Marmp
huviline
Registreerunud 14.03.20
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.20 16:53
|
|
|
3.0 TDI 176kW suur õlikulu
Mul on 2008 Audi Allroad 3.0TDI 176kW mootoriga. Läbisõit autol 250000. Sõitsin peale ostmist kuskil 8000km ja lõi õlitule põlema, mispeale jätsin
seisma, ootasin väheke ja kontrollisin varrast - min piiri peal oli. Valasin siis 1l sisse, õlinäit tõusis max piiri peale ja sõitsin edasi. Nüüd olen
200-300km sõitnud ja õli on peaaegu min piiri peal. Ehk 1l/300km kohta umbes kulub õli. Põhi on puhas.
Kas keegi teab, mis võiks olla probleem?
Kust võiks leida Tartumaal pädevat inimest, kes võiks asja ette võtta?(Esindusse oskan ise ka minna )
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 14.03.20 17:32
|
|
|
Asukoha märkimine profiilis on kohustuslik, alusta sellest.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.
|
postitati 14.03.20 17:51
|
|
|
Kas DPF on alles, mis seisus, kas mingis olukorras on märgata suitsu tagant, sumps tagant puhas? Üldiselt ei ole õlivõtt neile mootoritele probleeme
valmistanud. Esimesena kahtlustaks turbot, mille kaudu vaikselt õli lahkub.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne.
(Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 14.03.20 19:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kas DPF on alles, mis seisus, kas mingis olukorras on märgata suitsu tagant, sumps tagant puhas? Üldiselt ei ole õlivõtt neile mootoritele probleeme
valmistanud. Esimesena kahtlustaks turbot, mille kaudu vaikselt õli lahkub. |
Arvatavasti turbo jah, esimesena täitub cooler õliga, ülejäänud suundub väljalaskesse. Mingeid kõrvalhelisid (vilisemine)?
Võta cooleri alumine lõdvik lahti, kui sealt ikka tilgub siis viga teada.
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 14.03.20 19:17
|
|
|
Alusta diagnostikat, tundub, et dpf umbes ja nüüd sõidetud mõnda aega.
|
|
|
Marmp
huviline
Registreerunud 14.03.20
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.20 19:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kas DPF on alles, mis seisus, kas mingis olukorras on märgata suitsu tagant, sumps tagant puhas? Üldiselt ei ole õlivõtt neile mootoritele probleeme
valmistanud. Esimesena kahtlustaks turbot, mille kaudu vaikselt õli lahkub. |
DPF on alles. Käisin 8000km tagasi esinduses täishooldust tegemas, sealt ma infot ei saanud, et DPF oleks kehvas seisus.
Summutitoru otsast ei näinud mingit suitsu, ei käivitamisel ega ka hiljem.
|
|
|
Marmp
huviline
Registreerunud 14.03.20
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.20 19:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MEEMEES
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kas DPF on alles, mis seisus, kas mingis olukorras on märgata suitsu tagant, sumps tagant puhas? Üldiselt ei ole õlivõtt neile mootoritele probleeme
valmistanud. Esimesena kahtlustaks turbot, mille kaudu vaikselt õli lahkub. |
Arvatavasti turbo jah, esimesena täitub cooler õliga, ülejäänud suundub väljalaskesse. Mingeid kõrvalhelisid (vilisemine)?
Võta cooleri alumine lõdvik lahti, kui sealt ikka tilgub siis viga teada. |
Kõrvalhelisid ei ole kuulda, vähemalt minu kõrv ei taba.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 14.03.20 19:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MEEMEES
Alusta diagnostikat, tundub, et dpf umbes ja nüüd sõidetud mõnda aega. |
Mis moodi umbes DPF õlikulu põhjustab?
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.
|
postitati 15.03.20 05:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marmp
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kas DPF on alles, mis seisus, kas mingis olukorras on märgata suitsu tagant, sumps tagant puhas? Üldiselt ei ole õlivõtt neile mootoritele probleeme
valmistanud. Esimesena kahtlustaks turbot, mille kaudu vaikselt õli lahkub. |
DPF on alles. Käisin 8000km tagasi esinduses täishooldust tegemas, sealt ma infot ei saanud, et DPF oleks kehvas seisus.
Summutitoru otsast ei näinud mingit suitsu, ei käivitamisel ega ka hiljem. |
Ega nad seda ei testi ka, kui just soovi ei avalda. Tegelt tuleks seisukord üle vaadata, võimalik, et dpf suudab veel kuidagi põleva õliga hakkama
saada, kuid mitte kaua.
Ja loomulikult tuleb ka käsi määrida ja teha nagu meemees soovitas.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne.
(Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 15.03.20 21:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Tsitaat: | Algselt postitas: MEEMEES
Alusta diagnostikat, tundub, et dpf umbes ja nüüd sõidetud mõnda aega. |
Mis moodi umbes DPF õlikulu põhjustab? |
Turbole liiga suur vastusurve.
|
|
|
|
|