heinz76
huviline
Registreerunud 26.07.19
Kasutaja on eemal
Auto: AudiA6 C6 Quattro.3,0TDI 165kw
|
postitati 08.08.19 17:41
|
|
|
A6C6 3,0TDI 165kwÕhkvedrustus.Raplamaa.
Tere abimehed!Kas oleks kedagi kes viitsiks ja oskaks õhkvedrustusega miskit ettevõtta.Suht igapäevaselt taob kollase tulukese põlema ja lükkab
Jacking mode peale!Ei ole kül kuskil diagnostis käinud kuid tundub et kompressor ei jõua enam vajalikku survet anda,kuna lift asendisse ei jõuagi
lükata,ennem lööb kollase põlema.Comforti lükkab vaevaliselt ära.Tellisin kompressorile uue silindri,kolvirõnga koos tihendirõngastega.Kuna ise pole
sellist tööd teinud siis ei julgeks ette võtta seda tööd.
Ehk oskate aidata ja keegi oleks asjaga kursis ja viitsib ettevõtta selle töö.
Tänan.
|
|
|
Ahti
klubiliige
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 3.0 TDI S-line
|
postitati 15.08.19 14:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: heinz76
Tere abimehed!Kas oleks kedagi kes viitsiks ja oskaks õhkvedrustusega miskit ettevõtta.Suht igapäevaselt taob kollase tulukese põlema ja lükkab
Jacking mode peale!Ei ole kül kuskil diagnostis käinud kuid tundub et kompressor ei jõua enam vajalikku survet anda,kuna lift asendisse ei jõuagi
lükata,ennem lööb kollase põlema.Comforti lükkab vaevaliselt ära.Tellisin kompressorile uue silindri,kolvirõnga koos tihendirõngastega.Kuna ise pole
sellist tööd teinud siis ei julgeks ette võtta seda tööd.
Ehk oskate aidata ja keegi oleks asjaga kursis ja viitsib ettevõtta selle töö.
Tänan. |
Kõigepealt ikka diagnost, siis saab edasi vaadata, mida vaja tellida või testida. Aga tundub, et kompressor on hõre ja kuumeneb üle. Ülekuumenemis
kaitse lükkab siis selle välja. Vabalt võib ka kuskil leke olla.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 15.08.19 14:34
|
|
|
Hakkame ikka teisest otsast pihta - kompressor muidu ei peksaks, kui kusagil leket pole. See, et kompressor on lekke tulemusena end juba vigaseks
tagunud, on tagajärg.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 15.08.19 15:41
|
|
|
Alati võib süsteemis, eriti nii vanas, ka mitu viga olla. Eredalt on jäänud meelde üks C6, kus vahetusse läksid esimesed amordid-padjad mõlemad,
kompressor, klappide plokk ja parem esimene kõrgussensor. Ennem olid vahetatud tagumised padjad just. Päris ilus number tuli kokku töökojale, kus
tehti. Võin omast kogemusest öelda, et mitme vea korral on palju raskem vigaseid detaile leida, kuna nad mõjutavad erinevaid näite, mida arvutiga
vaadata saab. Peale remonti kindlasti kalibreerimine vaja teha.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
heinz76
huviline
Registreerunud 26.07.19
Kasutaja on eemal
Auto: AudiA6 C6 Quattro.3,0TDI 165kw
|
postitati 29.08.19 10:52
|
|
|
Tänan vastuste eest.Eks tuleb kuskilt otsast alustada jah.Aga küsimus veel et kui soovin kompressori maha võtta,siis kuidas peaksin seda tegema.Auto
tõstukiga üles,pistikud lahti,kompressor maha ja kui uus peale panna siis kas peaks rattad toetuma panema või võib olla tõstukil ja rattad maast
lahti?Või peab akujuhtme maha võtma või piisab kui uksed kinni ja võti sõõtelukust väljas?Ja kui kompressor tagasi paigaldatud,lasen tõstukil
alla,rattad toetuma ja võib käivitada?
Tänan.Ootan vastust.
|
|
|
Ahti
klubiliige
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 3.0 TDI S-line
|
postitati 31.08.19 08:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: heinz76
Tänan vastuste eest.Eks tuleb kuskilt otsast alustada jah.Aga küsimus veel et kui soovin kompressori maha võtta,siis kuidas peaksin seda tegema.Auto
tõstukiga üles,pistikud lahti,kompressor maha ja kui uus peale panna siis kas peaks rattad toetuma panema või võib olla tõstukil ja rattad maast
lahti?Või peab akujuhtme maha võtma või piisab kui uksed kinni ja võti sõõtelukust väljas?Ja kui kompressor tagasi paigaldatud,lasen tõstukil
alla,rattad toetuma ja võib käivitada?
Tänan.Ootan vastust. |
Jah auto on kogu aeg tõstuki peal. Süüde muidugi väljas! Uus kompressor alla, pistikud voolikud kinni ja lased vaikselt alla. Kui padjad on tühjaks
jooksunud, siis auto jääb tühjadele patjadele, rattad koopas kuni sa käivitad auto ja kompressor pumpab ise auto õigele kõrgusele. Minul läks
ladusalt. Kalibreerimist ei vajanud, kui kõrguse andurid kõik OK.
PS. Padja klappidel peaks olema tagasilöögi klapp sees, seega peaks need täis isegi jääma, kui padja klappide vahetust plaanis pole.
|
|
|
|