Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C5 elektroonika - ABS, airbag (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 3557)
C1rca
huviline



Registreerunud 31.05.19
Kasutaja on eemal


postitati 21.10.19 16:39 Tsiteeri
A6 C5 elektroonika - ABS, airbag



Tere,

Sai soetatud A6 C5 kerega 99 aasta 1,9TDI 81kw.
Masinal mõningad probleemid, uuriks, et ehk on keegi foorumi inimestest nõus aitama. Olen natukene googeldanud ja selle auto probleemidega üritanud ennast kurssi viia.

1. ABS tuli põleb, ilmselt on ABS moodul läbi? Üritasin VCDSiga skännida, kui ABSi kaitse sees oli, siis praktiliselt süsteem läks "lolliks" ja VCDS normaalselt midagi välja lugeda ei suutnud. ABSi kaitse välja sai võetud, siis hakkas VCDS muude moodulite kallal ilusti toimetama. Kas foorumist on kedagi, kellel oleks aega ja tahtmist tuvastada kas probleem ABSi moodulis ja oskaks ka mooduli jootevea ära parandada(ilmselt on asi selles)? Talv on tulekul ja sellised asjad oleks vaja korda saada. :P

2. AIRBAGi tuli põleb. Sai ka VCDSiga skännitud AIRBAGi moodulit. Selle juhtmooduliga ise VCDS ilusti ühendust sai, kuvas mingit veateadet ka mida niisama kustutada ei saanud. Väidetavalt õhkpadjad ise olid korras. Kuvas neid Correct staatuses.
Kas selle puhul võiks ikkagi viga otsida istmealustest juhtmetest? Üritan varsti ka veateate lisada, mida kuvas.

3. Näidikuteploki pin koodi lugemine? Oleks vaja ühte klappvõtit juurde aga ei ole võimalik immole võtit tutvustada, kuna ei tea koodi.

Keegi võib parandada, kui väga segast juttu ajan aga olen üritanud endale midagi selgeks teha. Loodetavasti olen enam-vähem õigesti asjadest aru saanud.
Kui keegi oskab aidata nende probleemidega, siis võib postkasti kirjutada ja võimalusel ka mingi hinnapakkumise juurde lisada.

Asukoht: Tallinn


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 21.10.19 17:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: C1rca
Tere,

Sai soetatud A6 C5 kerega 99 aasta 1,9TDI 81kw.
Masinal mõningad probleemid, uuriks, et ehk on keegi foorumi inimestest nõus aitama. Olen natukene googeldanud ja selle auto probleemidega üritanud ennast kurssi viia.

1. ABS tuli põleb, ilmselt on ABS moodul läbi? Üritasin VCDSiga skännida, kui ABSi kaitse sees oli, siis praktiliselt süsteem läks "lolliks" ja VCDS normaalselt midagi välja lugeda ei suutnud. ABSi kaitse välja sai võetud, siis hakkas VCDS muude moodulite kallal ilusti toimetama. Kas foorumist on kedagi, kellel oleks aega ja tahtmist tuvastada kas probleem ABSi moodulis ja oskaks ka mooduli jootevea ära parandada(ilmselt on asi selles)? Talv on tulekul ja sellised asjad oleks vaja korda saada. :P

2. AIRBAGi tuli põleb. Sai ka VCDSiga skännitud AIRBAGi moodulit. Selle juhtmooduliga ise VCDS ilusti ühendust sai, kuvas mingit veateadet ka mida niisama kustutada ei saanud. Väidetavalt õhkpadjad ise olid korras. Kuvas neid Correct staatuses.
Kas selle puhul võiks ikkagi viga otsida istmealustest juhtmetest? Üritan varsti ka veateate lisada, mida kuvas.

3. Näidikuteploki pin koodi lugemine? Oleks vaja ühte klappvõtit juurde aga ei ole võimalik immole võtit tutvustada, kuna ei tea koodi.

Keegi võib parandada, kui väga segast juttu ajan aga olen üritanud endale midagi selgeks teha. Loodetavasti olen enam-vähem õigesti asjadest aru saanud.
Kui keegi oskab aidata nende probleemidega, siis võib postkasti kirjutada ja võimalusel ka mingi hinnapakkumise juurde lisada.

Asukoht: Tallinn

Olen ka sellise teema kunagi läbi käinud.
ABS-i tule sain eest siis kui juhtplokki külmjooted üle joodeti.
AIRBAG-i tulest sain lahti nii istme alt juhtmete lahti-kinni võtmisega ja lisaks ka kapotti alt said kõik lahti võetud ja kokku pandud. Mingi aeg (Umbes pool aastat) kordus sama asi siis tõmbasin kapotti alt juhtmed lahti ja lasin mingit spets möginat ja kokku tagasi ja minu ajal sellist probleemi enam ei kordunud.
Tartus tehti ABS-i moodul korda (Dia-Autodiagnostika Tehase 21a)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
C1rca
huviline



Registreerunud 31.05.19
Kasutaja on eemal


postitati 21.10.19 18:18 Tsiteeri


Lisan Airbagi veakoodi ka:
Control Module Part Number: 4B0 959 655 G
Component and/or Version: Airbag Front+Seite 0001
Software Coding: 00106
Work Shop Code: WSC 02324
1 Fault Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-10 - - - Intermittent


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 21.10.19 18:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: C1rca
Lisan Airbagi veakoodi ka:
Control Module Part Number: 4B0 959 655 G
Component and/or Version: Airbag Front+Seite 0001
Software Coding: 00106
Work Shop Code: WSC 02324
1 Fault Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-10 - - - Intermittent


Uut aju vaja. 65535


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
C1rca
huviline



Registreerunud 31.05.19
Kasutaja on eemal


postitati 21.10.19 19:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Tsitaat:
Algselt postitas: C1rca
Lisan Airbagi veakoodi ka:
Control Module Part Number: 4B0 959 655 G
Component and/or Version: Airbag Front+Seite 0001
Software Coding: 00106
Work Shop Code: WSC 02324
1 Fault Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-10 - - - Intermittent


Uut aju vaja. 65535


Kas seda reset tooli tasuks ka proovida?
https://www.aliexpress.com/item/32791617759.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.4b272767axCMoQ&algo_pvid=b838dacf-8700-4c30-99a6- 63a367fac61e&algo_expid=b838dacf-8700-4c30-99a6-63a367fac61e-0&btsid=47d8069f-c1cd-4df8-a658-86e72c52a4e8&ws_ab_test=searchweb0_0,searchwe b201602_1,searchweb201603_52

Väidetakse, et kohati töötab. Võib-olla kellegil foorumist olemas?

Lisaks ootaks pakkumist ABSi mooduli remondile, Tartus päris mitmed kohad olid nõus tegema aga Tartu mineku võtaks ette viimasena.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 23.10.19 06:07 Tsiteeri


Eks proovida võib ju igasugu hiina imesid, ainult et mitte elutähtsate asjadega. See, et hiina ledid kuskil fotosessiooni korraldavad on üks asi, bagid hoopis midagi muud. Kas asi töötab, saad teada paugu hetkel.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 23.10.19 06:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Eks proovida võib ju igasugu hiina imesid, ainult et mitte elutähtsate asjadedega. See, et hiina ledid kuskil fotosessiooni korraldavad on üks asi, bagid hoopis midagi muud. Kas asi töötab, saad teada paugu hetkel.

Teist pauku vb ei tulegi jah. Pole tõesti koht millepealt kokku hoida. Pole ju isegi kõigekallim asi mida korda teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
C1rca
huviline



Registreerunud 31.05.19
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.19 06:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maikl369
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Eks proovida võib ju igasugu hiina imesid, ainult et mitte elutähtsate asjadedega. See, et hiina ledid kuskil fotosessiooni korraldavad on üks asi, bagid hoopis midagi muud. Kas asi töötab, saad teada paugu hetkel.

