Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Soovin osta a6 C7 (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 3163)
Reimo96
huviline



Registreerunud 21.01.15
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.20 15:46 Tsiteeri
Soovin osta a6 C7



Tere

Olen 4 aastat sõitnud 2008 A6-ga ning plaanin nüüd soetada uuemat C7-t. Silma on jäänud hetkel 2 isendit:
https://www.auto24.ee/used/3311534
https://www.auto24.ee/used/3299163

Mõlemad samas hinnaklassis ning sama läbisõiduga, kuid BiT variant on 3 aastat vanem. Olles C7 ostuabi ning S-Tronicu teema läbi lugenud, kas tuleks osta ikkagi 3 aastat vanem auto millel needuslikku käigukasti pole?

Parimat


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 19.01.20 16:43 Tsiteeri


Ma võtaks uuema (Matrix LED tuli alles fsceliftil, seega pre-fl mudelil on see eksitav info). Lisaks kuna tegemist on niigi vana kerega, siis FL annab natukenegi modernsema fiilingu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 19.01.20 16:58 Tsiteeri


Ma ei tahaks kedagi ega midagi halvustada, kuid nende 200kw-tega tasub väga ettevaatlik ja pädev olla. 100K sõidult on tavaliselt nukad pees, mõnel ka ketiliin. Samuti on probleeme kastidega. FL lahjemate mudelitega pole ses osas suurt midagi muutunud. Ükspäev lihtsalt auto ei liigu, korduvalt nähtud, käidud, diagnoositud.
Siit klubistki mitmeid, eks ise räägivad, kui tahavad. Muide, FL LED-id pole ka alati matrix-id, nagu tihti arvatakse. Kui ees pole dünaamilist suunda, pole ka matrix-it.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ken1
huviline

Avatar


Registreerunud 24.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4/A4

postitati 19.01.20 19:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Reimo96
Tere

Olen 4 aastat sõitnud 2008 A6-ga ning plaanin nüüd soetada uuemat C7-t. Silma on jäänud hetkel 2 isendit:
https://www.auto24.ee/used/3311534
https://www.auto24.ee/used/3299163

Mõlemad samas hinnaklassis ning sama läbisõiduga, kuid BiT variant on 3 aastat vanem. Olles C7 ostuabi ning S-Tronicu teema läbi lugenud, kas tuleks osta ikkagi 3 aastat vanem auto millel needuslikku käigukasti pole?

Parimat

Esimesel on nukaliin ja ketimajandus esinduses vahetatud juba.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Reimo96
huviline



Registreerunud 21.01.15
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.20 20:32 Tsiteeri


Kas need 200kw variandid, mis müügis tähendab lihtsalt seda, et 180kw-ist on juurde keeratud 200ni?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 20.01.20 03:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Reimo96
Kas need 200kw variandid, mis müügis tähendab lihtsalt seda, et 180kw-ist on juurde keeratud 200ni?


2011-15 on kolmene ühe turboga 150 ja 180kw.
2015-18 on vastavalt 160 ja 200kw.
Ja muutused ei ole küll paremuse poole nihkunud uuema juures. Lisaks veel adblue oma rõõmudega.

Selle 230kw tegelikku sõitu vaataks kohe huviga, Saksas ei sõideta Bit diisliga 10K aastas...


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Reimo96
huviline



Registreerunud 21.01.15
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.20 06:17 Tsiteeri


tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaxPower
huviline



Registreerunud 25.12.07
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.20 09:05 Tsiteeri


See vanem on huvitava värviga ja väljast ka s-line, lisaks väga hea varustusega + BiTdi...minu vaik neist kahest oleks see vanem peale kontrolli kuskil pädeva inimese/asutuse juures!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 20.01.20 15:36 Tsiteeri


Seda bi-turbot julgeks isiklikult soovitada.
Tuttava oma oli kes selle esindusse vahetusautoks jättis.
Toodud ca 2a. tagasi Saksast diileri käest. Väga korralik nii seest kui ka väljast. Lisaks väga hea varustus.

ps.hetkel see lilla broneeritud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.9% - SQL: 66.1%]