Lehekülgi: 1 2 |
Janno2525
huviline
Registreerunud 13.01.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 V8
|
|
Käivitamisel küll jah. Aga mootor läheb ka soojaks ja minu loogika ütleb, et mida kulunum on mootor ja kui seal kasutada liiga vedelat õli, seda
halvem see mootori jaoks. Talved on meil viimased aastad üsna leebed olnud. Aga minu loogika ei pruugi õige olla ja lõpptulemusena otsustab omanik
ise, mis mootorisse kallab.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Janno2525
Käivitamisel küll jah. Aga mootor läheb ka soojaks ja minu loogika ütleb, et mida kulunum on mootor ja kui seal kasutada liiga vedelat õli, seda
halvem see mootori jaoks. Talved on meil viimased aastad üsna leebed olnud. Aga minu loogika ei pruugi õige olla ja lõpptulemusena otsustab omanik
ise, mis mootorisse kallab. |
Asi on nii, et 0W40 on sooja mootoriga sama vedel kui 10W40. Või mida see 40 seal järel peaks näitama, niisama igaks juhuks? Saan aru, et enamik ei ole selle teemaga kursis ja mõistavad õlide tähistusi
valesti. Mulle õpetati see asi koolis juba eelmisel sajandil selgeks.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Asi on nii, et 0W40 on sooja mootoriga sama vedel kui 10W40. |
On, juhul kui mõlemad on täissünteetilised. Siis esimene on lihtsalt kallim.
Kui see 10W40 on näiteks mineraal, siis on ta kuumalt täielik kusi, ehk ülivedel. Poolsünt poolvedel ja täissünt normaalne.
Täissünt muudab oma olekut kõige vähem, see teeb ka tema hinna kõige kallimaks.
10W60 täissünt on kuumalt veel paksem, kui täissünt 10W40.
Külma mootori puhul on muidugi kõik hoopis teisti.
.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
|
Ei saa päris nõus olla kuna ega sünteetilistel ja poolsünteetilistel õlidel erineva põhimõttega tähistusi ei kasuta, 40 jääb 40-ks ja näitab, et 100 C
juures on õlid sama viskoossusega.
See on ju loogiline ja seda tähistus näitabki, et 10W60 on kuumalt paksem kui 10W40
|
|
|
Janno2525
huviline
Registreerunud 13.01.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 V8
|
|
Paljud suuremad õlide tootjad soovitavad selle auto puhul kasutada 5w30 ja 5w40.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
|
5W... on OK, aga 0W... on talveks parem.
|
|
|
GeittoRaudsalu
huviline
Registreerunud 04.09.19
Kasutaja on eemal
|
|
sector
huviline
Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2.2 20vt
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: GeittoRaudsalu
Sai ostetud siis quattro vedrud ära ja tellin gaasiamordid siis peaks saama normaal kõrgusele |
Mis firma amordi kasuks otsustasid? Mul kõrge vedrustusega olid sachsid all ja suht pehme, hiljem läksid tehase spordid, KYB gaasikatega ja oli ikka
kordades jãigem, aga mulle just meeldis muidugi.
|
|
|
GeittoRaudsalu
huviline
Registreerunud 04.09.19
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sector
Tsitaat: | Algselt postitas: GeittoRaudsalu
Sai ostetud siis quattro vedrud ära ja tellin gaasiamordid siis peaks saama normaal kõrgusele |
Mis firma amordi kasuks otsustasid? Mul kõrge vedrustusega olid sachsid all ja suht pehme, hiljem läksid tehase spordid, KYB gaasikatega ja oli ikka
kordades jãigem, aga mulle just meeldis muidugi. |
Ette sai tellitud egt omad ja taha japanpartsi omad eks ei old just hiigel kallid asjad ei oska öelda kuidas oma tööd teevad aga nädalalõpus vahetan
vedrud amordid ja tugilaagrid ära siis tunda ole ja näha kaua peavad
|
|
|
GeittoRaudsalu
huviline
Registreerunud 04.09.19
Kasutaja on eemal
|
|
GeittoRaudsalu
huviline
Registreerunud 04.09.19
Kasutaja on eemal
|
|
GeittoRaudsalu
huviline
Registreerunud 04.09.19
Kasutaja on eemal
|
|
GeittoRaudsalu
huviline
Registreerunud 04.09.19
Kasutaja on eemal
|
|
Tekkis küsimus kus asub tal termostaat?
|
|
|
SalmA
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90
|
|
GeittoRaudsalu
huviline
Registreerunud 04.09.19
Kasutaja on eemal
|
|
GeittoRaudsalu
huviline
Registreerunud 04.09.19
Kasutaja on eemal
|
|
Vahepeal olen jõudnud abs anduri, termostaadi, termostaadi flantsi+ jahutusvedeliku anduri ära vahetada aga hetkel ei ole armatuurist tuled ära
kustund ning varsti saab hakata kerega tegelema
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
|
GeittoRaudsalu
huviline
Registreerunud 04.09.19
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Juba müügis? |
panin kehtkel müüki ja kuna kaua tahetud ce pandi müüki
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |