Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C7 2.0 mootori temperatuur (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2641)
SGH
huviline



Registreerunud 22.01.17
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7

postitati 21.01.20 15:50 Tsiteeri
Audi A6 C7 2.0 mootori temperatuur



Külmade ilmadega keeruline mootori optimaalset temperatuuri saavutada.
Kui on 1 või 2 kraadi sooja õues, siis tõuseb temp 90 kraadi peale (4 pulka) alles peale 40-50km sõitu maanteel 90km/h.
Kui olen mingi 60km ära sõitnud ja temp on ilusti 90 kraadi peal püsinud, siis kuskile korraks töötava mootoriga seisma jäädes hakkab temp uuesti langema.
Ühe pulga võrra langeb tegelikult siis kohe üsna kiiresti. On see normaalne?

Olen ka välismaa foorumitest seda teemat uurinud ja üllatavalt paljudel on sarnane probleem 2.0 TDI mootoritega.
Mõni ütleb, et see ongi normaalne, diislid lähevadki aeglaselt soojaks... teine ütleb, et kindlasti on probleem kuskil, tuleb lasta üle vaadata.
Kolmas ütleb, et uuris audi esindusest ja sealt öeldi, et jahedate ilmadega ongi see normaalne.
Mõni on termostaadi ära vahetanud ja probleem ikka täpselt sama jne. Neljas ütleb, et tal läheb suht kiiresti soojaks ja temp jääb püsima. :D:D

Ma nagu ei teagi mida teha või mis on õige... kas kellegil on äkki veel siit foorumist sama mootoriga auto?
Oleks huvitav teada, kuidas teie mootori temperatuur käitub külmade ilmadega. Suvel pole probleemi täheldanud, suht kiiresti läheb temp 90 peale ja jääb püsima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 21.01.20 16:17 Tsiteeri


Esiteks see ei ole normaalne. Arvan, et tean lahendust, mootori kood on? Auto on toodetud?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SGH
huviline



Registreerunud 22.01.17
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7

postitati 21.01.20 16:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Esiteks see ei ole normaalne. Arvan, et tean lahendust, mootori kood on? Auto on toodetud?

Kust ma mootori koodi leian? Audi A6 C7 2.0 TDI 130kw 2012


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 21.01.20 17:11 Tsiteeri


Helista, vaatan üle ja näitan kus viga.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marzer
huviline



Registreerunud 20.09.11
Asukoht: võru/tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant 1.9tdi

postitati 21.01.20 19:31 Tsiteeri


Kui viga leitud, siis huvituks kaa milles viga seisnes.
Endal sama mootor ja sarnane probleem ja lugedes välismaa foorumeid, kahtlustan egr termostaati. Peatermostaadi vahetasin ära, aga muutust polnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 22.01.20 09:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marzer
Kui viga leitud, siis huvituks kaa milles viga seisnes.
Endal sama mootor ja sarnane probleem ja lugedes välismaa foorumeid, kahtlustan egr termostaati. Peatermostaadi vahetasin ära, aga muutust polnud.

No vaheta siis egr-i termostaat ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marzer
huviline



Registreerunud 20.09.11
Asukoht: võru/tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant 1.9tdi

postitati 05.02.20 19:22 Tsiteeri


Tere! Kas teema algatajal probleem lahendatud? Või kas keegi saaks siia lisada CGLC mootori jahutussüsteemi skeemi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.20 20:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marzer
Tere! Kas teema algatajal probleem lahendatud? Või kas keegi saaks siia lisada CGLC mootori jahutussüsteemi skeemi?

Mis sa selle skeemiga teed. Loodad sealt egr-i termostaati leida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 06.02.20 04:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marzer
Tere! Kas teema algatajal probleem lahendatud? Või kas keegi saaks siia lisada CGLC mootori jahutussüsteemi skeemi?


Ma arvan küll, et on korras. Ise oled Tartu inimene, miks Soyer-iga otse ei kontakteeru ja asja korda ei tee? Lahendus on suht kaval ja alati ei ole mõistlik kõike mis tead, kirja panna. C7-te juures on terve rida asju, mida lihtsalt peab teadma ja iga kõiki maailma marke panev diagnostik või töökoda ei leiagi neid üles. Neile, kes päriselt asju teavad paraku lobisemise eest palka ei maksta...


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marzer
huviline



Registreerunud 20.09.11
Asukoht: võru/tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant 1.9tdi

postitati 06.02.20 19:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Soyer
Tsitaat:
Algselt postitas: marzer
Tere! Kas teema algatajal probleem lahendatud? Või kas keegi saaks siia lisada CGLC mootori jahutussüsteemi skeemi?

Mis sa selle skeemiga teed. Loodad sealt egr-i termostaati leida?


Jah, lootsin küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marzer
huviline



Registreerunud 20.09.11
Asukoht: võru/tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant 1.9tdi

postitati 06.02.20 19:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: marzer
Tere! Kas teema algatajal probleem lahendatud? Või kas keegi saaks siia lisada CGLC mootori jahutussüsteemi skeemi?


Ma arvan küll, et on korras. Ise oled Tartu inimene, miks Soyer-iga otse ei kontakteeru ja asja korda ei tee? Lahendus on suht kaval ja alati ei ole mõistlik kõike mis tead, kirja panna. C7-te juures on terve rida asju, mida lihtsalt peab teadma ja iga kõiki maailma marke panev diagnostik või töökoda ei leiagi neid üles. Neile, kes päriselt asju teavad paraku lobisemise eest palka ei maksta...


Foorum ju selleks ongi, et probleemi korral nõu saada? Saan aru, et need kes igapäevaselt diagnostika v remondiga tegelevad, tahavad oma töö eest tasu saada.
Täna igatahes vaatasin termokaameraga kapoti alla pärast 16 km sõitu ja ees radikas oli 20 kraadi, mootor ise 60-70, nagu kelladeplokis näitas. Kust see soe sinna radikasse saab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 06.02.20 20:06 Tsiteeri


Siin on neid teemasid olnud küll, hiljuti oli ka üks, vist A4 B8 kohta, kasutage otsingut.
Siin vb mõni vihje, mootorikood küll teine: https://www.audi-sport.net/xf/threads/audi-b8-2-0-tdi-caga-coolant-temp-problems.359714/
Edasi saab varuosakoodi põhjal otsida asendust/odavamat lahendust jne., midagi keerulist ju pole.
Puhtalt testimiseks võib panna näiteks iselukustuvad tangid õige vooliku külge ja kohe näha, kas temperatuur tõuseb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 42.0% - SQL: 58.0%]