Tsitaat: | Algselt postitas: RainisV
Tere!
A6 C6 2004
Pärast diagnosti anti mulle teada, et sisselaskekollektorite klapid ei tööta korralikult. 5. eelsüüteküünal vajaks vahetamist, turbo ei tööta
korralikult, kas turbo juhtmooduli või rõhuanduri viga, ilmselt võib ka viga täiesti mehhaaniline olla.
mida see rahaliselt tähendab? pole kahjuks õrna aimu ka
a) miks need probleemid tekivad ja
b) kui palju selliste murede lahendus maksab?
keegi varasemalt kokku puutunud?
algas vast sellest, et raskelt kiirendades süüteküünalde tuli hakkab vahel vilkuma, mootor limp-modes ja taaskäivituse järgselt kollane mootorituli..
1-2 päeva möödas ja kaob ise ära... nüüd aga teised lood
parimate soovidega
Rainis |
Lühidalt vajad vähe pädevamat diagnostikat.
Kõik need asjad kokku orig. osadega suurusjärk 1100, miks limpi läheb, saab ju edukalt diagnoosida, ohh jahh...nii ei saa autot remontida.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|