Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C7 Quattro - 2011 - YNWA (Vastuseid: 46 | Vaatamisi: 14127)
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 26.02.20 15:00 Tsiteeri


Võin teha ikka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 28.02.20 20:48 Tsiteeri


Sai omal ka nõelad sweepima pandud. Homme lähen ja katsun välja selgitada, miks vesi tuppa tuleb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
woush
huviline



Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: STI

postitati 28.02.20 22:47 Tsiteeri


Vaata uksetihendit .. üsna levinud probleem c7l


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 29.02.20 09:52 Tsiteeri


Võtsin siis veelekke käsile. Eemaldasin esmalt parempoolse kaitsmekarbi katte kindalaeka kõrval ja väikese plastiku ukse juurest. Uhasin vett katuseluugi vahele, alla jõudis 0 tilka. Tõmbasin siis ära A-piilari polstri ning katse kaks - sain vaevalt pool liitrit panna kui mööda laepolstrit A-piilari suunas nirisema hakkas. Katuseluugi äravoolud on puhtad. Äkki on kuskilt lae pealt katki? Kuigi miks peaks.

Mõeldud tehtud. Mõtlesin siis laepolstrit nurgast vähe alla lasta ja näha, mis võib teema olla. Katuseluugi paremast esimesest nurgast tõmbas laepolstrit veits ka niiskeks.
Päikesesirmi sai lebolt kätte aga insenerid, kes lae käepideme kinnitusviisi välja mõtles, poleks praegu jõudnud niigi kaua elada, et oma tegu kahetseda... No nii kõvasti kinni olevaid klõpse pole veel kohanud. Mis sai vanadest headest kruvidest?

Need:
https://www.upload.ee/thumb/11201193/IMG_20200229_103241.jpg

Jändan edasi. Pean B-piilari polstri ka ära võtma, kui ei taha laepolstrit kortsu väänata. Kõik on nii kõvasti kinni, et eurod jooksevad silme ees kangutades.

Edit: uksetihend kontrollitud eelnevalt.
Edit2: Oleneb, mis ma avastan. Ehk panen täna nii kokku ja tellin uueks nädalaks antenni. On üks polstri lõhkumine. Kuigi äkki saab ikka antenni vahetada ka vaid osa polstrit langetades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 29.02.20 10:23 Tsiteeri


Midagi ei langeta, tagumise laepaneeli eemaldad, see pole sedaan.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 29.02.20 15:46 Tsiteeri


Sain jälile, mis värk lekkega on.
https://www.upload.ee/thumb/11202700/IMG_20200229_162946.jpg

Sai polte lahti võetud ja veits laiali painutatud vahet, ning Würthi TRV silikooniga kokku. Praegu kõik laiali ja kuivab. Homme proovin, kas jäi pidama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 29.02.20 18:15 Tsiteeri


Mis imevigur see sul pildile jäänud on? Katusereelingu salongipoolne kinnitus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 29.02.20 18:20 Tsiteeri


Mis vigurit silmas pead täpsemalt?

Edit: Minu arust vist mingi äravoolu renni ots on see. Kuna selles on auk ette äravoolukanalisse. Sinna natuke vett niristasin, ei lekkinud tilkagi. Kui aga see vidin vett täis läks, tuli läbi sealt tihendi/hermetsi vahelt, kuhu noole tõmbasin.

https://www.upload.ee/thumb/11203603/IMG_20200229_200044.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 29.02.20 20:23 Tsiteeri


Üks asi veel, mis tegelikult juba ostmishetkel teada oli aga homme võtan kätte ja süvenen. Nimelt viienda silindri küünla juurest läheb diisliseks. Olen korduvalt täiesti ära kuivatanud ja lasknud pikalt käia, käinud 2000 pöördega ja kuskilt ei hakka tulema. Sõidad 10 kilti ja jälle märg.

Kunagi ühel oli teemaks, et kütuse surveanduri vahelt lekkis. Sai andur ka enda omal lahti ja kinni keeratud, aga sealt vahelt ei leki. Äkki tagasivoolu kiirliitmik või midagi. Peab jupiti sõitma ja jälle vaatama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 01.03.20 11:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: YNWA
Mis vigurit silmas pead täpsemalt?

Edit: Minu arust vist mingi äravoolu renni ots on see. Kuna selles on auk ette äravoolukanalisse. Sinna natuke vett niristasin, ei lekkinud tilkagi. Kui aga see vidin vett täis läks, tuli läbi sealt tihendi/hermetsi vahelt, kuhu noole tõmbasin.

https://www.upload.ee/thumb/11203603/IMG_20200229_200044.jpg

Eile jõudsin samale otsngutulemusele, täpselt samad pildid ka tehtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 01.03.20 11:30 Tsiteeri


Paistab, et leke kõrvaldatud. Ennem hakkas paarisajast milliliitrist veest juba tuppa jooksma, praegu valasin umbes viis liitrit järjest ja ei piiskagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 13.03.20 09:46 Tsiteeri


Katuseantenn käes. Vaja värvimehele viia ja saab külge pookida. Enne peab proovima, kas vead kaovad ära või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.20 13:24 Tsiteeri


Tubli töö!

