Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.19 20:24
|
|
|
Audi A6 C4 2.8QA - 1995 - Siim
Eelmise C4 pidin müüma ebapraktilise sedaan kere pärast, lisaks oli vaja töökindlat igapäeva autot. Nüüd ei pea enam igapäeva auto pärast muretsema ja
vajadusel saab ka ka C4 praktilist poolt kasutada .
Aeg ajalt jäi selle auto kuulutus ette, kuid hind oli alati kosmos. Lõpuks tuli hind piisavalt alla ja võtsin auto enda hoolde. Kere konditsioon on
hea ja tehnika poolelt ka väga ei kurda. Mõned kerged õlilekked klapikaane vahelt ja tundub, et nuka ketid on liialt veninud. Hetkel ei tööta kliima
ja püsikas.
Mootor: algne 2.6 vahetatud 2.8 142kw vastu
Käigukast: automaat
Salong: elektrilised ja vähe toekamad istmed, mugavam kui mehaaniline Recaro
Auto plaanin jätta pikemaks ajaks
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.09.19 19:54
|
|
|
Paar paagitäit maha vuratud ja endiselt autoga rahul. Atm kast sobib paremini sellele mootorile, veab madalalt ja sujuvalt. Vägevat kiirendust muidugi
ei tasu loota, kuid piisav igapäevaseks toimetamiseks. Veljed panin nööbid +15mm flants vahele, esialgu jääbki nii, sest mugavus maksab. Vahetasin
mittetöötava viskosiduri, kliima vent uhas koguaeg kuna temp andur tuksis- ühendasin lahti.
Mõned pildid ja jutt sinna juurde.
Enne pesu
Peale pesu
Eelnev omalooming millega peab tegelema. Kunagi panen uued kõlarijuhtmed ja vaatan miskit paremat helisüsteemi. Omaloomingut on mujalgi aga otseselt
ei häiri.
|
|
|
Sfinks
huviline
Registreerunud 22.08.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 Avant
|
postitati 24.12.19 12:38
|
|
|
Sikka, miks müügis juba?
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.12.19 14:32
|
|
|
V8 tahan proovida😀 ja müük ainult siis kui keegi nõus küsitud summa maksma.
Tsitaat: | Algselt postitas: Sfinks
Sikka, miks müügis juba? |
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.12.19 13:13
|
|
|
Ma ka ei mõista, et miks nii tehtud oli. Uus lutt olemas ja paigaldatud.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.03.20 20:55
|
|
|
Auto suveks töökorda sätitud, vahetatud õlid: mootor, käigukast, tagadiffer, roolivõim. Jahutusvedeliku vahetasin temperatuuri anduri pärast, kuid
millegipärast endiselt kliimavent uhab töötava mootoriga pidevalt. Korraks tundus, et sai korda kui süüde sees vent enam ei rakendunud aga eksisin kui
mootori tööle panin ja vent tuli kohe järgi. Välja lastud õlid ja jahutusvedelik olid ilusad, see tähendab et pigem on hooldust ka varem saanud, väga
hea! Kliima kontrolliti ja täideti, lekked puuduvad, kuid kliima oli täiesti tühi. Vahetada lasin ka kliima rõhuklapp/sõelfilter mis oli parajalt
sodine. Lisaks vahetasin kõik filtrid ja kojamehed. Autoga jäin korra lollisti kinni ja otsustasin, et peab kere kõrgemaks tagasi saama kuna algne
madaldus 15" veljega on pisut liig. Vedrustusega mässama ei viitsinud hakata ja sai ostetud suurem velg. Velg 17" ja rehvi mõõdud 225/45 on
turvalised, et kaotada pisut, kuid mitte oluliselt sõidumugavuses. Lisatud on 15 mm flantsid koos pikemate poltidega. Väljanägemine sai minu jaoks
soliidne ning ei mõju ülepakutuna. Korda tegemist ootab püsikas, aju on vahetatud, kuid tööle pole saanud.
Kehvad pildid, peale suurpuhastust teen paremad:
|
|
|
ertu
huviline
Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: b5 1.8tq
|
postitati 27.03.20 21:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim
Korda tegemist ootab püsikas, aju on vahetatud, kuid tööle pole saanud.
