Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 11.01.20 Vanatehnika Seiklussõit 3.0 (Edukalt toimunud) (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 4331)
Jonx666
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.08
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2,8

postitati 26.11.19 11:57 Tsiteeri
11.01.20 Vanatehnika Seiklussõit 3.0 (Edukalt toimunud)



Registreerimine Talvisele Vanatehnika Seiklussõidule on avatud!

11. jaanuaril on kõik vanatehnika huvilised oodatud taas üksteiselt mõõtu võtma. Kavas on Talvine Vanatehnika Seiklussõit 3.0, mis viib osalejad Tallinnast läbi Pärnumaa Tartumaale.

Sõiduga alustame Tallinnast laupäeva hommikul kell 10.00 ja võistluse lõpp on plaanitud orienteeruvalt kell 19.00 Tartumaal. Sõidame kahes klassis:

Youngtimer – Auto aastast 1986 kuni 1996
Oldtimer – Auto aastast 1985 või vanem

Raja pikkus kuni 350 km ja rada on märgitud nii legendi kui kaartidega. Rada kulgeb mööda väiksemaid teid ja asulaid ja rajal on rohkem kui 100 põnevat punkti, mis avardavad osalejate silmaringi. Lisaks on rajal vähemalt 3 osavust ning/või kiirust nõudvalt lisakatset. Seikluse lõppkoht selgub jooksvalt vastavalt osalejate arvule.

Kontrollpunkidest tuleb leida vastus legendis esitatud küsimusele.

Vajalik varustus: Taskulamp, nutitelefon, hea tuju ja sportlik riietus.

Võistluse start ja kogunemisekoht on Laagri Maksimarketi parklast(Autopesula ja taarapunkti poolne ots). Sõit algab kogunemisega kell 09.00-st ja esimene auto saab rajale kell 10.00. Stardiintervall on 30 sekundit. Võistluse lõpp on plaanitud 19.00 paiku mõnes Tartumaa turismitalus.

Võistlusel kasutame punktide fikseerimiseks ja teekondade träkkimiseks seikluse äppi GisPo. Äpp töötab nii Android kui ka Iphone telefonide peal. Seega on võistkonna peale vaja vähemalt ühte nutitelefoni.

Osalustasud:

Seikluse hind osaleja kohta on 25 eurot osaleja. Hinnas on 9 tundi rada, lisakatsed, võistlusmaterjalid, ühine lõuna, parimatele auhinnad, peale seiklust saun ja pesemine. Hinnas ei ole ööbimine ja õhtusöök. Hind kehtib kuni 31.12.19. Alates 01.01.2020 on hind 35 eurot osaleja kohta. Lapsed alla 18 aasta seiklevad tasuta. Osalustasu saate kanda: Autoorienteerumine OÜ arvele Swedbank: EE852200221070817154. Selgitusse märkige ära võistlus ja tiimi nimi.

NB! Võistlus toimub kui 31.12-ks on registreerunud vähemalt 20 võistkonda!

Info ja küsimused: Joonas@seiklusministeerium.ee

HINNAS: Hinnas on 9 tundi rada, lisakatsed, võistlusmaterjalid, ühine lõuna, parimatele auhinnad, peale seiklust saun ja pesemine!

HINNAS EI OLE: ööbimine ja õhtusöök

REGISTREERIMINE: http://www.seiklusministeerium.ee/vts3
Facebooki event: https://www.facebook.com/events/3267994993217616

KÜSIMUSED: Joonas@seiklusministeerium.ee või telefonil: 5226895

http://www.seiklusministeerium.ee/wp-content/uploads/2019/11/meta800_seiklusministeerium_vanatehnika_uunikumide_talveralli_seiklusoit_autoorient
eerumine.jpg


Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jonx666
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.08
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2,8

postitati 12.01.20 21:29 Tsiteeri


11. jaanuari hommikul oli selle aasta esimene talveilm. Temperatuur õues näitas -6 kraadi ja antud ilm oli igati sobilik selleks, et veeta üks mõnus päev vanatehnikaga Eesti teedel. Kella 9-st hakkasid autod vaikselt Laagri Maksimarketi parklasse kogunema ja lõpuks oli stardijoonel 23 masinat. Seekord võisteldi kahes klassis. Oldtimer-klassis läks rajale 8 ja nooremas youngtimer-klassis startis 15 autot.