Tihendi osas - kas mõistlikum uus tihend ei ole panna? Selles mõttes, et silikoon on tore ja värki, kuid tundub, et antud juhul võiks ta mujalt veel hakata läbi laskma mingi aja pärast. Või kas seda kruvi seal ei anna pingutada, et tihendit paremini kinni hoiaks ?

Samas kõik oma esimese bmw e34 silikooniga tehtud parandused jäid aastateks pidama :D Hea odav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 15.03.20 19:09 Tsiteeri


Eile sai vahetatud ees kettad ja klotsid. Kettad läksid Textar, klotsid TRW.

https://www.upload.ee/thumb/11273532/IMG_20200314_122642.jpg

Kui pidurid said sisse sõidetud, on ikka väga mõnus sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 20.03.20 11:42 Tsiteeri


Audikene sai täna omale uue haiuime katusele. Õigemini uue liha ja kondid vana naha sisse. Töö oli tõesti kökimöki ja sai poole tunniga ära tehtud.

Vajalikud tööriistad olid Torx 30, millega polti keerata, kinnitab antenni lae külge.
Torx 7 (või oli 6...), et keerata antenni korpuse 6 kruvi lahti.
Head küüned, et pistikuid avada.

Oli tagumine väike laepolster maha võtta. Tuli lihtsalt tahapoole tõmmates.

https://www.upload.ee/thumb/11301107/IMG_20200320_100009.jpg

Siis pistikud lahti. Väiksed valged klõpsud tuleb väljapoole tõmmata, mis järel saab pistikud lahti.

https://www.upload.ee/thumb/11301144/IMG_20200320_095504.jpg

Siis polt lahti, kinnitusplekk ära ja antenn üles välja. Antennil on vaja pärast poldi ja plekkkinnituse eemaldamist kaks kõrva alla vajutada, et antenn välja võtta katusest.

Järjekord:

https://www.upload.ee/thumb/11301181/IMG_20200320_095918.jpg

Vana teema:
https://www.upload.ee/thumb/11301204/IMG_20200320_100659.jpg

Mingit arvutiga mängimist pole vaja, kui vigade kustutamine välja arvata. Kõik toimib ja üle pika aja saab taaskord püsikat kasutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 20.03.20 13:13 Tsiteeri


Peaasi et vana ja uue liitmine jäi ka tihe. Ma ei tahtnud uut laiali harutada ja värvisin üle, lootuses, et kestab kauem.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Bean
huviline



Registreerunud 05.10.11
Kasutaja on eemal

Auto: C7 2012

postitati 26.03.20 22:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: YNWA
Audikene sai täna omale uue haiuime katusele. Õigemini uue liha ja kondid vana naha sisse. Töö oli tõesti kökimöki ja sai poole tunniga ära tehtud.

Vajalikud tööriistad olid Torx 30, millega polti keerata, kinnitab antenni lae külge.
Torx 7 (või oli 6...), et keerata antenni korpuse 6 kruvi lahti.
Head küüned, et pistikuid avada.

Oli tagumine väike laepolster maha võtta. Tuli lihtsalt tahapoole tõmmates.

Hea info! Tänud! Kas vana korpuse panid kuidagi spetsiaalselt tagasi kinni? Osad mehed vist on silikooniga mässanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 28.03.20 20:34 Tsiteeri


Ei. Läksin riski peale välja. Tihend tõmbas ilusti vastu ja ei usu, et niipea midagi juhtub. Küljes oli antenn ju tehasest alates.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 16.09.20 19:49 Tsiteeri


Vahepeal on olnud kalla ja talla periood, kuhu mahuvad kaks õlivahetust. Nüüd on aeg hakata kette vahetama. Võtan kasti maha ja teen nii selle ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 17.09.20 15:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: YNWA
Nüüd on aeg hakata kette vahetama.


Mnjah.. Huvipärast küsin, et kui palju LS ketivahetuse ajal?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 17.09.20 20:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: siimuu
Tsitaat:
Algselt postitas: YNWA
Nüüd on aeg hakata kette vahetama.


Mnjah.. Huvipärast küsin, et kui palju LS ketivahetuse ajal?

Ees on 200600km.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 20.02.21 19:30 Tsiteeri


Viimaks sai ette võetud ja ketid ära vahetatud. Läks Febi komplekt. Kuna enne polnud olnud juhust teha, läks veits kauem aega (kaks päeva) aga lõpp hea kõik hea.

Tegin käigukast maha varjandis.

Tundus, et kunagi on neid juba vahetatud. Samas kindel pole. Erinevad allikad räägivad, et tehase hermets on hall/valge/hele, teised jälle must. Minul oli mustaga ja läks ka minu poolt mustaga kokku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 73.1% - SQL: 26.9%]