Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: c6 õlitase (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2591)
Ormes_O
huviline



Registreerunud 24.01.14
Asukoht: Idaplokk
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 3,0 2009 ja Audi 80 B4 4,2

postitati 13.01.20 08:33 Tsiteeri
c6 õlitase



Tere
Ehk keegi kogenud sarnast asja.Auto ostsin siis oli täpselt sama teema.Nimelt kui tahan vaatada mootoriõli taset õlivardast ,siis see endiselt üleni õline.
Ehk siis võtan varda välja,pühin varda puhtaks,lükkan varda sisse ja välja tõmmates ikka üleni õliga.
Varras läheb maru kaarega kah sisse,õli alles vahetasin siis sai tase paika .
Autoks a6 c6 3,0 176

Või lasta õli natu välja?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 13.01.20 09:05 Tsiteeri


Alustada tuleks sellest, et kas seal on reaalselt mitu normi sees või mitte.
Kui on reaalselt mitu normi, siis ilmselt põletab dpfi kogu aeg, diisel õliga pooleks ja edasi sõitmine tähendab peatset mootori vahetust.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Ormes_O
huviline



Registreerunud 24.01.14
Asukoht: Idaplokk
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 3,0 2009 ja Audi 80 B4 4,2

postitati 13.01.20 09:16 Tsiteeri


Vaatan ehk natuke õli välja lasta ,et mis siis muutub.
Kuigi teisel autol samamoodi nii et õlivarda toru on nii käänuga ja ei saa tasemest aru.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Typhome
huviline



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 13.01.20 09:51 Tsiteeri


Particulate filter c6
Lõhnab ikka tahmafiltri järgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 13.01.20 10:32 Tsiteeri


Selle C6 vardaga ongi üks suur peavalu õige tase välja lugeda. Vaatad, puhastad varda nii 5-6 korda, siis peaks õige taseme enam-vähem ära nägema.
Nähtud sedagi, kus kast on kuivale niristatud ja mootorisse topelt norm sisse valatud, siin vast seda pole, kuna auto sõidab..


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.20 10:34 Tsiteeri


Hommikul enne esimest käivitus tõmba varras välja, tee lapiga korralikult puhtaks, pista uuesti sisse, tõmba välja ja tee meile pilt mõlemast varda küljest. Saame näha kui üleni õline see on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.20 10:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Selle C6 vardaga ongi üks suur peavalu õige tase välja lugeda. Vaatad, puhastad varda nii 5-6 korda, siis peaks õige taseme enam-vähem ära nägema.
Nähtud sedagi, kus kast on kuivale niristatud ja mootorisse topelt norm sisse valatud, siin vast seda pole, kuna auto sõidab..


Kas C6 kastil on õlivarras?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattrodiisel
huviline



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 13.01.20 10:44 Tsiteeri


Ei.


Street stock 2000W @ 151.4DB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ormes_O
huviline



Registreerunud 24.01.14
Asukoht: Idaplokk
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 3,0 2009 ja Audi 80 B4 4,2

postitati 13.01.20 11:18 Tsiteeri


Peale tõõd vaatan ,aga aiman ,et midagi on selle õlivarda toruga,sest see läks ikka nii haige nurga alt .
Proovin ka nii et vardatorule voolik otsa ja õrnalt õhuga lasta et toru tühjaks saada õlist ehk nii näeb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
VIP
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V

postitati 13.01.20 13:12 Tsiteeri


Mul peres 3 x C6 V6TDI. Kahel pole mingit anomaaliat õlivardaga - iga kord vardalt loetav normaalne õli tase. Aga ühel näitab kord nii ja kord naa. Algul mõtlesin ka, et DPF põletustest üle normi läinud, aga ei - mitu korda mõõtes õnnestub saada normaalne näit ka. Mõni kord ka esimese-teise korraga, aga enamasti tuleb vardaga ikka 5-10 korda surkida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 13.01.20 13:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Selle C6 vardaga ongi üks suur peavalu õige tase välja lugeda. Vaatad, puhastad varda nii 5-6 korda, siis peaks õige taseme enam-vähem ära nägema.
Nähtud sedagi, kus kast on kuivale niristatud ja mootorisse topelt norm sisse valatud, siin vast seda pole, kuna auto sõidab..


Kas C6 kastil on õlivarras?


Loomulikult mitte, lihtsalt aetakse segamini kasti ja mootori õlivannid. Kast lasti alt kuivale ja mootorisse tuimalt vanale õlile uus otsa.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 13.01.20 14:22 Tsiteeri


Esimese-teise korraga ei saa jah tõest tulemust. Tavaliselt olen varda välja tõmmanud ja lasknud lihtsalt ilma vardata torul tühjemaks valguda mõned minutid. Peale seda saab varda ühe poole pealt juba midagi näha. Teine pool mis ilmselt vastu toru seina nühib on jätkuvalt täies pikkuses õline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ormes_O
huviline



Registreerunud 24.01.14
Asukoht: Idaplokk
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 3,0 2009 ja Audi 80 B4 4,2

postitati 13.01.20 18:57 Tsiteeri


Küsiks juba pigem ka palju õli siia mootorisse läks 3,0 176kw
,enda arust läks nagu 8,2. õlifilri valasin ka täis jne äkki oli see viga.
Ühest autopoest õeldi et ära vala filtrit,et siis näitabki rohkem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 14.01.20 00:47 Tsiteeri


ainult plekist filtrisse valatakse õli, pole näinud et keegi paberfiltrit täidaks :D
Õlifiltrisse ei mahu midagi ja see ei teeks ka midagi - kui sa just 1-2l sinna sisse ei surunud :D

Proovi mitu korda varrast sisse-välja ja tee pilti tasemest


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 14.01.20 13:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ormes_O
Küsiks juba pigem ka palju õli siia mootorisse läks 3,0 176kw
,enda arust läks nagu 8,2. õlifilri valasin ka täis jne äkki oli see viga.
Ühest autopoest õeldi et ära vala filtrit,et siis näitabki rohkem.

Nomaitea...
Se 8.2 liitrit on nagu kirjas jah aga to on mõeldud täiesti kuivale mootorile vist. Sa ei sa teda iial tilgatuks.
Mina ostsin kokku 10liitrit õli ja järgi jäi umbes 2.8liitrit õli. Seega 7.2 sai minul sisse. Varras täpselt maximumi piiril.
Sõbra A4 oli samuti 7.2liitrit sisse ja mmi näitas maximumi. Tal varrast pole.
Kui sa valasid ise mootorisse 8.2liitrit ja veel filtrikorpusesse liiter/liitreid siis on sul ilmselgelt liiga palju sees. Siis jutt juba õige, et käigukasti õlinorm on mootoris :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Unisol58
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0TDI q

postitati 14.01.20 18:43 Tsiteeri


Enda masinal õli vahetades olen saanud maximaalselt kätte samast mootorist 7.4L
8.2 liitrit peale valades ei imesta, et õli liiga palju sisse sai. Filtri võib täis valada küll, kuid selle arvelt peab vähem sisse kallama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.1% - SQL: 55.9%]