Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 D2
postitati 14.09.19 10:35
Audi C5 elektriprobleem
Tere,
Autoks Audi a6 c5 98a 2.8quattro.
Nimelt põleb armatuuris piduri ja jahutusvedeliku temp tuled.
Veakoodid järgmised:
1 Fault Found
00526 - Brake Light Switch-F
27-00 - Implausible Signal
1 Fault Found
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
Vahetasin nii pidurianduri kui ka jahutusvedeliku temp sensori ära. (kaabliga vaadates näitab kui pidurit vajutan ning pidurituled lähevad ka põlema
ning armatuuris jahutustemperatuuri näitab/ sama ka kaabliga vaadates, temperatuuri näitab)
Piilusin ka näidikupaneeli taha ning seal ka mingid huvitavad juhtmed kuidagi omamoodi ühendatud.
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.
postitati 14.09.19 10:54
Esimene on klotsituli ja teine paisupaagi andur ma pakuks või tase madal.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne.
(Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
walkman
huviline
Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 D2
postitati 15.09.19 15:17
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Esimene on klotsituli ja teine paisupaagi andur ma pakuks või tase madal.
Jep, klotsituli ja paisupaagi andur.
Tänud!
-
Lisaks veel, et juhtmevärk seal seetõttu segane kuna mingihetk uuem kompuutriga näidikupaneel pandud.
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 53.4% - SQL: 46.6%]