Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5 Tdi 110 KW peale rihmavahetust limp mode (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2863)
melon
huviline



Registreerunud 10.04.19
Kasutaja on eemal


postitati 10.10.19 09:57 Tsiteeri
2.5 Tdi 110 KW peale rihmavahetust limp mode



Sai siis vahetatud ära rihm koos veepumba termostaadi ja muu juurdekuuluvaga. Peale seda viskab auto vahel harva sõites avariire˛iimi. Eriti just siis kui hakata kiirust maha laskma ja pöörded on madalad. Vahel koha peale seisma jäädes ja siis kohalt minnes on sama tunne, et auto on limp modes kuna jõudu pole, siis teeb väikse jõnksu ja läheb normaalselt edasi jälle. Samuti ühtlaste pööretega sõites on tunda, et vahel viskab õrnalt jõnkse sisse. Kui limp modes pole, siis käitub auto normaalselt nagu ikka.
Märgid on paigas ja süütenurk on 2.8 kraadi. Ideaalis peaks vist 2 olema. Kas see väike erinevus võib mõjutada?
Veakoodiks annab 00550 - Start of Injection Regulation.
Enne rihmavahetust seda viga polnud. Auto käivitub iga ilmaga normaalselt ja kui limp modes pole, siis jõukadu ka pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 10.10.19 15:38 Tsiteeri


Arvutiga saad "basic setting" alt testida, et kas asi on füüsiliselt paigas ja pump keerab ilusasti ühest äärest teise.
Kui see ok, siis pigem pumba enda viga, pritshetke reguleerimine takerdub vahepeal, küsitud ja tegelik pritsenurk on liiga erinevad. Kas rihm muidu pingul ilusti, rullikut on võimalik valesti panna pinguti suhtes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
melon
huviline



Registreerunud 10.04.19
Kasutaja on eemal


postitati 14.10.19 11:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Arvutiga saad "basic setting" alt testida, et kas asi on füüsiliselt paigas ja pump keerab ilusasti ühest äärest teise.
Kui see ok, siis pigem pumba enda viga, pritshetke reguleerimine takerdub vahepeal, küsitud ja tegelik pritsenurk on liiga erinevad. Kas rihm muidu pingul ilusti, rullikut on võimalik valesti panna pinguti suhtes.

Rihm pingul ja muu ka füüsiliselt kõik õigesti pandud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 14.10.19 17:50 Tsiteeri


Tore et kõik on füüsiliselt õigesti pandud aga kas peale vigade lugemise ka arvutiga oskad midagi teha nagu teet82 kirjeldas? Basic settingut tehes näed kas pritse nurk muutub ja sellega muutub ka mootori hääl. Kui numbrid muutuvad aga hääl mitte siis on pump tuksis ja reaalselt nurka ei muudeta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 31.10.19 19:15 Tsiteeri


Kirjutasin siia, et rihmapingutit on võimalik valesti panna.
Jäi just silma ühes FB grupis, et kellelgi härra Meitusel mootor hunnikus, pildi põhjal on tehtud sama viga pingutiga. Ei saa ise kirjutada seal, kui keegi teab seda inimest, siis võib edasi öelda talle, muidu läheb järgmise mootoriga samamoodi äkki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
melon
huviline



Registreerunud 10.04.19
Kasutaja on eemal


postitati 12.11.19 06:57 Tsiteeri


Vaatasin üle füüsiliset kõik õigesti pandud, panin süütenurga uuesti paika ja kadus probleem ära, aga nüüd tekkis uus jama. Tühikäigul auto väriseb/puterdab jubedalt ja viskab musta tossu ja vahel harva sureb täitsa ära ja teinekord jälle ei värista üldse ja oleks kõik nagu korras. Kui sõita siis pole midagi viga ei tossa ja liigub ilusti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.9% - SQL: 67.1%]