raidolink
huviline
Registreerunud 21.09.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.08.19 16:36
|
|
|
audi a4 2011 automaatkäigukasti viga.
Tere, kas keegi oskab aidata? Kui autoga aeglasti sõita, siis ei lülita kohe vabakäigule, jääb esimesele käigule ja hoiab pöördeid. Selline tunne on
nagu jääb käiguvahetusega hiljaks. Vahepeal on sees tunda ka kärsahaisu. Millegipärast vahepeal kui mootori temperatuur on umbes 60 kraadi ja jätad
mootori seisma, siis hakkab mootorit automaalselt jahutama.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 13.08.19 16:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raidolink
Tere, kas keegi oskab aidata? Kui autoga aeglasti sõita, siis ei lülita kohe vabakäigule, jääb esimesele käigule ja hoiab pöördeid. Selline tunne on
nagu jääb käiguvahetusega hiljaks. Vahepeal on sees tunda ka kärsahaisu. Millegipärast vahepeal kui mootori temperatuur on umbes 60 kraadi ja jätad
mootori seisma, siis hakkab mootorit automaalselt jahutama. |
Vent jääb käima tahmaka pärast, mis põletuse pooleli oli sunnitud jätma. Mis kast, esi, nelikvedu?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
raidolink
huviline
Registreerunud 21.09.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.08.19 16:49
|
|
|
käigukast on cvt. esivedu.
See siis normaale, et vent tööle jääb?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 13.08.19 18:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raidolink
käigukast on cvt. esivedu.
See siis normaale, et vent tööle jääb? |
Jah, kuna kapotialust peab tuulutama, kui tahmakas 600 kraadi kuum.
Kastile võiks adaptsiooni teha, eeldan, et õli ikka vahetatud. Välp 60 000 km.
Käiguvahetusega hiljaks ei saa jääda, kuna käike pole sellel variaator kastil.
Neti teel on võimatu aidata tavaliselt kasti anomaaliate korral.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.19 09:14
|
|
|
Ilmselt ei ole autol ja käigukastil midagi viga. Kõrgemad pöörded, kärsahais ja peale mootori suretust töötav jahutusventilaator viitab ikkagi
tahmafiltri põletusele. Oletame, et kõnealusel autol on diiselmootor.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
|