Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C4 2.5 Tdi 103kw automaat - sedaan - 1996 - Vilumaa (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 5452)
Vilumaa
huviline

Avatar


Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66

postitati 15.09.19 13:29 Tsiteeri
Audi A6 C4 2.5 Tdi 103kw automaat - sedaan - 1996 - Vilumaa



Pole ammu ühtegi Audit pidanud, mille kohta saaks öelda et oman seda.
Kuna müügimõtted absoluutselt puuduvad, siis otsustasin kätte võtta ja teha siis elu ja olu tutvustav teema enda igapäeva liikuri kohta. Ehk leian viitsimist ka suvise hobika B4 Cabrio teema kunagi teha. Ehk siis neid kahte masinat hetkel pean endal jätkusuutlikuks omamises.

Jäi suve alguses silma Facebookis Audi A6 C4 sedaan 2.5 Tdi 103kw automaadi kuulutus. Õnneks ei läinud kaua, kui see Audi ära sai ostetud. Kellal müügihetkel 483 000km.
Varustusest oli olemas töötav kliima, kuid ükski salongiahju mootor ei töötanud. Tehniliselt oli auto üsna heas korras.
https://live.staticflickr.com/65535/48735753823_926abc29b8_b.jpg

Kerel oli omajagu probleemseid kohti ja leidub neid veel tänagi aga järgemööda üritan seda ka korda saada. Ideaalis mõtleks vb auto ülevärvi saada. Kui leiduks keegi, kes selle kvaliteetselt ja mõistlikult ära teeks.

Alustuseks sai auto juhiiste korda tehtud. Õnneks leidsin läbi FB samasugused sportistmed nagu minu autos olid. Sain 20€-ga kolmest istmest korraliku juhiistme kokku monteeritud. Tulemusega väga rahul.
https://live.staticflickr.com/65535/48736263492_02a9db5529_b.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/48736079776_796f641fe1_b.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/48736081581_e0196c40ea_b.jpg
Keemiline puhastus tõi salongi värskuse.

Järgmiseks sai tehtud esimesed keretööd, värvitud stanged, tagaluuk. Tuttava eeskujul Lätist tellitud plastik(klaaskiust) esitiivad. Oli küll mõttekoht, kas minna B-osa metalli peale või proovida "plastikust". Seekord tegin nii, järgminekord teeks ehk teisiti.
https://live.staticflickr.com/65535/48736262332_d9b718a00c_b.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/48736080456_3024f9d944_b.jpg

Vahepeal sai ostetud Momo Chrome veljed aga lõpuks tundusid need üsna väikesed ja sai üle mindud 8x18" Vossen replica velgedele, ET40, rehvidega 225/40/18. Istuvad täpselt, ilma et koopast ära punniks.
https://live.staticflickr.com/65535/48736227466_8cb408410a_c.jpg20190813_151423 by viluma1, on Flickr
https://live.staticflickr.com/65535/48735901643_ce07cb5de1_c.jpg20190813_151731 by viluma1, on Flickr
https://live.staticflickr.com/65535/48736409857_2624cbeb68_c.jpg20190813_152337 by viluma1, on Flickr
https://live.staticflickr.com/65535/48736222796_c049f22193_c.jpg20190816_143250 by viluma1, on Flickr

Autot ostes oli sellel ka kärukonks küljes. Konksu osa sai üsna kiiresti ära eemaldatud. Tean, et selle autoga kunagi midagi vedama ei hakkaks. Kärukonksutala jäi siiski auto saba alla alles. Samal ajal häiris mind tõsiselt auto balanss, ehk siis nokk püsti, saba maas. Lõpuks eemaldasin ka kärukonksutala, mis käejärgi tundus, et kaalub u 30kg. Peale selle eemaldamist paistsid rattakoopa vahed üsna võrdsel kõrgusel olevat.

