kupi0
huviline
Registreerunud 21.09.19
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.19 16:09
|
|
|
3.0 171kw turbo
Tere.
Auto läheb pidevalt avarii reziimi. Diagnostikas sain vastuseks et turbo geomeetriaga jama.
Kes mida soovitaks edasi teha
BRTurbos käisin, taastatud turbo hinnaks sain seal 420 eurot.
Kas saaks kuskilt odavamalt? kas keegi tahaks mu turbot remontida
Autoks siis c6 2008a 3.0 diisel ja 171kw
|
|
|
Typhome
|
postitati 14.11.19 16:30
|
|
|
Autolammutusest saad odavamalt. Pane aga elv.ee varuosapäring teele.
|
|
|
|
Soyer
huviline
Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.19 17:22
|
|
|
Hea diagnostika "geomeetriaga mingi jama". Ega seal palju variante pole. Kas elektriline aktuaator vigane või geomeetria labad ei liigu vajalikus
ulatuses. Geomeetria kinni tahmanud või egr jahuti pöördsiiber on oma kohalt lahkunud ja geomeetrias peatunud. Kõikke annab remontida kui võllis väga
suuri lõtke pole.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 14.11.19 17:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kupi0
Tere.
Auto läheb pidevalt avarii reziimi. Diagnostikas sain vastuseks et turbo geomeetriaga jama.
Kes mida soovitaks edasi teha
|
Mis nimelt selle geomeetriaga siis on seal? Kinni tahmanud? Soovitus oleks turbo maha võtta (niikui nii pead võtma, kui plaanid teise panna ) ja geomeetria ära puhastada. Vaata videosi kasvõi juutuubist.
Diagnostik muidu arvutiga N75 klapi tööd ka kontrollis näiteks?
|
|
|
kupi0
huviline
Registreerunud 21.09.19
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.19 18:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: kupi0
Tere.
Auto läheb pidevalt avarii reziimi. Diagnostikas sain vastuseks et turbo geomeetriaga jama.
Kes mida soovitaks edasi teha
|
Mis nimelt selle geomeetriaga siis on seal? Kinni tahmanud? Soovitus oleks turbo maha võtta (niikui nii pead võtma, kui plaanid teise panna ) ja geomeetria ära puhastada. Vaata videosi kasvõi juutuubist.
Diagnostik muidu arvutiga N75 klapi tööd ka kontrollis näiteks? |
klapi töö korras. tahmanud pidi olema jh. diagnostikast müüdi mulle mingi geomeetria puhastus aine ka mille pidi paaki valama, kahjuks sellest abi ei
olnud
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 14.11.19 19:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kupi0
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: kupi0
Tere.
Auto läheb pidevalt avarii reziimi. Diagnostikas sain vastuseks et turbo geomeetriaga jama.
Kes mida soovitaks edasi teha
|
Mis nimelt selle geomeetriaga siis on seal? Kinni tahmanud? Soovitus oleks turbo maha võtta (niikui nii pead võtma, kui plaanid teise panna ) ja geomeetria ära puhastada. Vaata videosi kasvõi juutuubist.
Diagnostik muidu arvutiga N75 klapi tööd ka kontrollis näiteks? |
klapi töö korras. tahmanud pidi olema jh. diagnostikast müüdi mulle mingi geomeetria puhastus aine ka mille pidi paaki valama, kahjuks sellest abi ei
olnud |
Ei-ei, ikka füüsiline puhastus aitab. Turbo maha, geomeetria lahti ja korralikult puhastusspreiga uputada, kuniks labad korralikult liiguvad, mul
naise Passatil sama töö ees....aga pole aega ja viitsimist veel ette võtta. Sel veel vaid väga korralikult kiirendusel viskab limpi, muidu veel
toimib.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 15.11.19 04:20
|
|
|
Oot oot, võtke nüüd veits hoogu maha, mis puhastusaine paaki (nali?) mingit n75 seal pole. Tuleb vaadata kuidas ja kas geomeetria liigub, kinni need
ei tahma, see pole pd mootor koos n75ga. Nagu soyer mainis, pool egr jahuti suunavat klappi kuskil vahel või aktuaator lihtsalt vigane. Või siis
vahetatud vale vastu või reguleerimata. "Arvutitarka" on ka vaja
Seda, et mingi jama, teadsid enne arvutimängu ka.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
kupi0
huviline
Registreerunud 21.09.19
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.11.19 04:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Oot oot, võtke nüüd veits hoogu maha, mis puhastusaine paaki (nali?) mingit n75 seal pole. Tuleb vaadata kuidas ja kas geomeetria liigub, kinni need
ei tahma, see pole pd mootor koos n75ga. Nagu soyer mainis, pool egr jahuti suunavat klappi kuskil vahel või aktuaator lihtsalt vihane. Või siis
vahetatud vale vastu või reguleerimata. "Arvutitarka" on ka vaja
Seda, et mingi jama teadsid enne arvutimängu ka. |
kusjuures kui nüüd egrist räägid, siis ostsin auto umbes kuu tagasi ja mootor ei läinud. selgus et egr välja kirjutatud ja auto müügiplats lasi sinna
egr süsteemi peale tagasi ehitada
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 15.11.19 12:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Oot oot, võtke nüüd veits hoogu maha, mis puhastusaine paaki (nali?) mingit n75 seal pole. Tuleb vaadata kuidas ja kas geomeetria liigub, kinni need
ei tahma, see pole pd mootor koos n75ga. |
Minu paha, paugutasin hetkel jah PD mootori pealt.
|
|
|
kupi0
huviline
Registreerunud 21.09.19
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.11.19 04:33
|
|
|
Turbo sai viidud brturbosse puhastusse. Geomeetria oli must. 100 eurot ja ehk kestab nüüd jälle. Homme läheb turbo peale tagasi
äitah kõigile kes viitsisid vastata
|
|
|
Ranz112
huviline
Registreerunud 14.04.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c6
|
postitati 25.11.19 12:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kupi0
Turbo sai viidud brturbosse puhastusse. Geomeetria oli must. 100 eurot ja ehk kestab nüüd jälle. Homme läheb turbo peale tagasi
äitah kõigile kes viitsisid vastata |
Kas nüüd turbo töötab normaalselt ja auto enam limp mode ei lähe?
|
|
|
kupi0
huviline
Registreerunud 21.09.19
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.19 18:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranz112
Tsitaat: | Algselt postitas: kupi0
Turbo sai viidud brturbosse puhastusse. Geomeetria oli must. 100 eurot ja ehk kestab nüüd jälle. Homme läheb turbo peale tagasi
äitah kõigile kes viitsisid vastata |
Kas nüüd turbo töötab normaalselt ja auto enam limp mode ei lähe? |
siiamaani töötab ilusti
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 14.12.19 11:30
|
|
|
Ära siis unusta vahepeal sooja mootoriga pedaal põrandasse panna, et püsiks puhtana (mõned korrad nädalas)! Muidu mingi aeg puhastad jälle
|
|
|
|