Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: - (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1980)
khp
huviline



Registreerunud 10.07.18
Asukoht: Põhja-Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.09.19 18:32 Tsiteeri
-



-


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 18.09.19 03:24 Tsiteeri


https://www.bar-tek-tuning.com/1.8t-engine-codes
Kaante vahe vist on ainult sisselaske portide suuruses.Kui alumine osa jäi terveks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 18.09.19 07:29 Tsiteeri


Miks sa ei lase uusi klappe panna ja kaanele täis remonti teha, saaks oluliselt parem kui mingi vana sõitnud romula mootor.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 18.09.19 15:13 Tsiteeri


Minuarust ka. Et korda teha.
Need klapid on nii peene varrega, et vaevalt kepsu lühemaks löönud on. (Ja kui ongi, siis vahetad ka need).
Kolb vast on terve, ikkagi turboka ülitugev kolb ju.
Kepsusaale võibolla juurde igaks juhuks ja ongi kogu video.

See 140kw oli üks tolleaegseid kangemaid, esiteks sa ei leia sellist vblla ja mingit 110 sinna panna, siis tekib kohe mingid 100 häda.

Vatasin, jupp ei maksa tal suurt midagi, klapp on ikka 5 kuni 10€ nagu neil on, kuigi BEXil olid mingid klapid täitsa oma mõõduga vist.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 18.09.19 18:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Minuarust ka. Et korda teha.
Need klapid on nii peene varrega, et vaevalt kepsu lühemaks löönud on. (Ja kui ongi, siis vahetad ka need).
Kolb vast on terve, ikkagi turboka ülitugev kolb ju.
Kepsusaale võibolla juurde igaks juhuks ja ongi kogu video.

See 140kw oli üks tolleaegseid kangemaid, esiteks sa ei leia sellist vblla ja mingit 110 sinna panna, siis tekib kohe mingid 100 häda.

Vatasin, jupp ei maksa tal suurt midagi, klapp on ikka 5 kuni 10€ nagu neil on, kuigi BEXil olid mingid klapid täitsa oma mõõduga vist.

.
Kui viitsid.....uuri minu amtud linki veits:D:D:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 18.09.19 18:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Kui viitsid.....uuri minu amtud linki veits:D:D:D:D


Hommikul 0,3 sekki uurisin. Mis nii irwitama ajab?

Aaa, et pole see kõige kangem we?
Tee endale siis minu poolt beer välja.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.6% - SQL: 49.4%]