Vahepeal sai ka pidurite upgrade tehtud 312mm ketastele. Mõeldud on nad Vw Passatile 2001-2005 2.8 142kw. Peale suportiraamide vahetust läksid kettad 1:1-le külge, samade suportite ja klotsidega. Kui küsida, kas kasutegur ka oli, siis pigem kahjuks ei tundu olevat.

https://live.staticflickr.com/65535/48735897458_52edb79f6e_c.jpg20190816_130848 by viluma1, on Flickr https://live.staticflickr.com/65535/48735893883_5163cea86f_c.jpg20190814_161921 by viluma1, on Flickr

Vahepeal sai külge otsitud originaal porilapakad. Autol oli küljes püsikiirusehoidja aga paraku see ei töötanud, kuigi kõik asjad viitasid sellele pea asi peaks 100% töötama. Samuti puudus kompuuter. Lõpuks kui leidsin kompuutriga kellad, sai Rocket-i abiga mõlemad töökorda. Püsikas ei töötanud sellepärast, et autol oli peal manual kastile mõeldud chip. Olgu öeldud, et masin liigub väga reipalt, kast töötab väga hästi, ei mingit üleliigset musta tossu.
Uute kelladega läbisõit 532 000km Mida suurem seda uhkem :P

Algselt sai sõidetud ringi nii, et armatuurikelladel puudus valgustus. Õigemini vanadel kelladel ÜKS pirn põles, ülejäänud oli kustus. Viga ei osanud otsida kõige lihtsamast kohast. Peale kellade vahetust olukord läks selles mõttes hullemaks, et ei põlenud enam see 1 pirngi. Tuli välja, et selle jaoks oli ka siiski Kaitse olemas. Kõik pirnid vahetatud ja töötavad nüüd ka korrektselt.

Üsna auto ostu alguses ringles siin ja FB-s originaal Xenon tuleklaaside pakkumine. Seda pakkumist ei lasknud kaua oodata. Need klaasid ka autol küljes. Autol oli eelnevalt kaugtuledes juba LED-pirnid (väga hästi näitavad!). Lähituledesse pole veel viitsinud Xenonit, ega LED-i aretama hakata.

Nädala jagu tagasi sai auto endale toonkiled nii ette kui taha. Paigaldajad väga rõõmsad ei olnud, kui said kolm päeva seda tööd teha :P Heleda sisuga autole üldiselt väga ei poolda toonklaasi aga päris akvaariumiga ka
ka sõita ei tahaks. Ülevaatuse jaoks on plaan varuda esimesed klaasid koos raamidega. Aga mida vihmasem ilm on, seda tumedam tundub see toon ees. Päikselisega vaat, et nagu poleks tagagi toonkilet.

https://live.staticflickr.com/65535/48735896708_6f1ac8317f_c.jpg20190906_120344 by viluma1, on Flickr

Algselt oli autol sumpaots nagu V6-l otse. Häiris samuti väga. Lõpuks sain Audi 100 diisli sumpa lõpupüti, millel tripikinnitused vist vähe teisest materjalist. Ei olnud üldse roostet.

Vahepeal sai uued reg-nr-d tellitud. Kuna esimene oli üsna kulunud.

https://live.staticflickr.com/65535/48735886683_558b1cf84e_c.jpg20190815_205852 by viluma1, on Flickr
https://live.staticflickr.com/65535/48735897928_68e7699880_c.jpg20190815_205704 by viluma1, on Flickr

Hiljuti sai välja vahetatud kogu sillapudinate osa. Likvideeritud kõik õlilekked mootorist ja selle ümber, tehtud mootoripesu. Vahetatud mootorikate. Kapotialune vägagi viisakas nüüd. Lekked sai juba puht huvist likvideeritud. Tahtsin näha, kas on siis võimaliik lekkevaba C4 ka või mitte. Lõpuks sain oma tahtmise. Vahetusse läksid nii karteripõhjatihend, õlipumbatihend, klapikambrikaanetihend koos rõngastega ja ehk midagi veel, mida ei mäleta.

Mõned päevad tagasi sai sillastend teistkorda tehtud. Probleemiks nagu ikka, C4 rooliotsad, mida ei saada kuidagi lahti. Olgugi, et sai enne esimest sillastendi need 10min varem lahti keeratud. Kuna esimene käimine läks korstnasse, siis sai kindluse mõttes uued rooliotsad tellitud. Samal ajal läksid vahetusse ka tagumised amordid. Hetkeseisuga peaks kõik pudinad vahetatud olema. Sillastendis muidugi jäi ikkagi probleemiks esirataste külgkalle, mida ei saadud rohkem sirgemaks kui maksimaalne olek. Kallet näitas ikkagi ~1,45 kraadi. Olgugi, et kõik asjad on uued, sillatalaotssapuks(vms) sisse sai isegi kohustuslikud hülsid pandud. Kasutegur muidugi väga ei suurenenud. Vähemalt on kokkujooks nüüd hea ja saab veidi muretumalt sõita. Arvatavasti on amordipüstak vb ajaga lihtsalt väsinud, mida ei saagi sirgemaks, kui ta on..

