Lehekülgi: 1 2 |
YNWA
huviline
Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw
|
postitati 26.02.20 14:00
|
|
|
Võin teha ikka.
|
|
|
YNWA
huviline
Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw
|
postitati 28.02.20 19:48
|
|
|
Sai omal ka nõelad sweepima pandud. Homme lähen ja katsun välja selgitada, miks vesi tuppa tuleb.
|
|
|
woush
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: STI
|
postitati 28.02.20 21:47
|
|
|
Vaata uksetihendit .. üsna levinud probleem c7l
|
|
|
YNWA
huviline
Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw
|
postitati 29.02.20 08:52
|
|
|
Võtsin siis veelekke käsile. Eemaldasin esmalt parempoolse kaitsmekarbi katte kindalaeka kõrval ja väikese plastiku ukse juurest. Uhasin vett
katuseluugi vahele, alla jõudis 0 tilka. Tõmbasin siis ära A-piilari polstri ning katse kaks - sain vaevalt pool liitrit panna kui mööda laepolstrit
A-piilari suunas nirisema hakkas. Katuseluugi äravoolud on puhtad. Äkki on kuskilt lae pealt katki? Kuigi miks peaks.
Mõeldud tehtud. Mõtlesin siis laepolstrit nurgast vähe alla lasta ja näha, mis võib teema olla. Katuseluugi paremast esimesest nurgast tõmbas
laepolstrit veits ka niiskeks.
Päikesesirmi sai lebolt kätte aga insenerid, kes lae käepideme kinnitusviisi välja mõtles, poleks praegu jõudnud niigi kaua elada, et oma tegu
kahetseda... No nii kõvasti kinni olevaid klõpse pole veel kohanud. Mis sai vanadest headest kruvidest?
Need:

Jändan edasi. Pean B-piilari polstri ka ära võtma, kui ei taha laepolstrit kortsu väänata. Kõik on nii kõvasti kinni, et eurod jooksevad silme ees
kangutades.
Edit: uksetihend kontrollitud eelnevalt.
Edit2: Oleneb, mis ma avastan. Ehk panen täna nii kokku ja tellin uueks nädalaks antenni. On üks polstri lõhkumine. Kuigi äkki saab ikka antenni
vahetada ka vaid osa polstrit langetades.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 29.02.20 09:23
|
|
|
Midagi ei langeta, tagumise laepaneeli eemaldad, see pole sedaan.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
YNWA
huviline
Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw
|
postitati 29.02.20 14:46
|
|
|
Sain jälile, mis värk lekkega on.

Sai polte lahti võetud ja veits laiali painutatud vahet, ning Würthi TRV silikooniga kokku. Praegu kõik laiali ja kuivab. Homme proovin, kas jäi
pidama.
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 29.02.20 17:15
|
|
|
Mis imevigur see sul pildile jäänud on? Katusereelingu salongipoolne kinnitus?
|
|
|
|
YNWA
huviline
Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw
|
postitati 29.02.20 17:20
|
|
|
Mis vigurit silmas pead täpsemalt?
Edit: Minu arust vist mingi äravoolu renni ots on see. Kuna selles on auk ette äravoolukanalisse. Sinna natuke vett niristasin, ei lekkinud tilkagi.
Kui aga see vidin vett täis läks, tuli läbi sealt tihendi/hermetsi vahelt, kuhu noole tõmbasin.

|
|
|
YNWA
huviline
Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw
|
postitati 29.02.20 19:23
|
|
|
Üks asi veel, mis tegelikult juba ostmishetkel teada oli aga homme võtan kätte ja süvenen. Nimelt viienda silindri küünla juurest läheb diisliseks.
Olen korduvalt täiesti ära kuivatanud ja lasknud pikalt käia, käinud 2000 pöördega ja kuskilt ei hakka tulema. Sõidad 10 kilti ja jälle märg.
Kunagi ühel oli teemaks, et kütuse surveanduri vahelt lekkis. Sai andur ka enda omal lahti ja kinni keeratud, aga sealt vahelt ei leki. Äkki
tagasivoolu kiirliitmik või midagi. Peab jupiti sõitma ja jälle vaatama.
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 01.03.20 10:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: YNWA
Mis vigurit silmas pead täpsemalt?
Edit: Minu arust vist mingi äravoolu renni ots on see. Kuna selles on auk ette äravoolukanalisse. Sinna natuke vett niristasin, ei lekkinud tilkagi.
Kui aga see vidin vett täis läks, tuli läbi sealt tihendi/hermetsi vahelt, kuhu noole tõmbasin.
|
Eile jõudsin samale otsngutulemusele, täpselt samad pildid ka tehtud.
|
|
|
YNWA
huviline
Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw
|
postitati 01.03.20 10:30
|
|
|
Paistab, et leke kõrvaldatud. Ennem hakkas paarisajast milliliitrist veest juba tuppa jooksma, praegu valasin umbes viis liitrit järjest ja ei
piiskagi.
|
|
|
YNWA
huviline
Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw
|
postitati 13.03.20 08:46
|
|
|
Katuseantenn käes. Vaja värvimehele viia ja saab külge pookida. Enne peab proovima, kas vead kaovad ära või mitte.
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.20 12:24
|
|
|
Tubli töö!
Tihendi osas - kas mõistlikum uus tihend ei ole panna? Selles mõttes, et silikoon on tore ja värki, kuid tundub, et antud juhul võiks ta mujalt veel
hakata läbi laskma mingi aja pärast. Või kas seda kruvi seal ei anna pingutada, et tihendit paremini kinni hoiaks ?
Samas kõik oma esimese bmw e34 silikooniga tehtud parandused jäid aastateks pidama Hea odav.
|
|
|
|
YNWA
huviline
Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw
|
postitati 15.03.20 18:09
|
|
|
Eile sai vahetatud ees kettad ja klotsid. Kettad läksid Textar, klotsid TRW.

