Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C4 2.8QA - 1995 - Siim (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 9225)
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 08.08.19 20:24 Tsiteeri
Audi A6 C4 2.8QA - 1995 - Siim



Eelmise C4 pidin müüma ebapraktilise sedaan kere pärast, lisaks oli vaja töökindlat igapäeva autot. Nüüd ei pea enam igapäeva auto pärast muretsema ja vajadusel saab ka ka C4 praktilist poolt kasutada :).
Aeg ajalt jäi selle auto kuulutus ette, kuid hind oli alati kosmos. Lõpuks tuli hind piisavalt alla ja võtsin auto enda hoolde. Kere konditsioon on hea ja tehnika poolelt ka väga ei kurda. Mõned kerged õlilekked klapikaane vahelt ja tundub, et nuka ketid on liialt veninud. Hetkel ei tööta kliima ja püsikas.

Mootor: algne 2.6 vahetatud 2.8 142kw vastu
Käigukast: automaat
Salong: elektrilised ja vähe toekamad istmed, mugavam kui mehaaniline Recaro

Auto plaanin jätta pikemaks ajaks :)

https://i.imgur.com/IfQKtpP.jpg
https://i.imgur.com/UfHSNjj.jpg
https://i.imgur.com/XWG1qeb.jpg
https://i.imgur.com/dCy8IPb.jpg
https://i.imgur.com/cLcnpRQ.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 05.09.19 19:54 Tsiteeri


Paar paagitäit maha vuratud ja endiselt autoga rahul. Atm kast sobib paremini sellele mootorile, veab madalalt ja sujuvalt. Vägevat kiirendust muidugi ei tasu loota, kuid piisav igapäevaseks toimetamiseks. Veljed panin nööbid +15mm flants vahele, esialgu jääbki nii, sest mugavus maksab. Vahetasin mittetöötava viskosiduri, kliima vent uhas koguaeg kuna temp andur tuksis- ühendasin lahti.

Mõned pildid ja jutt sinna juurde.

Enne pesu
https://i.imgur.com/1dLlVYk.jpg
https://i.imgur.com/yDX2Kf6.jpg
Peale pesu
https://i.imgur.com/nJD2lbv.jpg
https://i.imgur.com/dAcLYnB.jpg
Eelnev omalooming millega peab tegelema. Kunagi panen uued kõlarijuhtmed ja vaatan miskit paremat helisüsteemi. Omaloomingut on mujalgi aga otseselt ei häiri.
https://i.imgur.com/YVd1kcG.jpg
https://i.imgur.com/aJXD4hZ.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sfinks
huviline



Registreerunud 22.08.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 Avant

postitati 24.12.19 12:38 Tsiteeri


Sikka, miks müügis juba?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 24.12.19 14:32 Tsiteeri


V8 tahan proovida😀 ja müük ainult siis kui keegi nõus küsitud summa maksma.



Tsitaat:
Algselt postitas: Sfinks
Sikka, miks müügis juba?



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 24.12.19 21:31 Tsiteeri


Kas viimasel pildil see veider kummilutt on keskluku remont? Muuseas seda õiget kummidetaili müüakse suht olematu summa eest :)
https://12v.org/urs/Bosch%20actuator%20boots.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 25.12.19 13:13 Tsiteeri


Ma ka ei mõista, et miks nii tehtud oli. Uus lutt olemas ja paigaldatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.20 20:55 Tsiteeri