Talveks sai valmistatud uue Hella salongiradikaga. Eelmine omanik oli radika alle vahetanud aga kuna seal miski muu korralikult sooja ei anna, kui Hella oma, siis tuli see töö ennetavalt ette võtta. Sai ka kõik salongiahju klappide mootorid tööle pandud. Eelmise omaniku jaoks tundus vist liialt keeruline pistikute ühendamine.

Auto maksis 1100€. Sisse on pandud juba koos velgedega u 2500€. Aga loodan, et tehniliselt on hetkel mingiks ajaks rahulik. Kuigi ennetavalt võiks seal veelgi teha. Väga palju asju sai vahetatud ennetavalt ja kvaliteetsete asjade asendamise mõttega.

Otsin sellele masinale korralikku kapotti, mille külgmised valtsikohad ei roostetaks. Samuti võib ka korralikke ukseplekke pakkuda. Tahaks selle masina kere ikkagi korralikuks saada.

Hiljuti sai ka defektivaba S6 tagatuledepaneel külge istutatud.
Alvadist sai üsna alguses tellitud uste alumised liistud. Kui varasemalt pole Alvadi asjad eriti kriitikat talunud, siis vist nüüd on ka neil vähe paremaid partiisid sisse tulnud. Kõik liistud sirged, ei pea lõikama, ega kisu ka alt kaardu. Vähemalt kaks kuud juba viisakalt küljes püsinud.

Kütusekulu on üsna mõistlik selle ajastu ja minu sõidustiili kohta. Ühel pikemal Soome tripil sai maanteesõiduga 1300km paagitäiega 16" velgedega. Praeguste 18" velgedega linn/maantee segamini tuleb paagitäiega u 1000km.

Lähiajal peaks külge saama ka Comfortbling suunatulerelee. Ehk siis korra vajutad ja kolm korda vilgub, nagu vähe moodsamat masinad :D

Veel on mõte ja plaan teha autole nn tume puitrool. Vesiprint ja hydrograafia lahenduse näol. Teha pole probleem aga pigem on maksumuse teema ning kas õnnestub naha peale see lahendus teha, et rool oleks ikkagi kena jäme. Ehk siis plaan S-i roolist see teha.

Autol olemas originaal Webasto, ahi küljest ära hetkel. Tegelikult tahaks selle värskema mudeli vastu vahetada aga nii, et saaks juhiukse sees originaal juhtkellaga tööle pandud.

Ajapikku plaan täiendada selle auto eluraamatut :cool:

Et mitte kõik pilte siia lisada, leiab ülevaate ka siit:

https://www.flickr.com/gp/60484142@N02/47o46i


Märkus moderaatorilt: Muutsin pildid lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vilumaa
huviline

Avatar


Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66

postitati 18.09.19 20:36 Tsiteeri


C4 on ilma S6 paneelita ikka mega igav. Õnneks sain väga korraliku paneeli teiselt müügiautolt.
Kellel on, siis võib pakkuda tagumist parempoolset rattarummu, millel kõik poldiaugud korralikud.

https://live.staticflickr.com/65535/48755808743_a70dddd32f_c.jpg20190915_164356 by viluma1, on Flickr
https://live.staticflickr.com/65535/48736221771_fa7a74ab8a_c.jpg20190909_150845 by viluma1, on Flickr


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vilumaa
huviline

Avatar


Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66

postitati 30.09.19 19:40 Tsiteeri


Mõni pildi materjal kui proovisin Avuseid alla.
https://live.staticflickr.com/65535/48822404676_09e4472fcc_c.jpg20190928_132224 by viluma1, on Flickr
https://live.staticflickr.com/65535/48822559552_af97056c12_c.jpg20190928_135740 by viluma1, on Flickr
https://live.staticflickr.com/65535/48822404451_7d99fab283_c.jpg20190928_133738 by viluma1, on Flickr

Ilmselgelt meeldib mulle tume velg kordades rohkem, kui legendaarne AVUS.
Need Avused on üldiselt müügis ka, kes tahab kirjutab, kes tahab otsib kuulutuse ülesse.

