, siis arvatavasti Japanparts. Võibolla on aeg oma töö teinud
vahepeal ja ka ainult õhkpadi on normaalne ja osatakse seda ka kuskil vahetada - vat seda ma ei oska kommenteerida. Sh see, et teed asja odavalt ning
et see ka pidama jääks.
Ma olen seda mitmeid kordi öelnud, et kõik on kõvad remontijad, viid auto kohale ja on õk õk õk.
Minu puhul siis see olnud, et C6 ei olegi plank, vaid korraliku varustusega ja elektroonikast punnis. Ja küll oli häda õhkvedruga, küll silla
regulliga, küll ACC-ga....tõsiselt > milleks võtta autot sisse ja teha töid, mis vajavad hiljem auto kalibreerimist arvutiga ning töökojal kas
puudub arvuti või puudub personal vastava väljaõppega...ja lõpptulemus on see, et lõpuks esindus peab järjekordselt teiste käki ümber
tegema....Seetõttu omad vitsad ja maha visatud aeg ja raha on näidanud, et tuleb vältida igasuguseid universaalseid kohti ja minna ainult nende
juurde, kes Audisid teavad läbi ja lõhki või siis tõesti esindusse.
|