Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C6 mure käigukastiga 3.0Tdi (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 3186)
SimonV
huviline



Registreerunud 14.11.19
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.19 14:17 Tsiteeri
A6 C6 mure käigukastiga 3.0Tdi



Sai vahetatud 3.0 tDi 165kW automaatkäigukast.

Uuele kastile sai vana kastiküljest aju võetud.

Nüüd kui pannes R peale on meeletu viivitus enne kui käik sisse läheb.
Ja D peal laseb 3-5 m sõita ja siis kõik rattad blokki.

Veokoodid on P0731 ja P0736
Kas on kellegil kokkupuudet antud teemaga?
Kust võiks alustada vea otsimist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 14.11.19 15:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SimonV
Sai vahetatud 3.0 tDi 165kW automaatkäigukast.

Uuele kastile sai vana kastiküljest aju võetud.

Nüüd kui pannes R peale on meeletu viivitus enne kui käik sisse läheb.
Ja D peal laseb 3-5 m sõita ja siis kõik rattad blokki.

Veokoodid on P0731 ja P0736
Kas on kellegil kokkupuudet antud teemaga?
Kust võiks alustada vea otsimist?


P0731 & P0736
Selle põhjal ütleks, et kas aju ei ole kastiga hästi ühenduses (pistikutes halb ühendus) või on "uus" kast vigane. Või on lihtsalt uus kast teise koodiga ja erineva ülekandega vanast?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SimonV
huviline



Registreerunud 14.11.19
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.19 15:23 Tsiteeri


Autol oli peal
6HP19 HKG
peale läks 6HP19 GZW


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 14.11.19 15:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SimonV
Autol oli peal
6HP19 HKG
peale läks 6HP19 GZW


Ma küll ei viitsi nende ülekandeid hakata võrdlema, aga ilmselt seal see probleem ennast peidabki. ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SimonV
huviline



Registreerunud 14.11.19
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.19 17:09 Tsiteeri


Ega ei oska öelda mingit lehekülge kus saab võrrelda?

Praegu kõik info mis leidnud nende kahe kasti kohta on täiesti sama.

Väljaarvatud siis TCM


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 14.11.19 19:41 Tsiteeri


Asi peaks olema pigem selles, et kasti sisendkiirus ja väljundkiirus pole loogilises seoses, Mõlemas kasti otsas peaks olema pöörete/kiirusandurid ja sealt auto näeb, et asi ei klapi vastava käigu ülekandearvuga, kas siis mingi sidur libiseb läbi või midagi sellist. Kiirused on arvutiga nähtavad aga ise ei oska midagi järeldada nendest, vaja mingit juhendit või spetsialisti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SimonV
huviline



Registreerunud 14.11.19
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal


postitati 15.11.19 17:23 Tsiteeri


Asi korras ja auto sõidab

Kastidel erinev siis aju pluss ka hüdraulika plokk
Kahjuks polnud teadmisi nii palju.
Tegin nii enda kui ka teist elu keeruliseks

Loodan, et kestab ka :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 15.11.19 18:01 Tsiteeri


Eelnev info oli, et kõik on sama ja vaja lihtsalt aju ringi tõsta, sellepärast ei hakanud seal midagi võrdlema enam. Tegelikult olid solenoidid erinevat värvi ja teises järjekorras. Võimalik, et läks mitu käiku sisse korraga ja sellepärast tõmbaski rattad blokki. Hea, et kast libises ja auto ei võtnud hoogu üles, muidu oleks seal suurem pauk käinud ja midagi laiali lennanud.

Sai huvi pärast natuke uuritud, et miks vastavaid veakoode polnud. Erinev oli kollaste ja siniste solenoidide arv ja asetus, google põhjal on need sama takistusega ja arvatavasti sellepärast aju seal mingit elektrilist probleemi ei näinudki. Küll on nad aga erineva tööpõhimõttega, üks normaalsel olekus avatud ja teine suletud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maikovanlinden
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 quattro

postitati 25.07.22 12:23 Tsiteeri


Tervist !

Vaevlen ise täpselt sama murega aga ei oska kuskilt alustada, blokke olen juba isuga ringi visand, aju on õige aga ikka täpselt sama. Seda vahe sidurit einäe ju silmaga ka kas ta hea või halb ?
Ei leidnud joonist ka milline see blokk välja näeb GZW kastis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.9% - SQL: 63.1%]