SimonV
huviline
Registreerunud 14.11.19
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.19 14:17
|
|
|
A6 C6 mure käigukastiga 3.0Tdi
Sai vahetatud 3.0 tDi 165kW automaatkäigukast.
Uuele kastile sai vana kastiküljest aju võetud.
Nüüd kui pannes R peale on meeletu viivitus enne kui käik sisse läheb.
Ja D peal laseb 3-5 m sõita ja siis kõik rattad blokki.
Veokoodid on P0731 ja P0736
Kas on kellegil kokkupuudet antud teemaga?
Kust võiks alustada vea otsimist?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 14.11.19 15:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SimonV
Sai vahetatud 3.0 tDi 165kW automaatkäigukast.
Uuele kastile sai vana kastiküljest aju võetud.
Nüüd kui pannes R peale on meeletu viivitus enne kui käik sisse läheb.
Ja D peal laseb 3-5 m sõita ja siis kõik rattad blokki.
Veokoodid on P0731 ja P0736
Kas on kellegil kokkupuudet antud teemaga?
Kust võiks alustada vea otsimist? |
P0731 & P0736
Selle põhjal ütleks, et kas aju ei ole kastiga hästi ühenduses (pistikutes halb ühendus) või on "uus" kast vigane. Või on lihtsalt uus kast teise
koodiga ja erineva ülekandega vanast?
|
|
|
|
SimonV
huviline
Registreerunud 14.11.19
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.19 15:23
|
|
|
Autol oli peal
6HP19 HKG
peale läks 6HP19 GZW
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 14.11.19 15:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SimonV
Autol oli peal
6HP19 HKG
peale läks 6HP19 GZW |
Ma küll ei viitsi nende ülekandeid hakata võrdlema, aga ilmselt seal see probleem ennast peidabki.
|
|
|
|
SimonV
huviline
Registreerunud 14.11.19
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.19 17:09
|
|
|
Ega ei oska öelda mingit lehekülge kus saab võrrelda?
Praegu kõik info mis leidnud nende kahe kasti kohta on täiesti sama.
Väljaarvatud siis TCM
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 14.11.19 19:41
|
|
|
Asi peaks olema pigem selles, et kasti sisendkiirus ja väljundkiirus pole loogilises seoses, Mõlemas kasti otsas peaks olema pöörete/kiirusandurid ja
sealt auto näeb, et asi ei klapi vastava käigu ülekandearvuga, kas siis mingi sidur libiseb läbi või midagi sellist. Kiirused on arvutiga nähtavad aga
ise ei oska midagi järeldada nendest, vaja mingit juhendit või spetsialisti.
|
|
|
SimonV
huviline
Registreerunud 14.11.19
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.11.19 17:23
|
|
|
Asi korras ja auto sõidab
Kastidel erinev siis aju pluss ka hüdraulika plokk
Kahjuks polnud teadmisi nii palju.
Tegin nii enda kui ka teist elu keeruliseks
Loodan, et kestab ka
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 15.11.19 18:01
|
|
|
Eelnev info oli, et kõik on sama ja vaja lihtsalt aju ringi tõsta, sellepärast ei hakanud seal midagi võrdlema enam. Tegelikult olid solenoidid
erinevat värvi ja teises järjekorras. Võimalik, et läks mitu käiku sisse korraga ja sellepärast tõmbaski rattad blokki. Hea, et kast libises ja auto
ei võtnud hoogu üles, muidu oleks seal suurem pauk käinud ja midagi laiali lennanud.
Sai huvi pärast natuke uuritud, et miks vastavaid veakoode polnud. Erinev oli kollaste ja siniste solenoidide arv ja asetus, google põhjal on need
sama takistusega ja arvatavasti sellepärast aju seal mingit elektrilist probleemi ei näinudki. Küll on nad aga erineva tööpõhimõttega, üks normaalsel
olekus avatud ja teine suletud.
|
|
|
maikovanlinden
huviline
Registreerunud 04.01.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 quattro
|
postitati 25.07.22 12:23
|
|
|
Tervist !
Vaevlen ise täpselt sama murega aga ei oska kuskilt alustada, blokke olen juba isuga ringi visand, aju on õige aga ikka täpselt sama. Seda vahe
sidurit einäe ju silmaga ka kas ta hea või halb ?
Ei leidnud joonist ka milline see blokk välja näeb GZW kastis
|
|
|