Nüüd ka mõni pilt puhtana ja miks mulle tume velg siin ainult meeldib.

https://live.staticflickr.com/65535/48822038713_b7e74809a5_c.jpg20190928_175546 by viluma1, on Flickr
https://live.staticflickr.com/65535/48822403186_5fd6846672_c.jpg20190928_175529 by viluma1, on Flickr
https://live.staticflickr.com/65535/48822558807_aa7159d336_c.jpg20190928_175516 by viluma1, on Flickr

Igapäeva muredest vaevlen salongiahjuga, ei taha kuidagi salongi ventika klapid liikuda. Algselt oli peamine mure G112 klapiga. Siis nüüd puhub vaid otse.
Hilja aegu tekkis paisupaaki kerge õlikiht ja kerge tosoolikadu, mis pole eriti suuremaks läinud. Olen nüüd kerges jälgimisfaazis, kas läheb hullemaks ja tasub kahtlustada plokikaanetihendi või õlijahutitihendi viga.
Varsti ehk saab ka parema tagumise rattarummu ära vahetada. Põhja alt kütusetorustik tahab vahetust saada, ennem kui lekkima hakkab.
Üldiselt need mured mu pead üli väga ei vaeva, sest auto ise on üsnagi pilkupüüdev ja mõnus sõita.

Homme peaks Rocket-i käest saama comfort Blinkeri, ehk siis tänapäeva suunatulede süsteemi, korra vilgutad ja 3x vilgub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 01.10.19 04:55 Tsiteeri


Ilus värv kui korralikult puhas. Tundub, et Avused tahaks suuremat rehvi, kere madaldust ja +20 flantse, et paremini sobiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Vilumaa
huviline

Avatar


Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66

postitati 01.10.19 19:57 Tsiteeri


Avustele panin isegi 10mm flantsi ette. Aga hele velg ei sobi minu jaoks tumedale kompotile. Õnneks sain täna Avused müüdud ka :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EigoP
huviline



Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDi

postitati 06.10.19 11:13 Tsiteeri


Kui suur vahe muidu sellel Hella radikal ja muu firma omal on. Ise vahetasin kah omal 2 aastat tagasi salongiradika ( kahjuks ei mäleta enam kui palju orginaal radikas kuuma andis), aga nüüd olen tähele pannud, et kui õues üle -15C külma siis eriti kuuma õhku salongi ei tule. Ütleme nii,et külm ei hakka aga parem võiks olla. Millegi pärast ei suuda radikas õuest tulevat külma õhku piisavalt soojendada. Kohapeal seistes on kõik OK.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arvo92
huviline



Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996

postitati 07.10.19 16:24 Tsiteeri


väidetavalt väga suur vahe on salongiradikatel. Pole ise neid pooleks saaginud, kuid B-varuosade omadel pidi olema torusid, kus siis vesi läbi jookseb, radika sees oluliselt vähem olema ja lihtsalt see sooja vee kogus, mis radikast läbi jookseb ja läbi mille soojust saab kanduda edasi salongi, vähem. Ja seal see point ongi. Kui ma ise olin selle variandi ees, et on vahetuse vajadus, siis otsisin pigem kasutatud Hella originaalradika, pesin puhtaks ja lükkasin sisse. Nüüd keerad sooja põhja ja ei kurda.

Ja noh, kui odavat ja lihtsat fixi tahad, siis nagu vanasti - papp jahutusradikale ette talveks. Kuna kohapeal suudab soojaga toa täita ja sõidu ajal jahtub jahutusvee radikas olev vesi liiga maha, et tuppa hästi ei jagu soojemat, siis võiks nigu aidata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 07.10.19 18:56 Tsiteeri


Mingi juust radikas, mis peal oli kaalus ca 3 korda vähem kui Hella oma. Siit võib juba järeldusi teha soojendusvõimes. Samamoodi selle hiinakaga alla -10 sõita enam ei kannatanud sooja puudumise tõttu salongis.


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
EigoP
huviline



Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDi

postitati 08.10.19 13:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arvo92

Ja noh, kui odavat ja lihtsat fixi tahad, siis nagu vanasti - papp jahutusradikale ette talveks. Kuna kohapeal suudab soojaga toa täita ja sõidu ajal jahtub jahutusvee radikas olev vesi liiga maha, et tuppa hästi ei jagu soojemat, siis võiks nigu aidata.


Mul talvel papp ees ja põhjakate kah all, aga ei aita isegi see. Eks peab selle töö siis uuesti ära tegema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vilumaa
huviline

Avatar


Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66

postitati 10.10.19 05:43 Tsiteeri


Vahe on ikka vàga suur. See tòò on ise juba ùsna keberniit, et seda kaks korda teha ei tahaks. Parem korra ja korralik.
Sai jàlle autot veidi remonditud. Vahetusse lãks õlijahuti, iseasi, kas probleem nùùd vaid selles peitus.
Uued vasest kùtusetorud ja parem tagumine rattarumm koos uue vólli ja laagriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 10.10.19 06:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EigoP
Mul talvel papp ees ja põhjakate kah all, aga ei aita isegi see. Eks peab selle töö siis uuesti ära tegema.


