Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Tsitaat: | Algselt postitas: MarioP
Loodan, et on ilusti näha ja aru saada kus rooste on jms, oskab äkki keegi nüüd mingit head soovitust anda mis moodi kõige mõistlikum see rooste
eemaldus oleks jms? |
Seal ei ole enam lihtsalt rooste, vaid roostehunnik (eriti see paremalt alt) ja on oht, et kui traatharja (rällaka otsas) vastu paned, on auk uksest
läbi.
Kui auku ei tule ja tekib selline asi, nagu seal Patroli esimesel pildil, siis on räme vedamine.
Augu puhul oleks vist lihtsam mingi teine uks vaadata, see pole nii haruldane auto, et ust tasuks keevitusega arstima hakata.
Tee see traatharja test kõigepealt ära, ega kaotada pole enam nagunii midagi.
Värvifoorumist võid enne läbi käia ja pudeli SEDA osta, et pärast haljale ajutiselt pale lasta.
On küll rõve ja pruun ja aerosool, aga parim krunt, mida ilma püstolita lasta. Juba 20a kasutan seda väiksematel töödel ja sobib kõikide maailma
värvidega. Hapekas samuti sees.
P.S. Kui P-Tallinnasse satud päeva ajal, helista ette ja tule läbi. Ma võin külma kõhuga korraks traadi vastu panna....
Ei pea autot tuppagi ajama....
. |
Muidu elangi Tallinnas, aga ise hetkel autoga tükkaega sõita ei saa
|