Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C7 3.0 TDI 150 Kw jk8419 (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 4113)
jk8419
huviline



Registreerunud 26.10.19
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 26.10.19 13:17 Tsiteeri
Audi A6 C7 3.0 TDI 150 Kw jk8419



Tere kõigile.
Peale pikkaajalist valikut ja otsimist BMW F11 ja Audi A6 C7 keres,otsuseks jäi Audi valikuks,mugav sõita ,kuigi vedrustus on tavaline,mitte õhk.Pole mul millegiga võrreldada ka.Enne olnud autoks Volvo V70 2009 aasta 2.4 D5 mootoriga,millega sõitsin 4 aastat.
Audi on kindlasti tundub meile naisega ökonoomsem,arvuti näit praegu peale 2 kuu kasutamist ja 90% linna sõidul 7.9 L 100km.Läbisõit hetkel 189000 tkm,originaal läbisõiduga.
Peale ostmist tehtud tööd
1.Vahettatud õõtshoova puksid ees
2. Vahetatud käigukasti jahutus vedelikku klapp,millest tavaliselt algavad probleemid 7 - Stronicul.(Mööda juhet vaikselt hakkab immitsema jahutus vedelik,lõppuks jõuab mehatroniku blokki pistikuse,ja käigukast hakkab streikkma.
3.Stabilisaatori varda kontid.
Kokku läks koos tööga 240 eur.


Nüüd küsimus kõigile kes oskaks aidata.
Hakkas midagi kolisema eest vedrustus,väikse ebasirgete ja pesulaua tee peal sõites.Vedrustus kontrollitud ,buksid vahetatud,stabika otsad vahetatud,ja ikka koliseb,väga hästi kuulda kui sõita 20-40 km/h.kuhu võiks veel vaadata.?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jk8419
huviline



Registreerunud 26.10.19
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 26.10.19 18:23 Tsiteeri


https://photos.app.goo.gl/LPP6kTJpNYZDmjXc8


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 27.10.19 10:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jk8419

Nüüd küsimus kõigile kes oskaks aidata.
Hakkas midagi kolisema eest vedrustus,väikse ebasirgete ja pesulaua tee peal sõites.Vedrustus kontrollitud ,buksid vahetatud,stabika otsad vahetatud,ja ikka koliseb,väga hästi kuulda kui sõita 20-40 km/h.kuhu võiks veel vaadata.?

Amort(id), roolilatt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 27.10.19 12:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: jk8419

Nüüd küsimus kõigile kes oskaks aidata.
Hakkas midagi kolisema eest vedrustus,väikse ebasirgete ja pesulaua tee peal sõites.Vedrustus kontrollitud ,buksid vahetatud,stabika otsad vahetatud,ja ikka koliseb,väga hästi kuulda kui sõita 20-40 km/h.kuhu võiks veel vaadata.?

Amort(id), roolilatt?



See, mõned puksid on vahetatud, ei tähenda veel, et rattapoolsed neli munakat ei või kerget kõbinat teha. Tegelt on C7-l mõtet eraldi vahetada ainult alumine esimene sisemine kummipuks ja alumine tagumine sisemine suur hüdropuks, mis on pealtvaadates ilus aga vedelik on välja jooksnud ja põhjustab teatud oludes päris tugevat "keresse läbilöömist". Näit. munakividel pidurdades. Kõik muu läheb tervikhoovana vahetusse.

Muidugi edu uue autoga ja küsi alati nõu, enne kui midagi teed. Tihti tehakse valesid asju C7-e juures.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jk8419
huviline



Registreerunud 26.10.19
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 27.10.19 14:10 Tsiteeri


No nii ta on.Aga 3 korda on hoovastik ja vedrustus kontrollitud erinevates kohtades ,ja räägitakse et nemad küll ei näe midagi mis vajab vahetust,õõtsad ja puksid korras.Enne ostu eelmine omanik käis tehnoülevaatuses ka ära,seda ta läbis ka muretult.Äkki iskad soovitada kedagi mõistlikumat kes võiks ülevaadata vedrustuse,ja võib olla edaspideseks hoolduses käimiseks ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 27.10.19 20:26 Tsiteeri


Nagu Jan kirjutas alumiste tagumiste õõtsade hüdropuksid vaheta esiteks ära. Nende kohta on ka TPI A6, A8 ja Q7. Uued puksid on teise koodiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jk8419
huviline



Registreerunud 26.10.19
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.19 05:53 Tsiteeri


Need juba ära vahetatud.Aga millise koodiga täpselt seda ma ei oska öelda,kindlasti olid Lömförderi omad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 28.10.19 06:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jk8419
Need juba ära vahetatud.Aga millise koodiga täpselt seda ma ei oska öelda,kindlasti olid Lömförderi omad.


