Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A4 B8 2.0TDI kõrgrõhupump lekib? (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 3251)
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 29.02.20 05:54 Tsiteeri
A4 B8 2.0TDI kõrgrõhupump lekib?



Ei tea kahjuks täpset mootorikoodi, aga pidi olema 100kW ja aastast 2009.
Värskelt ostetud ja omanik kurtis diislihaisu salongis, arvas olevat niiske pumba ümbrusest. Autole sai tehtud täishooldus, hammasrihm ja hooratas. Sai uuritud seda pumba ümbrust aga omanik oli teinud vahetult mootoripesu ja midagi polnud aru saada. Kui auto valimis, siis sõitis natuke aega ringi ja jälle pumba ümbrus märg, tilgub kuskilt.
Raske on näha pumba alla, aga tundub olevat kinnine korpus seal ei ei saa nagu lekkida. Kas siis ikkagi pumba võlli vahelt ja jookseb lihtsalt pumba alumisele küljele, tagumise hammasrihmaplastiku tagant? Uus pump või on olemas mingi remondikomplekt? Metallipuru oht kui kulunud midagi seal?

Proovisin otsida välismaistest foorumitest, aga ei leidnud sellist probleemi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 29.02.20 17:15 Tsiteeri


Tuttaval oli sama mure A4 Allroadil. Kui mälu ei peta siis Karla Autos vahetati tihend. Ise olen vahetanud ühe 1.6 CR lekkiva pumba škodal. Võlli tihend lekkis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 01.03.20 05:31 Tsiteeri


Tänud, tuleb siis uuesti hammasrihm maha võtta ja asi üle vaadata.
Auto omanikul keegi tuttav Forssist saatis pildi tihendikomplektist, aga ta polnud päris kindel, et see sobib. Seal oli palju O-rõngaid ja mingi simmeri moodi asi. Kas simmer on seal võlli otsas ja kas saab eraldi seda osta kuskilt?

Edit:
Täna sai pump maha võetud ja leke tõenäoliselt ongi võlli simmeri vahelt. Ametlikult seda eraldi vahetada ei saa ja tuleks panna uus pump. Mõõtude järgi saab midagi tellida, aga pole päris kindel, et tuleb õige ja diislikindel simmer. Kirjasid saab vana simmeri pealt lugeda ainult luubiga, panen need siia kirja, võib-olla kellelgi veel vaja:
1 460 085 001 - see oleks nagu Boschi kood, aga google otsest vastet ei leia, vb mõni number valesti loetud (vist ongi hoopis C85, mitte 085)
B25x36/36,3x7,3B - saab tellida Boschi tihendi mõõduga 25x36x7,3
Eks katsetab ära selle simmeri vahetuse, kaotada suurt pole.

Edit 2:
Simmer vahetatud ja vähemalt esimese 10km sõitmisel püsis kuiv, omanik ise jälgib edasi. Suurimaks probleemiks oli vana simmeri kätte saamine pesast, sest ei teadnud, et mis seal teisel pool on. Tegelikult on seal kinnine sein võlli puksiga ja mingi väike äravoolu auk, võib vist lihtsalt kruvi läbi lasta simmerist ja välja tõmmata. Originaal simmer oli "teflon" ja asemele läks tavaline kummist Bosch koodiga 1 460 285 006. Vahetamine eeldab mõningaid spetsiaaltööriistu, võlli paigal hoidmiseks mutri lahti keeramisel ja flantsi maha tõmbamiseks võlli otsast.


https://www.upload.ee/image/11213472/cp4.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.7% - SQL: 63.3%]