Teist pauku vb ei tulegi jah. Pole tõesti koht millepealt kokku hoida. Pole ju isegi kõigekallim asi mida korda teha.


Olen nõus, niisama kustutamise asemel võiks ju musta isoleeriga ka neid tulukesi vältida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 23.10.19 07:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: C1rca
Tsitaat:
Algselt postitas: maikl369
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Eks proovida võib ju igasugu hiina imesid, ainult et mitte elutähtsate asjadedega. See, et hiina ledid kuskil fotosessiooni korraldavad on üks asi, bagid hoopis midagi muud. Kas asi töötab, saad teada paugu hetkel.

Teist pauku vb ei tulegi jah. Pole tõesti koht millepealt kokku hoida. Pole ju isegi kõigekallim asi mida korda teha.


Olen nõus, niisama kustutamise asemel võiks ju musta isoleeriga ka neid tulukesi vältida.

Odavaid lahendusi on tõesti mitmeid. Aga kui on mingigi põhjus elamiseks siis är jända ja te ikka korda. Lammutusest või kusagilt jupid ja mure murtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 23.10.19 09:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: C1rca
Olen nõus, niisama kustutamise asemel võiks ju musta isoleeriga ka neid tulukesi vältida.


Selliste tulede õigeaegset süttimist ja kustumist kontrollitakse ÜV-l ja õnneks on mustalt ÜV tegemine muutunud keerukamaks ja kulukamaks, kui sellise asja korda tegemine kasutatud töökorras airbagi ajuga. :)
Otsida sama koodiga aju auto pealt, millele ei ole padjad lahti käinud, paigaldada ja kodeerida see enda auto turvavarustusele vastavaks ja ongi korras. :cool:


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
C1rca
huviline



Registreerunud 31.05.19
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.19 16:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Tsitaat:
Algselt postitas: C1rca
Olen nõus, niisama kustutamise asemel võiks ju musta isoleeriga ka neid tulukesi vältida.


Selliste tulede õigeaegset süttimist ja kustumist kontrollitakse ÜV-l ja õnneks on mustalt ÜV tegemine muutunud keerukamaks ja kulukamaks, kui sellise asja korda tegemine kasutatud töökorras airbagi ajuga. :)
Otsida sama koodiga aju auto pealt, millele ei ole padjad lahti käinud, paigaldada ja kodeerida see enda auto turvavarustusele vastavaks ja ongi korras. :cool:


Selge, ABSi osas loodan, et äkki foorumist keegi märkab ja teeb ära.
Seega ootan postkasti hinnapakkumist, kui keegi tegija märkab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
C1rca
huviline



Registreerunud 31.05.19
Kasutaja on eemal


postitati 14.05.20 09:44 Tsiteeri


Endiselt oleks abi vaja.

ABSi probleem sai ainult mooduli vahetusega lahendatud.
Immo koodi lugemise ja uue võtme tegemisega sain ka iseseisvalt hiina kaablitega hakkama. Kogu võtme sisu koos lehega sai ka Hiinast võetud ja töötab paremini kui räsitud vana klappvõti.

AIRBAGi aju probleem endiselt alles, aju ise sai ära vahetatud aga viga jäi samaks. Mida edasi proovida/otsida?

Uue aju veateade:
Control Module Part Number: 4B0 959 655 G
Component and/or Version: Airbag Front+Seite 1001
Software Coding: 00106
Work Shop Code: WSC 02325
1 Fault Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-10 - - - Intermittent


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
C1rca
huviline



Registreerunud 31.05.19
Kasutaja on eemal


postitati 31.05.20 15:22 Tsiteeri


Sain enda probleemid lahendatud.
Originaal ajuga siis tehti midagi ümber ja kasutatud ostetud mudelit ei saanudki tööle.
Kõik kolm probleemi said lahenduse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.3% - SQL: 62.7%]