KevinAro
huviline
Registreerunud 13.08.19
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.11.19 17:00
|
|
|
Xenon tuled
Tere,selline küsimus et hetkel on ees c5-el originaalis tavalised tuled kuid plaan panna xenonid,kas ülevaatusel võib tulla sellega probleeme?Stangel
puuduvad pesurid.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 20.11.19 17:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KevinAro
Tere,selline küsimus et hetkel on ees c5-el originaalis tavalised tuled kuid plaan panna xenonid,kas ülevaatusel võib tulla sellega probleeme?Stangel
puuduvad pesurid. |
Mitte ei või tulla, vaid tulevad kindlasti. Lisaks vaja automaatseid kõrgusregulaatoreid. Nupp ei sobi regulaatoriks.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 20.11.19 18:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KevinAro
Tere,selline küsimus et hetkel on ees c5-el originaalis tavalised tuled kuid plaan panna xenonid,kas ülevaatusel võib tulla sellega probleeme?Stangel
puuduvad pesurid. |
Mis aasta auto? Kui esmane registreerimine on enne 1.10.2000, siis võid südamerahuga originaal xenon tuled ette panna (mitte ei pane xenoneid halogeen
tulede sisse), reguleeri korralikult ära ja mitte kellelgi pole midagi öelda. Kui alates 1.10.2000 arvele võetud, siis peavad olema olemas nii
pesurid, kui automaatne kõrguse reguleerimine.
|
|
|
|
KevinAro
huviline
Registreerunud 13.08.19
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.11.19 18:08
|
|
|
Tegu 98 aasta masinaga
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 20.11.19 18:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rix
Tsitaat: | Algselt postitas: KevinAro
Tere,selline küsimus et hetkel on ees c5-el originaalis tavalised tuled kuid plaan panna xenonid,kas ülevaatusel võib tulla sellega probleeme?Stangel
puuduvad pesurid. |
Mis aasta auto? Kui esmane registreerimine on enne 1.10.2000, siis võid südamerahuga originaal xenon tuled ette panna (mitte ei pane xenoneid halogeen
tulede sisse), reguleeri korralikult ära ja mitte kellelgi pole midagi öelda. Kui alates 1.10.2000 arvele võetud, siis peavad olema olemas nii
pesurid, kui automaatne kõrguse reguleerimine. |
Et siis vanema autoga kui 2000a okt. võib pimestada niipalju kui tahad, tuled kuuriseinal sätitud, sest ülevaatuse onud keerasid rsk liiga maha?
Vahest tuleb ikka kasuks, kui on LED-id, mis täistuledega vastutulija põlvili löövad, kui keegi isetehtud tuledega vastu kulgeb...
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 20.11.19 18:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Et siis vanema autoga kui 2000a okt. võib pimestada niipalju kui tahad, tuled kuuriseinal sätitud, sest ülevaatuse onud keerasid rsk liiga maha?
Vahest tuleb ikka kasuks, kui on LED-id, mis täistuledega vastutulija põlvili löövad... |
Vahet pole, kas autol on automaatne kõrguse reguleerimine või mitte, kui on valesti reguleeritud, siis pimestavad nii ehk naa. Manuaalse reguleerimise
puhul saab vajadusel nupust allapoole "keerata". Automaatse puhul näitab koguaeg ühtemoodi valesti.
ÜV reguleerimise kohta pole mul muud öelda, kui enda autodel olen 2x lasknud reguleerida (halogeen tuledega autol, kui ka tehasest xenonitega autol)
ja enam mitte eales ei lähe sinna tulesid "reguleerima". Halogeenid reguleeriti lihtsalt alla (valgustasid ~20m) ja xenoneid reguleeriti veel lisaks
paremale kraavi... Praegu on ise "kuuriseina peal" paika reguleeritud, lõike nurk on täpselt otse ees ja valgusvihk lõppeb ära umbes 50m kaugusel
(mis on ka täiesti reaalne, kuna ette on nähtud 1% langevuse nurk ja tuled on maapinnast ~50-60cm kõrgusel).
Lisaks olen veel kahel peres oleval autol ÜV reguleerimise üle käinud, sest lähituled olid mõlemal juhul keeratud ikka väga maha (üks siis halogeen
tuledega ja teine alla 2000a auto, millele olid ise pandud originaal xenon tuled ette). Mõlemal juhul öeldi, et enne oli pimedas ikka väga piin sõita
ja pärast reguleerimist ei kurda kumbki enam, et tuled kehvasti valgustas.
|
|
|
|
|