Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Puldist käivitamine (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3197)
Vibez
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.17
Asukoht: Tallinn/Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7.5

postitati 06.11.19 06:55 Tsiteeri
Puldist käivitamine



Terv,

Kas keegi on oma masinale lisanud “remote start”, ehk siis puldist auto käivitamis süsteemi? Kuna endal webasto puudub, siis mõtlesin selle lisamise peale. Aga enne tellimist uuriks, kas keegi kasutanud ja ehk ka sooitusi, milline oleks enam-vähem ok.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JaanK
huviline



Registreerunud 15.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 3.0 176kw 2009; A6 Allroad 3.0 171kw 2007

postitati 06.11.19 06:58 Tsiteeri


1 võti peab jääma autosse, siis saab. C6 puhul muud moodi ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
merchant
huviline



Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad C7 BiT

postitati 06.11.19 07:08 Tsiteeri


Saab teha nii, et autos olevale võtmele antakse käivitamise ajaks toide, et immo maha võtta või kasutad seda immo kapsliga hooldusvõtit, millega igapäevaselt nagunii ei toimeta. Edasi kas puldist, äpist vms juhtimine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 06.11.19 09:12 Tsiteeri


Vaadates, kui palju on esimeste tõsiste külmadega asfaldil õliradasid, siis tasuks külma ilmaga ikka auto juures olla, kui käivitad. Ja soojaga seda nagunii vaja pole. Teiseks ei ole kindlasti hea mõte autot kohapeal tiksutada 15-20 minutit, lisaks on see keelatud.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
merchant
huviline



Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad C7 BiT

postitati 06.11.19 12:14 Tsiteeri


Kus auto sedasi käia ei tohi, seal pole ilmselt ka Weba kasutamine OK?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 06.11.19 12:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: merchant
Kus auto sedasi käia ei tohi, seal pole ilmselt ka Weba kasutamine OK?


Liiklusseadus keelab töötava mootoriga parkimist kauem, kui 2min. Kütuse baasil töötava eelsoenduse kohta pole sõnakestki.
Tsitaat:

§ 13. Keskkonnakaitsenõuded

(1) Juht ei tohi kahjustada keskkonda sõiduki mootori või teiste seadmete põhjustatud liigse müra, tolmu või heitgaasiga, mida oleks võimalik vältida.

(2) Mootorsõidukit ei tohi pesta veekogus ega veekogu kaldal lähemal kui kümme meetrit veepiirist.

(3) Liikleja ega sõitja ei tohi:
1) kahjustada, risustada või muul viisil saastata teed ega teega külgnevat ala;
2) saastata keskkonda kütuse või määrdeainetega ega vahetada mootorsõidukil õlisid kohas, mis ei ole selleks ette nähtud.

(4) Juht ei tohi juhtida sõidukit, millel on keskkonda saastav leke.

(5) Õuealal ja lähemal kui kümme meetrit elamust ei tohi peatatud või pargitud sõidukil mootor töötada kauem kui kaks minutit.



Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 06.11.19 13:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Liiklusseadus keelab töötava mootoriga parkimist kauem, kui 2min.
Tsitaat:

(5) Õuealal ja lähemal kui kümme meetrit elamust ei tohi peatatud või pargitud sõidukil mootor töötada kauem kui kaks minutit.

Ma ei näinud, et kuskil oleks mainitud kus või kaugel majast seda käivitamist kasutada plaanitakse.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
anduke88
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe

postitati 06.11.19 13:38 Tsiteeri


Teistel markidel asja ära ajanud näiteks Pandora kaugkäivitus. Audidele ei ole lasknud panna, sest kõikidel diislitel webastod siiani peal olnud.

Aga sellega saab läbi telefoni juhtida auto enda kütteseadet ehk webastot (kellel on) peale kaugkäivituse. Lisaks boonusena gps tracking. Ja kogu mant juhitav läbi telefoni.
Päris uutel autodel ja nupust käivitusega masinatel peab ühe auto puldi selleks ohverdama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
merchant
huviline



Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad C7 BiT

postitati 06.11.19 16:39 Tsiteeri


Lisaks saab Pandoraga suvel jahutama panna ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 06.11.19 17:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Teiseks ei ole kindlasti hea mõte autot kohapeal tiksutada 15-20 minutit, lisaks on see keelatud.


Jah, ning enamus autode kasutusjuhendites on ka punkt sees, et seda ei tohigi teha. (kohapeal tühikäigil lasta pikalt käia, just mootori tervise, mitte keskkonna huvides)

Aga miks ta siis ikkagi mootorile kahjulik on?

Vanadest karbussimasinatest ma saan aru, toores tõmmati peale, silinder uputati bensiini täis ja see omakorda pesi silindriseintelt õlikihi maha.
Mille tagajärjel kulus kolb ja kovirõngad. Summutist haises toore bensu järgi.

Aga mis ta tänapäevasele halba teeb, sellest ma pole 100% aru saanud. TSi pritsib bensiini õiges koguses, õigesse kohta ja mikrosekundi osa täpsusega ainult siis, kui vaja.
Kaasaegsed dislad samoodi ja nafta ei pese kah suurt midagi.

Või, ikkagi põhjus sama, mis vanadel?

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
merchant
huviline



Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad C7 BiT

postitati 06.11.19 17:44 Tsiteeri


No diislitel see asi, et eriti sooja ei tooda, mittetäielik põlemine ja tahmamine.
Ma isiklikult arvan, et 5-10min tühikäiku külmaga (kuni lund roogid ntx) ei tee hullu midagi, v-olla on isegi parem, kui kohe sõitu minna :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 06.11.19 18:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: merchant

Ma isiklikult arvan, et 5-10min tühikäiku külmaga (kuni lund roogid ntx) ei tee hullu midagi, v-olla on isegi parem, kui kohe sõitu minna :)


Selles point ongi, et tootjad väidavad, et ei ole parem. Mootor käima, korra jalutada ring ümber auto, kojamehed lahti jne ja tasapisi tuld ja sõitu.
On ka täna müüdavate autode kasutusjuhendite väide.

Ok, meil on see akende kraapimine kah veel. Talvel.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 06.11.19 18:53 Tsiteeri


Kusagilt artiklist vähemalt jäi selline jutt silma, et tänapäevased autod on nii palju efektiivsemad ja temperatuur tühikäigul tõuseb aeglaselt, õli on kauem paks jne. Selline olukord mõjub halvemini, kui külma mootoriga rahulikult sõitma hakkamine. Sõites saab käigukastis ka õli rutem soojaks.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yks
huviline



Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 06.11.19 20:38 Tsiteeri


olen näinud kaubikuid millel on mootori ketid ülevisanud ja need on pikalt tühikäigul tiksuvad masinad.
Teised samasugused sõidavad sadu tuhandeid ja ketiprobleeme pole. Ju siis midagi ikka rikub pikalt tühikäigul tiksumine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 07.11.19 03:25 Tsiteeri


Diislitega jah üliaeglane soojenemine, õlitus kehv, mittetäielik põlemine ja saasta ladestumine silindrisse, kati ja dpf saastamine jne. Õeldakse, et 0 kraadi juures 30 sek, -10 juures minut ja -30 juures 2 minutit tiksuda ja siis sõitu. Oluline, et sõitu alustatakse rahulikult, muidu on veel kahjulikum, kui tiksutamine. Ise mõtlen autot ostes kohe, et meil on ka talv, ning webasto on tähtsaim lisa üldse, mis olla saab autol, eriti suht kallil autol.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.8% - SQL: 62.2%]