renee26
huviline
Registreerunud 09.11.03
Asukoht: tln/kehra
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.11.19 12:26
|
|
|
Audi Cabriolet 2.6 - 1995 - renee26
Pole ammu Audit omanud, pikalt olen mõelnud igasuguste hobiautode peale. Sügise alguses sai tehtud siis see emotsioonost.
Auto iseenesest sõidab aga tegemist jagub küllaga, on nii mõnigi üllatus tulnud. Vaatab palju selle talvega jõuab. Lisan ka mõned pildid. Kui keegi
juhuslikult selle ajaloost täpsemalt teab siis ootan huviga.






|
|
|
renee26
huviline
Registreerunud 09.11.03
Asukoht: tln/kehra
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.20 08:17
|
|
|
Sai vaikselt alustatud keretöödega, õnneks suuri üllatusi välja ei ole tulnud ja kere seisukord on üle keskmise.
Kellel esimesi tiibasid pakkuda võib märku anda.
Viimane pilt on pagasnikust, kas keegi oskab öelda milleks on see voolik seal? Paremal pool on see voolik kütusepaagi tuulutus aga vasakul pool ma
selle mõtet ei näe sest kuhugi see ei lähe (hetkel on sealt vesi sisse tulnud)





|
|
|
alfons
huviline
Registreerunud 04.04.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: s2
|
postitati 25.01.20 15:20
|
|
|
Kui keegi juhuslikult selle ajaloost täpsemalt teab siis ootan huviga.
Tunnistan ülesse mina selle auto kunagi eestisse tõin. Ostetud sai puhtalt
harvaesineva värvi pärast, see et autol on haruldased GIS istmed tuli meeldiva üllatusena kui autot nägin.
Sõidetud sai sellega 3 suve. Nägin ka autot oksionil, korraks isegi kihvatas tagasiostmise plaan...
Nähes registrist, et auto on omandanud rändkarika staatuse, siis kadus huvi ära. Mingi 5a. tagasi sai isegi suheldud tollase omanikuga, aga
tõenäoliselt vahetas see auto omanikke veel käest - kätte tehingutega lisaks arkis olevale 8 -le.
Tore näha, et võtsid taastamise töö ette! õnneks on orig. esistange veel endiselt alles ja päris lõpuni autoga ei ole sõidetud.
Panen enda 8a. taguse mitteaktiivse kuulutuse lingi siia võrdluseks https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=743364
Soovin sulle suurt rahakotti ja hunnikute viisi närve auto taastamiseks!
|
|
|
renee26
huviline
Registreerunud 09.11.03
Asukoht: tln/kehra
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.20 15:37
|
|
|
Väga hea ülestunnistus , jah kurb natuke on see ,et omanike palju olnud
aga mis teha. Eks see auto ole ka inimeste emotsioonist tehtud ost. Õnneks midagi väga kohutavat sellega korda saadetud ei ole aga värskenduskuuri
soovib küll.
Minagi ostsin selle auto värvi pärast kui ausalt öelda, sinised, mustad ja rohelised ei ole päris see värv mida tahaksin. Originaal esistange on alles
aga mitte terve alt osast tükk puudu kuid selle lasen korda teha.
Jah rahakott peab suur olema aga eks samm sammult tuleb seda teha. Kõige suurem peavalu on vajalike juppidega mis ei ole samad kui tavalisel b4.
Sellest saab ka üle, üks mis kindel niipea see auto enam omaniku ei vaheta.
Küsin veel sinu kogemusest, kui palju mõjutab tuulevõrk sõidu mugavust? Hetkel seda ei ole, vaikselt uurin kus kohast seda saab aga samas vaja tihti
ka 3-kesi sõita
Tsitaat: | Algselt postitas: alfons
Kui keegi juhuslikult selle ajaloost täpsemalt teab siis ootan huviga.
Tunnistan ülesse mina selle auto kunagi eestisse tõin. Ostetud sai puhtalt
harvaesineva värvi pärast, see et autol on haruldased GIS istmed tuli meeldiva üllatusena kui autot nägin.
Sõidetud sai sellega 3 suve. Nägin ka autot oksionil, korraks isegi kihvatas tagasiostmise plaan...
Nähes registrist, et auto on omandanud rändkarika staatuse, siis kadus huvi ära. Mingi 5a. tagasi sai isegi suheldud tollase omanikuga, aga
tõenäoliselt vahetas see auto omanikke veel käest - kätte tehingutega lisaks arkis olevale 8 -le.
Tore näha, et võtsid taastamise töö ette! õnneks on orig. esistange veel endiselt alles ja päris lõpuni autoga ei ole sõidetud.
Panen enda 8a. taguse mitteaktiivse kuulutuse lingi siia võrdluseks https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=743364
Soovin sulle suurt rahakotti ja hunnikute viisi närve auto taastamiseks! |
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 26.01.20 15:44
|
|
|
Ilma tuulevõrguta on cabrioga ikka väga kehva sõita. Linnas veel okei aga mnt suht kehva kuna tuul kuklas koguaeg ja taga ei kannata üldse istuda meie
kliimas. Endaomal ma võtan väga viimasel võimalusel ainult võrgu tagant ära Kui tervis nõrgem siis kurgu probleemid ilma selleta kiired tulema. Piisab juba sellest kui võrk näiteks lihtsalt lapiti on. Võrguga võid +10
kraadiga õhtuti ka katus maas sõita.
|
|
|
alfons
huviline
Registreerunud 04.04.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: s2
|
postitati 26.01.20 19:46
|
|
|
Huvitaval kombel ma küll erilist vahet kaelale ei tundnud võrguga ja ilma sõites, tuulekeeriseid oli jah võrguga vähem tunda. Võib olla on see
tingitud konkreetse auto integraal-istmetest, olin ka kuulnud et ilma võrguta sõites jääb kael kangeks. Katus maas sõita +14c°oli jumala ok, samas
+25c° maanteel taga istudes hakkab suht külm.
Esitiivad osta võimalusel uued originaalid kuniks veel saada on, Forssis 217€/tk. Enda essile sai mõni aasta tagasi nii tehtud.
Kas el. katus töötab endiselt? Sellega oli omal ajal tükk tegemist, et tööle saada.
|
|
|
renee26
huviline
Registreerunud 09.11.03
Asukoht: tln/kehra
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.20 10:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: alfons
Huvitaval kombel ma küll erilist vahet kaelale ei tundnud võrguga ja ilma sõites, tuulekeeriseid oli jah võrguga vähem tunda. Võib olla on see
tingitud konkreetse auto integraal-istmetest, olin ka kuulnud et ilma võrguta sõites jääb kael kangeks. Katus maas sõita +14c°oli jumala ok, samas
+25c° maanteel taga istudes hakkab suht külm.
Esitiivad osta võimalusel uued originaalid kuniks veel saada on, Forssis 217€/tk. Enda essile sai mõni aasta tagasi nii tehtud.
Kas el. katus töötab endiselt? Sellega oli omal ajal tükk tegemist, et tööle saada. |
Paraku b tiibasid selle autole ei saa ja kasutatud on kõik suht hullus seisus. Peab seadma sammud jah originaalvaruosade juurde.
Hetkel el. katus ei tööta , loodan et viga tuleneb sellest et juhiakna
tross vahetamata. Kuigi krt seda teab, mingi hetk sooviks sinult natuke nõu ja abi katuse kohta kui tööle ei saa.
|
|
|
renee26
huviline
Registreerunud 09.11.03
Asukoht: tln/kehra
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.20 09:58
|
|
|
Postitan natuke oma tegemistest. Sai ostetud uued originaal esitiivad. Kõik koopad porist ja muust jamast puhtaks tehtud.
Sealt tuli välja väikseid üllatusi aga õnneks ei midagi hullu. Roostekohad puhtaks, Fertaani peale ning peale seda epoksiidkrunt, liitekohtadesse
hermeetikuid ning kivikaitse.
Kõige suurem väljakutse oli salongiradiaatori vahetus, olen paaril autol seda varem ka teinud aga sellel oli see ikka päris jama. Insenerile annaksin
küll medali, igaljuhul seda tööd enam küll väga tükk aega teha ei tahaks.
Mina olen oma värvimised ja kruntimised ära teinud (kõik kohad mis peitu jäävad) homme läheb maarli juurde kes teeb lõplikud keretööd.
Lisan ka mõned pildid.