|
Kindel, et teine aju ka korras on? Need väiksed kondekad kipuvad seal vist kole kuumaks minema ja vajavad aeg-ajalt jälle jootmist.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.03.20 21:39
|
|
|
Rocketi taastatud aju läks asemele ja temalt jama pole veel kordagi saanud.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.04.20 19:45
|
|
|
C3 keretööde jaoks ostsin keevituse ja esimeseks õpitunniks tegin C4 summuti korralikumaks. Selle tarbeks olen varasemalt ostnud vähe korralikuma
originaal summuti. Modisin tagumist pütti ja nüüd on hääl veidi mahedam, lõpetuseks lisatud Simonsi 75mm otsad. Keevitus väga meisterlik ei jäänud,
kuid kogemusi ja enesekindlust sai küllaga. Ülevaatamst vajaks esisild kuna midagi klobiseb kui sõita vähe augulisemal teel, ilmselt jääb see TÜV
eelseks tegevuseks. Lisaks peab vahetama kõik pidurikettad ja klotsid. Samas need ei ole kriitilised ja suve peaks saama sõita murevabalt. Siiani
kõige vähenõudlikum Audi mida omanud ja sõidu poolelt ka kõige mugavam.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.20 21:31
|
|
|
Augustis ülevaatus läbitud ja mõned tähelepanekud:
1. Juhipoolne esituli näitab liiga kõrgele, kruvikeerajale sättimiseks ei allunud
2. Esiõõts loksuga, kahtlus sai kinnituse
3. Lisapidurituli ei tööta, seda ei teadnud
Tuleval kevadel teen silla korda ja vaatan mis tuledega saab.
Sellel kevadel ostsin ühe nokitsemist vajava A8, et saada oma V8 isu täis ilma, et A6 peaks müüma. See oligi suve kruiisimiseks mõeldud ja väga mugav
oma Recaro sisuga. Nüüd talveks ostsin omale ühe Ford punnsilma, mis läks kohe rikki tänu oma bioloogilise juhtmestikule. See pani parja põntsu
rahakotile ja auto veel liikuma pole saanud.
Pesupäev, A6 jäi peale pesu pikemalt kasutuseta ning kogus nii mõnegi sipelga uste vahedesse
Audi fännidele meeldis A8 väga, kuid A6 pole ka paha valik
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 12.10.20 21:26
|
|
|
Väga hea näeb välja see C4 Sul!
Ainult ma ei tea kas pildid petavad või esimesed suunad tahavad värskendust?
Kärukonksu hoiaks ka üldiselt pagasnikus, tundub, et see käib küljest
Oleks selline "puhtam" tagaosa.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.11.20 22:51
|
|
|
Konksu võtit pole ja suunad vajaks tõesti uuendust. Kinnni on jäänud soojaklapp ja kliima jooksis tühjaks. Püsika sai Rocket korda. Auto panin garaa˛i
talveunne ja eks kevadel hakkan vaikselt tegelema.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 13.11.20 23:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim
Konksu võtit pole |
Ma lähenesin samasugusele probleemile vägivallaga, sain lukust ja tema toimimisest jagu. See tähendab ühtlasi seda, et niisama seda auto külge enam ei
pane, ainult siis kui päriselt vaja.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.09.21 20:37
|
|
|
Eelneva ÜV vead sai eemaldatud. Esisilda uued õõtsad, sillatala ja stabika puksid, kummi osad asendasin polyga. Lahti võttes oli ühe õõtsa sees hülss,
mis takistas õõtsa kättesaamist, ei teagi miks see seal vajalik oli. Tagapiduritele sai uued sadulad ja kohustuslik pidurite õhutamine. Salongi
soojaklapile tellisin uue mikromootori ja vahetasin ära, ei ole väga keeruline töö aga muudatus märkimisväärne. Seejärel esituled lahti ja korrastasin
reguleerimis süsteemi, reflektorid ja klaasid pesin puhtaks. Tagurdustuled ei toiminud vigase juhtmestiku pärast, seegi sai korda. Gaasiklapp sai uus
kuna auto oli maru uimane ja teadsin, et uus gaasiklapp (VDO) annab soovitud tulemuse. Ei pidanud pettuma ja mootori teravus tuli korralikult tagasi.
Tunne nagu oleks rohkem jõudu ja parem kiirendus.
Lõpetuseks uus ÜV ja jälle sai taieldud esiklaaside tumeduse pärast. Leppisime kokku, et tegemist on turvakilega ja mõõdikul ka veaprotsent lubatud,
järgmine kord siis peaks lihtsamalt saama. Jäänud on veel kliimaradikas ja vahetada katuseluugi mootori ümbris korralikuma vastu, seda polnud lihtne
leida.
Lisaks A6-le ostsin 2020 viimasel päeval Audi 2.3 100q, vajas teine nokitsemist enne kui liiklusesse lubati: pidurid, katalüsaator, mootori vaakumleke
jne jne. Autol on ainult mõned lisad: kütusel töötav seisusoojendi, kärukonks, nelivedu. Tõstsin kere kõrgemaks, et saaks metsaradu ja tuisanud teid
muretult läbida. Mootor on parajalt lahjake, kuid väga paindlik ja lollikindel. Igaks juhuks vahetasin kogu rihmamajanduse, veepumba ja termostaadi.
Ootamas on veel pritsungi sättimine, kuna külmalt segu liigrikas ja tarbib kütet mõnuga.
A6 on müügi ajutiselt kuna on soov C4 S osta, kõik katuse alla kahjuks ei mahu.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.10.21 16:42
|
|
|
Autol nüüd uus omanik.
|
|
|