arvi
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 s8 97a. manual
|
postitati 19.12.19 20:30
|
|
|
Webasto mure
Tere,
väike mure tehase webastoga,nimelt iga kord ahi ei käivitu(nii 1 kord 5-st) või lülitub ise paari minuti pärast välja(kütust on),kuigi puldil
roheline vilgub.Auto C6 2010 D.Kas kellegil on sellise asjaga kokkupuudet või oskab aidata?
Arvi
5010659
Tallinn
|
|
|
stonestick
huviline
Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S3 8P
|
postitati 19.12.19 20:42
|
|
|
Kaabel vaja külge panna. Võib-olla pihusti läbi ja leek kustub ära, võib-olla tsirkulatsioonipump või selle ühendus läbi. Mul oli pihusti oli ära ja
nüüd jupsib pumba ühendus, seega tean omast käest Kindlasti mingi kolmas,
neljas ja viies variant ka.
|
|
|
|
koit46
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 3.0
|
postitati 20.12.19 10:15
|
|
|
Mul ka sarnane mure. Keegi teab Tartus kedagi, kes vaataks ja parandaks?
Tõlkis: Luule Zavoronok
Teksti luges: Malle Peedo
|
|
|
|
arvi
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 s8 97a. manual
|
postitati 21.12.19 13:04
|
|
|
No vot,nüüd siis selgus,et kui ka käima läheb,siis ei hakka enam puhur tööle.Vist mingi elektroonika kala.Kas siin foorumis on
keegi kes teab kedagi kes asja jagab,parandab,oskab soovitada webasto remonti?Tallinnas.
|
|
|
jantz73
huviline
Registreerunud 04.01.09
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q 7; A6 C7 Q
|
postitati 28.01.20 09:42
|
|
|
Tere.
Samuti mure tehase Webastoga! Autoks A6 C6 2010a. TDI 176kw.
Sai vahetatud põlemiskamber ja peale seda webasto läheb tööle ja töötab ilusti ainult siis, kui süüde on sees. Kui süüde välja keerata, jääb tööle
vaid salongipuhur ja näidikud, aga ahi ise seisab. Samuti on mootoriga - kui mootor käima panna, siis webasto ahi jääb seisma.
Kellelgi ehk mingit kokkupuudet või kogemusi või mõtteid?
Veakoode ei näita mitte mingisuguseid peale selle, et süüteküünla töö katkestatud.
Parimat.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 28.01.20 16:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arvi
No vot,nüüd siis selgus,et kui ka käima läheb,siis ei hakka enam puhur tööle.Vist mingi elektroonika kala.Kas siin foorumis on
keegi kes teab kedagi kes asja jagab,parandab,oskab soovitada webasto remonti?Tallinnas. |
Hilinenud vastus, aga ehk abiks ikka- TLN-5092156 Pääsküla, sai lahendatud probleem
Tal ka isikud el.osas (aju), kelle nr.-d ei tohi ma avaldada ilma nr.-i omaniku loata.
TLN Carhouse 5047169 Pet.mnt
|
|
|
Teepapike
huviline
Registreerunud 26.07.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.03.20 15:22
|
|
|
Ei ole küll otsene vastus kummalegi esitatud küsimusele, kuid viimase kahe kuu aja jooksul olen pidanud ka enda facelift C6 webasto hingeeluga
tutvuma.
mudeliks 2009 aasta 3.0tdi quattro, mis sai oktoobris ostetud mittetöötava webastoga. Arvuti näitas, et webasto juhtmoodul ei reageeri üldse, mistõttu
sai uus muretsetud (ca 340 EUR, kui õigesti mäletan). Peale juhtmooduli vahetamist sai arvuti ühenduse, juhtpuldil vilkus roheline tuli ja webasto
justkui üritas käivituda, visates välja valget auru (sellest eeldasin, et vähemalt küünal töötab). Samas ei olnud kuulda kütusepumpa (Webastol eraldi
taktpump kundepoolse tagaratta juures) ja arvutiga sundkäivitus töötas kuidas kunagi. Kahtlustasin viga kütusepumbas (mille hind oleks olnud ca 200+
EUR), kuid maha võttes ja 12v peale andes sai see välistatud.