Auto suveks töökorda sätitud, vahetatud õlid: mootor, käigukast, tagadiffer, roolivõim. Jahutusvedeliku vahetasin temperatuuri anduri pärast, kuid millegipärast endiselt kliimavent uhab töötava mootoriga pidevalt. Korraks tundus, et sai korda kui süüde sees vent enam ei rakendunud aga eksisin kui mootori tööle panin ja vent tuli kohe järgi. Välja lastud õlid ja jahutusvedelik olid ilusad, see tähendab et pigem on hooldust ka varem saanud, väga hea! Kliima kontrolliti ja täideti, lekked puuduvad, kuid kliima oli täiesti tühi. Vahetada lasin ka kliima rõhuklapp/sõelfilter mis oli parajalt sodine. Lisaks vahetasin kõik filtrid ja kojamehed. Autoga jäin korra lollisti kinni ja otsustasin, et peab kere kõrgemaks tagasi saama kuna algne madaldus 15" veljega on pisut liig. Vedrustusega mässama ei viitsinud hakata ja sai ostetud suurem velg. Velg 17" ja rehvi mõõdud 225/45 on turvalised, et kaotada pisut, kuid mitte oluliselt sõidumugavuses. Lisatud on 15 mm flantsid koos pikemate poltidega. Väljanägemine sai minu jaoks soliidne ning ei mõju ülepakutuna. Korda tegemist ootab püsikas, aju on vahetatud, kuid tööle pole saanud.

Kehvad pildid, peale suurpuhastust teen paremad:

https://i.imgur.com/ZQpLBRK.jpg
https://i.imgur.com/k53CUOO.jpg
https://i.imgur.com/9eQ9YzR.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ertu
huviline



Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: b5 1.8tq

postitati 27.03.20 21:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Siim
Korda tegemist ootab püsikas, aju on vahetatud, kuid tööle pole saanud.

Kindel, et teine aju ka korras on? Need väiksed kondekad kipuvad seal vist kole kuumaks minema ja vajavad aeg-ajalt jälle jootmist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.20 21:39 Tsiteeri


Rocketi taastatud aju läks asemele ja temalt jama pole veel kordagi saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 19.04.20 19:45 Tsiteeri


C3 keretööde jaoks ostsin keevituse ja esimeseks õpitunniks tegin C4 summuti korralikumaks. Selle tarbeks olen varasemalt ostnud vähe korralikuma originaal summuti. Modisin tagumist pütti ja nüüd on hääl veidi mahedam, lõpetuseks lisatud Simonsi 75mm otsad. Keevitus väga meisterlik ei jäänud, kuid kogemusi ja enesekindlust sai küllaga. Ülevaatamst vajaks esisild kuna midagi klobiseb kui sõita vähe augulisemal teel, ilmselt jääb see TÜV eelseks tegevuseks. Lisaks peab vahetama kõik pidurikettad ja klotsid. Samas need ei ole kriitilised ja suve peaks saama sõita murevabalt. Siiani kõige vähenõudlikum Audi mida omanud ja sõidu poolelt ka kõige mugavam.


https://i.imgur.com/3NQw7S9.jpg
https://i.imgur.com/QRTQfLS.jpg
https://i.imgur.com/tynuy5I.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 11.10.20 21:31 Tsiteeri


Augustis ülevaatus läbitud ja mõned tähelepanekud:

1. Juhipoolne esituli näitab liiga kõrgele, kruvikeerajale sättimiseks ei allunud
2. Esiõõts loksuga, kahtlus sai kinnituse
3. Lisapidurituli ei tööta, seda ei teadnud

Tuleval kevadel teen silla korda ja vaatan mis tuledega saab.

Sellel kevadel ostsin ühe nokitsemist vajava A8, et saada oma V8 isu täis ilma, et A6 peaks müüma. See oligi suve kruiisimiseks mõeldud ja väga mugav oma Recaro sisuga. Nüüd talveks ostsin omale ühe Ford punnsilma, mis läks kohe rikki tänu oma bioloogilise juhtmestikule. See pani parja põntsu rahakotile ja auto veel liikuma pole saanud.

https://i.imgur.com/kMR3lXY.jpg

Pesupäev, A6 jäi peale pesu pikemalt kasutuseta ning kogus nii mõnegi sipelga uste vahedesse
https://i.imgur.com/rUrohMd.jpg

Audi fännidele meeldis A8 väga, kuid A6 pole ka paha valik
https://i.imgur.com/e87B2Is.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 12.10.20 21:26 Tsiteeri


Väga hea näeb välja see C4 Sul!

