Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A4 1,9 PD salong ei lähe soojaks (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1768)
janis21
huviline



Registreerunud 02.04.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.20 08:59 Tsiteeri
A4 1,9 PD salong ei lähe soojaks



Jändame sõbra autoga ja ei oska enam probleemile lahendust pakkuda, autoks a4 b6 1,9 PD mootoriga.
Probleem hakkas üsna järsult ja andis nüüd sügisel tunda, ei ole tekkinud peale mingisugust remonti.
Mootor läheb kuni 90 kraadini mõistliku kiirusega (mnt sõidul kuni 8 km ja mootor täielikult töösoe). Salongi tuli aga täiesti olematut leiget õhku.
Katsudes salongi radiaatorisse minevaid lõdvikuid, siis üks on soojem (kuid mitte kuum) ning teine jahedam ning seda jahedamat saab ilusti kokku pigistada sõrmede vahel, tekiks tunne nagu oleks tühi.
Arvasime esialgu, et salongi radiaator umbes ja sai proovitud seda leotada ja läbi pesta, kuna kaotada pole midagi. Samas tuli sealt väga olematul määral sodi.
Paraku peale seda tuleb tühikäigul ikka jahedat, aga kui hoida vähemalt 1500-2000 pööret, tuleb soojemat õhku (mitte päris kuuma).
Kui võtta salongi radiaatori küljest mõlemad lõdvikud lahti ja auto käima panna, siis ei tule ka peale tulevast lõdvikust tühikäigul jahutusvedelikku, pöörete peal hakkab alles midagi tulema. Samuti kui võtta paisupaaki minev ülemine peenike voolik lahti, siis sealt tuleb tühikäigul vaid siis vedelikku, kui vooliku ots allapoole suunata.
Ei tahaks suure hurraaga ilma asjata salongi radiaatorit vahetada, kui võibolla puudub selleks vajadus ja viga peitub mujal. Kuid kuidas saaksin täpselt kindlaks teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 11.02.20 10:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: janis21
Ei tahaks suure hurraaga ilma asjata salongi radiaatorit vahetada, kui võibolla puudub selleks vajadus ja viga peitub mujal. Kuid kuidas saaksin täpselt kindlaks teha?


B6-e puhul on salongiradika vahetus nii lihtne töö (erinevalt eelnevatest keredest), et võiks selle alustuseks maha võtta ja korralikult läbi loputada. Ega see sodi sealt niisama vabatahtlikult mööda torusi üles välja ei tule.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janis21
huviline



Registreerunud 02.04.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.20 10:43 Tsiteeri


Armatuuri välja võtmine siis hoopis lihtsam vms?
Sai leotatud ka muidu korralikult ja mõlemat pidi voolikust voolava veega läbi lastud päris suur kogus vett. Lõpetuseks veel suruõhuga ka lastud mõlemat pidi läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 11.02.20 10:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: janis21
Armatuuri välja võtmine siis hoopis lihtsam vms?


Mingit armatuuri ei pea ära võtma. Rooli alune plastik ainult vaja eemaldada ja tuleb pedaalide juurde välja kenasti.
SinuToru


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janis21
huviline



Registreerunud 02.04.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.20 16:48 Tsiteeri


Suured tänud, ei osanud arvatagi, et mõnel audil see nõnda lihtsalt võib käia :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 52.3% - SQL: 47.7%]