Jäi üle ainult põlemiskamber (või põlemiskambri sisu, sest ümbris jääb originaal), mis sisaldab tervikuna nii küünalt kui ka kütueavamise
solenoidklappi. Sai põlemiskambri sisu tellitud ja ära vahetatud (270 EUR), peale mida hakkas lõpuks ka webasto tööle. Minu teooria on, et vanal
põlemiskambril ei toiminud enam kütuseavamise klapp, mistõttu ei hakanud tööle ka kütusepump.
Webasto kallal tööd teha ei ole ka kuigi lihtne- eest tuleb maha võtta stange, juhipoolne esituli ja intercooler. Webasto istub raamil, mis omakorda
kolme tikkpoldiga kere küljes. Kaks tikkpolti on suunaga nina poole ja üpris kehvas asukohas (ühte keerates võibki vanduma jääda) ning kolmas raami
enda küljes ja suunaga rattakoopasse.
NB: kui keegi võtabki selle töö ette, siis ilmselt tasuks ära vahetada ka webasto summuti tord. Minu omad olid ajaga paberiks muutunud ja pudenesid
sõrmede vahel. Originaalis eraldi torusid ei pakuta, ostma peaks terve summuti (jälle 300 EUR+). Tellisin summutitoru sisemõõduga 22mm ja klambrid (1m
toru oli ca 14 euri, klambrid 5 euri tükk) mis istuvad kenasti. Kõige suurem probleem torude vahetamisel oli vanad torujäägid kätte saada, kuna need
on summuti püti ja ka lõppväljalaske toru külge valtsitud.
|
|
|
Teepapike
huviline
Registreerunud 26.07.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.03.20 16:00
|
|
|
Jäi veel mainimata- Webasto juhtmoodul moodustabki sisuliselt poole webastost ja nii sellel kui ka põlemiskambri sisul ei ole minu teada üksikosasid,
mida saaks osta või vahetada. Peale juhtmooduli ja põlemiskambri on webasto komponentideks veel põlemiskamber/veesärk, temperatuuriandur,
tsirkulatsioonipump ja helisummuti (vb keegi targem oskab veel täpsustada).
Äärmisel juhul võib ehk olla viga tsirkulatsioonipumbas aga lähtudes kogemusest oleks igasuguste tõrgete korral esimeseks kahtlusaluseks põlemiskambri
sisu ning seejärel juhtmoodul.
Lisaks, spetsialist, kes minul probleemi lahendada aitas, nägi arvutiga üksnes seda, kas juhtmoodul töötab mitte, kas on veakoode ja kas käsklusi
(näiteks küünla süütamiseks ja webasto kütusepumba käivitamiseks) saab anda. Arvuti abil ei saa aga veenduda (kuigi võimalik, et mõni spetsialist
siiski seda oskab) kas küünal reaalselt süttib või kütuseklapp avaneb. Webasto kütusepump on erand, sest selle käivitumist on kuulda ühtlase
tiksumisena. Mina ostsin põlemiskambri sisu lõpuks ehku peale, sest arvuti järgi paistis kõik korras olevat.
Lõpetuseks veel kolm punkti/märkust:
1. kui ma esimest korda vana webasto kallale läksin, siis põlemiskambri sisu pistikud olid juhtmooduli külge sulanud. Minu auto võis olla üksikjuhtum,
mis koges mingil põhjusel ülekuumenemist, kuid mulle tundub pigem, et tulenevalt kehvast disainist need ajapikku sulavadki.
2. Juhtmooduli vahetamisel peab arvestama component protectioni mahavõtmisega, ehk uus juhtmoodul ei hakka enne tööle, kui see külge panna, auto
forssi viia ja maksta ca 50 EUR-i;
3. Webasto küljest ära võtmine ja tagasipanek eeldab üldjuhul jahutusvedeliku väljalaskmist. Kui teist korda webasto kallale läksin, siis ostsin
spetsiaalsed tangid, millega voolikud sulgeda, et see samm protsessis vahele jätta.
|
|
|
|