Need hüdropuksid ei tee kerget ja tihedat kobinat, sealt ei tasu viga otsida. Pigem ülemised või hoopis midagi muud.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jk8419
huviline



Registreerunud 26.10.19
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.19 07:06 Tsiteeri


Ega ei teagi.Äkki,ise mõtlesin mingi,amortide tugilaager või midagi seotud amordiga.Tegelikult vene foorumites see on väga tihe probleem selle klõbinaga,ja sama moodi ega keegi täpselt ei oskaga vastata millest see probleem tuleb.Sama moodi inimestel kontrollitakse et kõik nagu korras aga klõbin olemas.Mõni kirjutas et kuskilt venemaalt audi esindusest öeldi et see on audi a6 c7 keres ,vedrustuse töötamise eripära.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 29.10.19 04:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jk8419
Ega ei teagi.Äkki,ise mõtlesin mingi,amortide tugilaager või midagi seotud amordiga.Tegelikult vene foorumites see on väga tihe probleem selle klõbinaga,ja sama moodi ega keegi täpselt ei oskaga vastata millest see probleem tuleb.Sama moodi inimestel kontrollitakse et kõik nagu korras aga klõbin olemas.Mõni kirjutas et kuskilt venemaalt audi esindusest öeldi et see on audi a6 c7 keres ,vedrustuse töötamise eripära.:)


Venemaal võib see "eripära" olla, meil küll mitte. Sõidetud ikka väga paljude C7-tega ja mingit kobinat tavaliselt pole. Kontrolli stabika kinnituspukse (mitte hoobasid) ja ülemisi konte. Kontrollida tuleb sõiduasendis, mis kodus ka tehtav, kui alumine esimene õõts toestada ja auto raskus peale lasta.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 29.10.19 09:26 Tsiteeri


Kui kergelt jala pidurile paned, mis siis juhtub? Ei ole harvad juhused kus mõne tootja klots koliseb sadulas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jk8419
huviline



Registreerunud 26.10.19
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 29.10.19 10:00 Tsiteeri


Proovisin ei aita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jk8419
huviline



Registreerunud 26.10.19
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 29.10.19 10:03 Tsiteeri


Mõtlesin,et varsti nagu nii tuleb mul teha suur töö ära ehk siis ketti vahetus,hommikuti vahest kuulda 2 sek klõbinat,soojast on kõik ok.Aga ikkagi enda südame rahuks on plaab vahetada mõni kuu pärast.Mõtlesin Tarservis Oü,kas tasub seal teha või mitte?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jk8419
huviline



Registreerunud 26.10.19
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 29.10.19 11:04 Tsiteeri


Käisin täna TÜ amordi ja veermiku kontrollis,amordid on ideaalses korras,veermik sama moodi.Soovitati lihtsalt edasi sõita.Ehk siis sõidan ja kuulan ja vaatan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 29.10.19 11:30 Tsiteeri


C6'l sain Tartus Ekspert autohoolduses (ehk Tarservis OÜ?) kõige parema pakkumise ketivahetuseks.
Sama hinnaklassi jäi Differ OÜ, kus mina teha lasin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Typhome
huviline



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 29.10.19 11:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jk8419
//...// Mõtlesin Tarservis Oü,kas tasub seal teha või mitte?


https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=100803


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
taff911
huviline



Registreerunud 25.05.10
Kasutaja on eemal


postitati 31.10.19 13:18 Tsiteeri


Lasin ka keti ja pingutite vahetuse teha Tarservis OÜ-s ca. aasta tagasi, soovitan!
Hommikul viisin auto sinna, järgmise päeva õhtul sain kätte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 14.9% - SQL: 85.1%]