Tsitaat: | Algselt postitas: morze
Sel teisel videol, mis autos sees filmitud, on see esimene suurem õlirõhu kõikumine tingitud lambdakontrolli sisselülitumisest ja teine pigem temp
tõusust. Kuna sul on prjmod aju, siis peale auto käivitamist läheb 20sek enne kui lambdakontroll sisse lülitub ja seoses sellega muutub ka veidi
tühikäigu pööre, millest siis muutub omakorda õlirõhunäit. Need pisikesed rõhukõikumised sellise poolsooja mootoriga ei pruugi veel tähendada
probleeme, mu enda autol näiteks käitub see kell samamoodi ja reaalsuses õlirõhuga probleeme pole.
Kui autot edaspidi käivitad ja tiginat diagnoosid, siis pane kohe mingi kvaliteetsem mehaaniline õlirõhukell külge, saad parema aimduse mis toimub.
See salongikell on rohkem robustne indikaator. |
Eks lihtsam karter maha võtta ja igaksjuhuks üle kontrollida, mis seis on. Eks see salongis olev kell ei pruugi jah kõige täpsem olla, aga varem pole
siukest kõikumist näinud. Pigem õlirõhk kõrgem ja mootori soojenedes langeb 2bar peale. Ja videod olid tehtud siis, kui auto oli kõigest 15min
jahtunud.
Tsitaat: | Algselt postitas: g3cko
Mis autost saand on? Kas mootoril remont käib? Muidu ootan juba suve, et s4a r5 hääli kuulda |
Autost pole hetkeseisuga midagi saanud. Mingi päev sügise lõpus tuli meelde, et suvine klaasipesuvedelik on sees, tühjaks lastes selgus, et ilmselt
paak juba lõhki külmunud.
Kunagi detsembris sai ka lumest enamvähem puhtaks tehtud, läks treilale ja angaari seisma. Mis edasi saab, ei oska hetkel veel öelda. Ilmselt see
aasta seisab ta nukralt nurgas.




|