Papp ja põhjakate aitavad ehk mootoril kiiremini töötemperatuuri saavutada ja aitavad natuke ka vigase termostaadi puhul. Aga B-osa salongiradika (millest võib läbi vaadata) puhul ei muuda need mitte midagi, sest B-osa radikad lihtsalt ei jõua õhku sama kiiresti ja sama palju soendada, kui seda suudab originaal, mis on palju palju tihedam.

B-osa salongiradika tuum:
http://static3.nagi.ee/i/p/926/61/231652734b6e49_l.jpg

Originaal salongiradiaka tuum:
https://www.upload.ee/image/10577615/72389174_709412769469900_2871378777760333824_n.jpg

Ilmselgelt on B-osa salongiradikad mahavisatud aeg ja raha.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 10.10.19 07:22 Tsiteeri


Nagu eespool piltidelt näha siis B-osa ei anna jah sooja. Ise tegin seda tööd ka omal ajal kaks korda. Lisaks veel see, et B-osa voolikute kinnitused pikemad ja ei taha korpuses olevast august läbi mahtuda. Mul muud üle ei jäänud, kui saagisin lühemaks.

Pildil oleval originaal radikal näha ka põhjus miks sooja ei tule (tean, et ei ole konkreetse auto oma). Pooled augud ködi täis ja jahutusvedelik läbi ei käi. Endal saigi lõpuks leotatud ja loputatud ning hakkas sooja ka andma. Kui ikka konkreetselt jalamatil jahutusevedelik ja radikas katki, ei aita muidugi ka loputamine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 10.10.19 07:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raika
Pildil oleval originaal radikal näha ka põhjus miks sooja ei tule (tean, et ei ole konkreetse auto oma). Pooled augud ködi täis ja jahutusvedelik läbi ei käi. Endal saigi lõpuks leotatud ja loputatud ning hakkas sooja ka andma. Kui ikka konkreetselt jalamatil jahutusevedelik ja radikas katki, ei aita muidugi ka loputamine.


Ülemine pilt on siit samast foorumist laenatud ja alumine pilt on ühest enda autost välja tulnud radikast. Võin kinnitada, et osadest torudest ei suutnud ma seda jama isegi kruvikeerajaga välja suruda, seega mitte mingi pesu seda täielikult puhtaks ei oleks eluilmaski teinud. Samasugust vaatepilti olen vähemalt kolmel korral näinud (kõik kolm on olnud B5-e originaal radikad) ja asemele olen pannud Hella Behri radikad, mis on olnud identse välimusega, ehk siis rõngad ja tootekood maha lihvitud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vilumaa
huviline

Avatar


Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66

postitati 18.10.19 19:35 Tsiteeri


Hetkel läheb auto Standby peale ja seisab garaazis. Ei plaani talvel sõita ja üldse sai korraks mott otsa. Sai talveks asendatud A8 D2 3.7 V8 Bens/gaas.
Või siis niikaua, kui peaks A8 miskitmoodi kapitaalselt ära lagunema..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Quattru
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 01.11.19 08:42 Tsiteeri


Leitud tore teema mida jälle lugeda ja millel silm peal hoida.
Kui see saladus pole kus sa need esitiivad täpsemalt tellisid? Hind selliste koopiatel ega ei saa sugusgi odav olla. On need väga õhuksest plastist? Palju see tehase metall tiib võib kaaluda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 01.11.19 14:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Quattru
Leitud tore teema mida jälle lugeda ja millel silm peal hoida.
Kui see saladus pole kus sa need esitiivad täpsemalt tellisid? Hind selliste koopiatel ega ei saa sugusgi odav olla. On need väga õhuksest plastist? Palju see tehase metall tiib võib kaaluda?


https://www.facebook.com/groups/402440766585935/permalink/1251643741665629/


Tsitaat:

Set of plastic fenders for A6 C4. Quality made copies from original fenders. 160 euro and forget about rust and paint.
Local pickup or shipping.
Location: Riga, Latvia

S6 C4 avaliable for offer



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 85.1% - SQL: 14.9%]