Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A8 D2 PF õlirõhu andur (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2097)
hundux
huviline



Registreerunud 06.07.11
Kasutaja on eemal


postitati 11.12.19 23:29 Tsiteeri
A8 D2 PF õlirõhu andur



Avastasin sellise asja, et kui vana A8 õlirõhu anduril pistik lahti võtta, siis armatuuris õlirõhu märguanne põlema ei sütti. Seni on teistel autodel ikka olnud nii, et kui õlirõhu anduri juhe korralikult ühendust ei anna, siis armatuuris kohe õlituli põleb. Aga A8 puhul siis ei tähenda õlitule mitte süttimine veel õlirõhu olemasolu. Vaid võib tähendada ka nt. üleliigse oksiidi olemasolu juhtmestikus. Väidetavalt pidi vähemalt osadel A8 mootoritel olema rohkem, kui üks õlirõhu andur ja lisaks veel ka õlitaseme andur. Aga Elsas olevalt elektriskeemilt ei suutnud küll rohkem, kui ühte õlirõhu andurit leida. Jutt siis 2.8 128kw mootorist praegu.

Soovitage kuidas tekitada natuke usaldusväärsem võimalus õlirõhu olemasolu jälgimiseks. Kõige paremad oleksid muidugi lisakellad, aga sellel autol ei ole nendele armatuuris kohta ette nähtud. Ega kellablokki ennast pole võimalik ümber seadistada, et see suudaks teha koostööd rõhu langemisel ühenduse katkestava anduriga. Aga see soov kuulub küll ilmselt rohkem unistuste valdkonda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 12.12.19 05:31 Tsiteeri


Need autod ei pruugi olla enam nii lihtsad, et juhe läheb andurilt otse märgutule taha. Arvestatakse veel muid asju, nagu mootori pöörded ja temperatuur, et millal tuld kuvatakse. Tavaliselt külma mootoriga peaks ikka põlema minema, vb peab pistik enne käivitamist lahti olema juba, sooja mootoriga tuleb vb pöördeid tõsta enne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 12.12.19 06:43 Tsiteeri


Osadel autodel on jah nii, et seisva mootoriga peab tükk aega süüdet sees hoidma enne kui karjuma hakkab, et õlirõhku pole. Teistel autodel hakkab kohe süütega põlema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hundux
huviline



Registreerunud 06.07.11
Kasutaja on eemal


postitati 12.12.19 07:30 Tsiteeri


Proovitud sai töötava mootoriga. (Kellaga rõhu mõõtmiseks juhe ja andur maha võetud). Kui juhe oli lahti, siis mitte kordagi õli märguannet armatuuris näha ei olnud. Ei seisva ega töötava mootoriga. Kui juhtme ots massiga kokku lasta, siis õli märguanne süttib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 12.12.19 12:18 Tsiteeri


Järelikult lülitab õlirõhu andur õlituld põlema massiga. Aga juhe peab sul korras olema kui õlituli reageeris massi peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 12.12.19 12:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hundux
Avastasin sellise asja, et kui vana A8 õlirõhu anduril pistik lahti võtta, siis armatuuris õlirõhu märguanne põlema ei sütti.


Maailma kõige elementaarsem ja algelisem õlitule skeem on selline:

Süütepluss > õlitule pirni üks klemm>teine klemm > juhe>õlirõhu andur> mass mootori plokist. Kui mootor ei tööta ja süüde sees, siis pirn põleb.

Kui juhe kuskilt katki teha, siis pirn ei saagi mitte kuidagi põleda.

Kui sa juhtme paned kuskilt massi, hakkab pirn kohe põlema.
See on aegade algusest nii olnud, mida siin "avastada" on? Ja ju siis see vana A8 toimib veel samuti, vanakooli kombel.

Skeem ka, et juttu illustreerida:


http://premierautotrade.com.au/news/images/oil-pressure-sensors/Fast-5-OPS-LIGHT.jpg

Ku sealt juhe ükskõik kust puruks hammustada või anduri küljest pistik lahti võtta, kuidas tuli põleda saakski?

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hundux
huviline



Registreerunud 06.07.11
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.20 23:46 Tsiteeri


Ikka selle õlirõhu hoiatusega probleem. Seni oli nii, et tahhomeetri signaali edastav juhe ei olnud ühendatud. Õlirõhu andur oli sinine (Katkestab massiühenduse, kui rõhk on üle 0.25 BAR, nagu Stihl lisatud joonisel). Paistis süsteem toimivat niimoodi. Nüüd sai ühendatud tahhomeetri signaal ja peale seda on nii, et tühikäigul õlirõhu hoiatus ei põle, aga kohe kui gaasi anda, siis hakkab põlema. Paistab, nagu kahe anduriga süsteem. ETKA järgi ongi 2 andurit, sinine ja valge, ette nähtud. Aga ELSA elektriskeemilt mina rohkem, kui ühte andurit leida ei suuda. Kust võiks leida mõne asjalikuma elektriskeemi 98 aasta A8 jaoks? Või oskab keegi öelda, milliste plenum chamber pistikute/klemmide kaudu need õlirõhu anduri juhtmed jooksevad? Pregu ühendatud Sinine andur, T10a/10, kellabloki T26/7


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 10.01.20 19:42 Tsiteeri


Äkki leiad siit midagi
http://diakom.ru/CARS2/index.html
Seal on küll A6 aga kui veab, siis on skeem sarnane.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.2% - SQL: 67.8%]