Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Automaatne jahutamine (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1857)
audi2003
huviline



Registreerunud 20.05.14
Asukoht: soome
Kasutaja on eemal


postitati 25.09.19 10:04 Tsiteeri
Automaatne jahutamine



Tere! Keegi oskab öelda kas on ok, kui auto hommiku käima panna ja väljas ainult 8° sooja,niiske ja pilves, ajan autoga nii umbes 3-4 km ja temperatuur juba 90° , üle kraad ei tõuse ka pikemasõide peale, aga küsimus selles et selle 4 km järgi jätan auto seisma ja ventikas hakkab ja ventikas hakkab jahutama, just peale seisma jätmist, oskab keegi öelda on see OK? Pole ju nagu kuuma ega midagi väljas, et peaks jahutama!
Autoks siis 2015.a. a6 3.0 tdi automaat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 25.09.19 10:37 Tsiteeri


Kas siin on taas tegu mingi suure diisliga, millega sõidad ainult lühikesi otsi ja DPF on juba hullumas, kuna ei saa end maanteel põletada?

Ja siis üritab seda kohapeal seistes teha; ventikas undab selle pärast, et kapotialust tempi pisutki alla tõmmata...

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 25.09.19 10:55 Tsiteeri


Just, kui põletus jääb pooleli, uhavad vendid tükk aega jahedat õhku mootoriruumi. Tuleks sihtotstarbeliselt kasutada, mitte 4km otsi sõita.
Lõpuks saad uue tahmaka osta (2000+ eur.)


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi2003
huviline



Registreerunud 20.05.14
Asukoht: soome
Kasutaja on eemal


postitati 25.09.19 11:47 Tsiteeri


Kusjuures ei ole teinud lühikesi otsi, ja temp.tõuseb ka kuidagi kiiresti 90° välja. Tavaliselt peaks hakkama auto eelnevalt vaikselt kärsahaisu sisse ajama, 2010.a a6 3.0tdi oli selline asi mul, ajas paaenädalat kärrssa välja sisse ja ss hakkas tuli põlema, aga jahutama küll ei hakanud selle tagajärjel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 25.09.19 12:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi2003
Kusjuures ei ole teinud lühikesi otsi, ja temp.tõuseb ka kuidagi kiiresti 90° välja. Tavaliselt peaks hakkama auto eelnevalt vaikselt kärsahaisu sisse ajama, 2010.a a6 3.0tdi oli selline asi mul, ajas paaenädalat kärrssa välja sisse ja ss hakkas tuli põlema, aga jahutama küll ei hakanud selle tagajärjel.


Need ongi täiesti erinevad autod ja käituvad ka erinevalt. Selleks, et auto DPF seisukorrast ning tööd mõjutavatest andmetest selge pilt saada, tuleb arvutiga uurida.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi2003
huviline



Registreerunud 20.05.14
Asukoht: soome
Kasutaja on eemal


postitati 27.09.19 05:46 Tsiteeri


Arvutiga uuritud nüüd ja ei näita ühtegi viga, ja teeb seda ainult hommikul esimese sõidupeale, pärast seda sõida ja seisa palju tahad aga ei midagi, kõik justkui ok. Kusjuures ei tee ta seda üldse mitte igapäev, korra tegi umbes kuuaega tagasi ja siis nüüd kaks hommikut järjest jälle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 27.09.19 16:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi2003
Arvutiga uuritud nüüd ja ei näita ühtegi viga, ja teeb seda ainult hommikul esimese sõidupeale, pärast seda sõida ja seisa palju tahad aga ei midagi, kõik justkui ok. Kusjuures ei tee ta seda üldse mitte igapäev, korra tegi umbes kuuaega tagasi ja siis nüüd kaks hommikut järjest jälle.


Miks peakski viga näitama? Ma ju ütlesin, et arvutiga tuleb erinevaid parameetreid uurida, mitte veakoode lugeda. Jah, see ongi keeruline paljudele. Vastuvaatavaid numbreid peab ka tõlgendada oskama. Otsi parem diagnostik ja soovitavalt selline, kes kõiki maailma marke ei valda, vaid seda, mida vajad.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 51.0% - SQL: 49.0%]