Kui pidurid said sisse sõidetud, on ikka väga mõnus sõita.
|
|
|
YNWA
huviline
Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw
|
postitati 20.03.20 10:42
|
|
|
Audikene sai täna omale uue haiuime katusele. Õigemini uue liha ja kondid vana naha sisse. Töö oli tõesti kökimöki ja sai poole tunniga ära tehtud.
Vajalikud tööriistad olid Torx 30, millega polti keerata, kinnitab antenni lae külge.
Torx 7 (või oli 6...), et keerata antenni korpuse 6 kruvi lahti.
Head küüned, et pistikuid avada.
Oli tagumine väike laepolster maha võtta. Tuli lihtsalt tahapoole tõmmates.

Siis pistikud lahti. Väiksed valged klõpsud tuleb väljapoole tõmmata, mis järel saab pistikud lahti.

Siis polt lahti, kinnitusplekk ära ja antenn üles välja. Antennil on vaja pärast poldi ja plekkkinnituse eemaldamist kaks kõrva alla vajutada, et
antenn välja võtta katusest.
Järjekord:

Vana teema:

Mingit arvutiga mängimist pole vaja, kui vigade kustutamine välja arvata. Kõik toimib ja üle pika aja saab taaskord püsikat kasutada.
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 20.03.20 12:13
|
|
|
Peaasi et vana ja uue liitmine jäi ka tihe. Ma ei tahtnud uut laiali harutada ja värvisin üle, lootuses, et kestab kauem.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
Bean
huviline
Registreerunud 05.10.11
Kasutaja on eemal
Auto: C7 2012
|
postitati 26.03.20 21:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: YNWA
Audikene sai täna omale uue haiuime katusele. Õigemini uue liha ja kondid vana naha sisse. Töö oli tõesti kökimöki ja sai poole tunniga ära tehtud.
Vajalikud tööriistad olid Torx 30, millega polti keerata, kinnitab antenni lae külge.
Torx 7 (või oli 6...), et keerata antenni korpuse 6 kruvi lahti.
Head küüned, et pistikuid avada.
Oli tagumine väike laepolster maha võtta. Tuli lihtsalt tahapoole tõmmates.
|
Hea info! Tänud! Kas vana korpuse panid kuidagi spetsiaalselt tagasi kinni? Osad mehed vist on silikooniga mässanud.
|
|
|
YNWA
huviline
Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw
|
postitati 28.03.20 19:34
|
|
|
Ei. Läksin riski peale välja. Tihend tõmbas ilusti vastu ja ei usu, et niipea midagi juhtub. Küljes oli antenn ju tehasest alates.
|
|
|
YNWA
huviline
Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw
|
postitati 16.09.20 18:49
|
|
|
Vahepeal on olnud kalla ja talla periood, kuhu mahuvad kaks õlivahetust. Nüüd on aeg hakata kette vahetama. Võtan kasti maha ja teen nii selle ära.
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 17.09.20 14:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: YNWA
Nüüd on aeg hakata kette vahetama. |
Mnjah.. Huvipärast küsin, et kui palju LS ketivahetuse ajal?
|
|
|
|
YNWA
huviline
Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw
|
postitati 17.09.20 19:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: siimuu
Tsitaat: | Algselt postitas: YNWA
Nüüd on aeg hakata kette vahetama. |
Mnjah.. Huvipärast küsin, et kui palju LS ketivahetuse ajal? |
Ees on 200600km.
|
|
|
YNWA
huviline
Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw
|
postitati 20.02.21 18:30
|
|
|
Viimaks sai ette võetud ja ketid ära vahetatud. Läks Febi komplekt. Kuna enne polnud olnud juhust teha, läks veits kauem aega (kaks päeva) aga lõpp
hea kõik hea.
Tegin käigukast maha varjandis.
Tundus, et kunagi on neid juba vahetatud. Samas kindel pole. Erinevad allikad räägivad, et tehase hermets on hall/valge/hele, teised jälle must. Minul
oli mustaga ja läks ka minu poolt mustaga kokku.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |