Selline tagasihoidlik küsimus, kas see ongi A6 2016 Quattro eripära et lühikese sõidu peale peale mootori välja suretamist jääb mingi jahutuse
ventikas veel tööle. Väljas kuuma ilma pole ca 17 kraadi sooja sõit ise lühike suhteliselt 3-4km ja kliima iseenesest sisse lülitatud 23 kraadi peale.
Armaturis tulesid ei põle ja mootori temp. 90 kraadi peal kenasti.
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Lauritz
huviline
Registreerunud 30.01.19
Kasutaja on eemal
postitati 05.08.19 06:32
Tundub loogiline. Tänud Jann!
audi2003
huviline
Registreerunud 20.05.14
Asukoht: soome
Kasutaja on eemal
postitati 02.10.19 07:13
Et siis kui teha üks hommik nagu pikem sõit, siis seda jahutamist ei toimuks? Ja see siis ilmselt nende autode eripära? Sest kolmel eelneval a6
mudelil 1999.a.2006.a. ja 2010.a. omadel seda jahutamist polnud.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.7% - SQL: 70.3%]