|
|
|
renee26
huviline
Registreerunud 09.11.03
Asukoht: tln/kehra
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.01.21 09:30
|
|
|
Pea aasta tagasi sai siis viidud auto maarli kätte, paraku see kevadine haiguse puhang venitas selle tööd pikemaks kui plaanitud. Ei hakanud enam ise
ka kiirustama ,et saaks 2020 suve lõpus auto sõitma.
   
   
Oktoobri keskel sain auto värvimisest kätte ja nüüd uuest aastast olen tõsisemalt natuke jälle ette võtnud auto kokku paneku. Sügisel sai soetatud üks
samasugune audi mille pealt võtsin katuse ära panin enda oma asmele. Sellel töötab ka hüdrauliline katusesüsteem mis minu omal kahjuks hetkel ei
toimi, saab sealt vajadusel veel mingeid juppe ära võtta või vahetada. Oleks katus mis käib käsitsi maha siis võiks selle töö ette võtta juba silmad
kinni.
   
 
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 21.01.21 20:02
|
|
|
Kas nendel stangedel ongi juba selline intercooleri koht sees ? Esimest korda märkan kuigi endalgi selline stange olemas 
|
|
|
renee26
huviline
Registreerunud 09.11.03
Asukoht: tln/kehra
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.01.21 13:18
|
|
|
Väga hea küsimus, pole süvenenud sellesse 
|
|
|