Võistlus oli jagatud kaheks osaks ja osalejate ülesandeks oli läbida kaartidel olevad fragmendid õiges järjekorras. Olukorra tegi keerulisemaks see, et mõõtkava fragmentide lõikes oli erinev ja hoolega pidi jälgima, et ikka õigest kohast ära keeratud saaks. Rajal oli lisaks tavalistele kontrollpunktidele ka 11 ajakontrollpunkti(AKP), mis jagunesid vastavalt 5 esimeses osas ja 6 teises osas. Punkti tuli jõuda etteantud keskmise kiirusega ja kui alguses oli aega piisavalt siis raja edenedes kasvas keskmine kiirus ja raja lõpuosas pidi pingutama, et õigeaegselt aega jõuda. Oluline oli selle juures järgida liikluseeskirju, sest iga fikseeritud liiklusrikkumine võttis tiimi skoorist maha 5 punkti.

http://www.seiklusministeerium.ee/public/ajutine/vannikino_seiklusministeerium_uunikum_vanatehnika.jpg

Raja esimene osa viis osalejad Tallinnast Pööraverre, kus kohalikus koolimajas on end sisse seadnud Padja-Vanni-Kino. Tegemist on päris omapärase ettevõtmisega, kus patju täis vannis saad oma seltskonnaga suurelt ekraanilt filme vaadata. Meie filme ei vaadanud, vaid tegime pisikese lõunapausi ja peale seda võis sõit alata Lõuna-Eesti mägede poole. Kuna rada oli jagatud kaheks osaks, siis esimese osa tulemused on sellised:

http://www.seiklusministeerium.ee/public/ajutine/1osa_tulemused.jpg

Peale lõunapausi võeti suund läbi Soomaa Otepääle ja raja lõpuosa sõideti juba pimedas. Minul tekkisid kohe peale lõunat sekeldused autoga ja sõitsin katki ühe tagumise rehvi.

http://www.seiklusministeerium.ee/public/ajutine/ratas_seiklusministeerium_autoorienteerumine.jpg

Tänu rehvi jamadele jõudsin võistluse finishisse Kunstimäe puhketallu paar minutit enne esimesi tiime, kuigi algne plaan oli jõuda paar tundi varem ja selle aja jooksul võistluse AKP-de arvutuse ära teha. Kahjuks läks see plaan vastu taevast, mis tähendas seda, et tulemustega läheb nüüd 2-3 tundi aega. Lisaks tuli vaadata üle ka võistlejate rajal tehtud pildid, mida oli rohkem kui 200. Paar tundi aktiivset tööd ja esialgsed tulemused on selged. Panin tulemused ülesse ja sain tagasisidet, et tulemustest on unustatud välja raja esimese osa üks lisaülesanne. Tegemist oli punktide 5 ja 6 vahel oleva “põneva teega”, mille läbimine andis 5 lisapunkti. Kui ma rada vaatamas käisin, siis oli seal korralik sopp ja muda. Tiimidel oli valida, et kas sõita normaalset teed või hankida läbi muda endale 5 lisapunkti. Paraku oli külm ilm teinud oma ja muda oli külmunud ja tegemist oli väga lihtsate 5 punktiga.

http://www.seiklusministeerium.ee/public/ajutine/Kp5_vanatehnika_seiklusministeerium_autoorienteerumine.jpg

Panin punktid tabelisse juurde ja lõpptulemused olid peaaegu selged. Viimasel hetkel korrigeerisin ka fotode eest jagatud punkte, sest osade tiimi pildid ei vastanud etteantud nõuetele. Pildil pidi olema kindlasti mõni kohanimega viit või liiklusmärk. Kui piltide punktid olid korrigeeritud, siis võistluse lõpptulemused olid sellised:

http://www.seiklusministeerium.ee/public/ajutine/tvs3_tulemused_seiklusministeerium_vanatehnika_uunikum.jpg

Võistluse esikolmikud:

Youngtimer klass
1. No Magic
2. MulGid
3. Sinine

Oldtimer klass
1. Roadkill
2. Audi Power
3. Mosse Haigus

Võistluse ülejäänud tulemused on siin: https://nutilogi.ee/ev/437

Aitäh kõigile osalejatele ja kõigile ööseks jäänud tiimidele. Loodan, et iga tiim sai rajalt midagi uut teada ja kohtume uutel seiklustel juba õige varsti. Seni aga saate vaadata ja ka ise jagada võistlusel tehtud pilte ürituse Facebooki lehelt – https://www.facebook.com/events/3267994993217616


Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.2% - SQL: 67.8%]