Ainult ma ei tea kas pildid petavad või esimesed suunad tahavad värskendust?
Kärukonksu hoiaks ka üldiselt pagasnikus, tundub, et see käib küljest :)
Oleks selline "puhtam" tagaosa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.11.20 22:51 Tsiteeri


Konksu võtit pole ja suunad vajaks tõesti uuendust. Kinnni on jäänud soojaklapp ja kliima jooksis tühjaks. Püsika sai Rocket korda. Auto panin garaa˛i talveunne ja eks kevadel hakkan vaikselt tegelema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 13.11.20 23:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Siim
Konksu võtit pole

Ma lähenesin samasugusele probleemile vägivallaga, sain lukust ja tema toimimisest jagu. See tähendab ühtlasi seda, et niisama seda auto külge enam ei pane, ainult siis kui päriselt vaja.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 06.09.21 20:37 Tsiteeri


Eelneva ÜV vead sai eemaldatud. Esisilda uued õõtsad, sillatala ja stabika puksid, kummi osad asendasin polyga. Lahti võttes oli ühe õõtsa sees hülss, mis takistas õõtsa kättesaamist, ei teagi miks see seal vajalik oli. Tagapiduritele sai uued sadulad ja kohustuslik pidurite õhutamine. Salongi soojaklapile tellisin uue mikromootori ja vahetasin ära, ei ole väga keeruline töö aga muudatus märkimisväärne. Seejärel esituled lahti ja korrastasin reguleerimis süsteemi, reflektorid ja klaasid pesin puhtaks. Tagurdustuled ei toiminud vigase juhtmestiku pärast, seegi sai korda. Gaasiklapp sai uus kuna auto oli maru uimane ja teadsin, et uus gaasiklapp (VDO) annab soovitud tulemuse. Ei pidanud pettuma ja mootori teravus tuli korralikult tagasi. Tunne nagu oleks rohkem jõudu ja parem kiirendus.
Lõpetuseks uus ÜV ja jälle sai taieldud esiklaaside tumeduse pärast. Leppisime kokku, et tegemist on turvakilega ja mõõdikul ka veaprotsent lubatud, järgmine kord siis peaks lihtsamalt saama. Jäänud on veel kliimaradikas ja vahetada katuseluugi mootori ümbris korralikuma vastu, seda polnud lihtne leida.
Lisaks A6-le ostsin 2020 viimasel päeval Audi 2.3 100q, vajas teine nokitsemist enne kui liiklusesse lubati: pidurid, katalüsaator, mootori vaakumleke jne jne. Autol on ainult mõned lisad: kütusel töötav seisusoojendi, kärukonks, nelivedu. Tõstsin kere kõrgemaks, et saaks metsaradu ja tuisanud teid muretult läbida. Mootor on parajalt lahjake, kuid väga paindlik ja lollikindel. Igaks juhuks vahetasin kogu rihmamajanduse, veepumba ja termostaadi. Ootamas on veel pritsungi sättimine, kuna külmalt segu liigrikas ja tarbib kütet mõnuga.

https://i.imgur.com/G8ojcHK.jpg
https://i.imgur.com/K4141ii.jpg
https://i.imgur.com/yvGwEIq.jpg
https://i.imgur.com/Q7ZlqfD.jpg
https://i.imgur.com/JHq4RnN.jpg
https://i.imgur.com/CoPmSOT.jpg
https://i.imgur.com/YFjQIS4.jpg

A6 on müügi ajutiselt kuna on soov C4 S osta, kõik katuse alla kahjuks ei mahu.
https://i.imgur.com/eJwfONM.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 09.10.21 16:42 Tsiteeri


Autol nüüd uus omanik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 43.6% - SQL: 56.4%]