Ormes_O
huviline
Registreerunud 24.01.14
Asukoht: Idaplokk
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 3,0 2009 ja Audi 80 B4 4,2
|
postitati 18.01.20 15:43
|
|
|
c6 õhkvedrustus
Huvipärast küsiks kas a6 c6 millel on õhkvedrustus,on teda lihtne tavavedrustusele ümber ehitada?
Mõne arust õhkvedrustus ei pea üldse vastu sellel autol.
Ning ehk keegi oskab õelda mis moodi näeb välja õhkamordi vahetus,kas voolik lahti ja uus aseme ja voolik külge ja korras.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 18.01.20 16:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ormes_O
Huvipärast küsiks kas a6 c6 millel on õhkvedrustus,on teda lihtne tavavedrustusele ümber ehitada?
Mõne arust õhkvedrustus ei pea üldse vastu sellel autol.
Ning ehk keegi oskab õelda mis moodi näeb välja õhkamordi vahetus,kas voolik lahti ja uus aseme ja voolik külge ja korras. |
Ei ole lihtne. Siin mitu sellist teemat, kus asi lahti seletatud enam-vähem.
Millise amordi vahetust silmas pead? Või hoopis padja? Taga on amort ja padi eraldi, ees koos. Tavavedru ei sobi taga padja asemele üks-ühele.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Ormes_O
huviline
Registreerunud 24.01.14
Asukoht: Idaplokk
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 3,0 2009 ja Audi 80 B4 4,2
|
postitati 18.01.20 17:45
|
|
|
Mõtlen just esimese amordi vahetust,mis moodi see käib?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 19.01.20 09:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ormes_O
Mõtlen just esimese amordi vahetust,mis moodi see käib? |
Ülevalt õõtsade kronsa lahti, alt lahti, pistik ja voolik lahti, ülemised vardad lahti (pikk polt on väga kinni tavaliselt) jne.
Amort kinnitub ülevalt õõtsade kronsa külge, seepärst on tööd rohkem. C7 amort kinnitub juba nii ülevalt kui alt teisiti ja on suht lihtne vahetada.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
|