qqaabz
huviline
Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI
|
postitati 04.08.19 18:43
|
|
|
3.0tdi atmkasti jahutustoru
Alumise käigukasti jahutustoru mis läheb radikasse on ühendus kohast jahutusvedelikuga koos. Pole ju võimalik, et sealt koos saab olla kuna torudes
jookseb ikka õli mitte jahutusvedelik !?
Leidsin selle kuna hakkasin eest soonrihma vahetama ja rulle siis nägin, eelnevalt mul veepumba ja termostaadi vahelt veits immitses, et ehk sealt
pritsis vendika tuulega midagi ? Ühendus koht on ka täpselt õhutus ava all.
Oskab keegi antud olukorra kohta midagi öelda, endale tundub ebareaalne see.
Auto A6 3.0tdi 165kw
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 04.08.19 19:41
|
|
|
Pildi oleks võinud teha, nii on raske aru saada.
Kui lekib jahutusradika külge minev ühendus, siis sealt saab ju tulla küll, radika plastikkorpuse ja õlitoru pesa vahelt, seal on juba jahutusvedelik
mitte õli.
|
|
|
qqaabz
huviline
Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI
|
postitati 04.08.19 21:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Pildi oleks võinud teha, nii on raske aru saada.
Kui lekib jahutusradika külge minev ühendus, siis sealt saab ju tulla küll, radika plastikkorpuse ja õlitoru pesa vahelt, seal on juba jahutusvedelik
mitte õli. |
Veel nina lahti, saan ehk homme õhtu poole teha pildi.
https://www.upload.ee/image/10315579/B09A4861-3603-4AD1-934F-6F546CA4C477.jpeg
Lingil seda tihendi kohta umbes kus sisse istub radikasse.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 05.08.19 04:40
|
|
|
Seda kohta mõtlesingi, radika küljes on mingi mutrilaadne asi, mis radika otsavanni sees olevat õlijahutit vastu radika plastikut surub. Võib proovida
pingutada seda mingite tangidega, kui ei aita, siis uus radikas. Lekete otsimisel on mõistlik piirkond näiteks brake cleaner-i ja suruõhuga puhtaks
teha, siis näeb täpselt kust tuleb.
|
|
|
qqaabz
huviline
Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI
|
postitati 05.08.19 07:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Seda kohta mõtlesingi, radika küljes on mingi mutrilaadne asi, mis radika otsavanni sees olevat õlijahutit vastu radika plastikut surub. Võib proovida
pingutada seda mingite tangidega, kui ei aita, siis uus radikas. Lekete otsimisel on mõistlik piirkond näiteks brake cleaner-i ja suruõhuga puhtaks
teha, siis näeb täpselt kust tuleb. |
Kui sealt minimaalselt lekib m kas võib jahutusvedelik sattuda käigukasti õlisse ?
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 05.08.19 07:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: qqaabz
Kui sealt minimaalselt lekib m kas võib jahutusvedelik sattuda käigukasti õlisse ? |
Kui see sealt on ikka sealt, siis loodaks, et vblla isegi ei satu.
Aga radika pead nagunii kiirelt ära vahetama.
.
|
|
|
qqaabz
huviline
Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 05.08.19 16:03
|
|
|
Suurt aru ei saa ausalt öeldes. Aga sealt on juba pikemat aega lekkinud, kui värvainet nii palju on maha jäänud sinna.
|
|
|
qqaabz
huviline
Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI
|
postitati 05.08.19 17:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Suurt aru ei saa ausalt öeldes. Aga sealt on juba pikemat aega lekkinud, kui värvainet nii palju on maha jäänud sinna. |
See on see alumise toru ots, keerates(vist) otse radikasse. Eks ma vahetan radika ära .
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 05.08.19 18:39
|
|
|
Õlitorude tagasi saamine on paras peavalu, O-rõngad soovitaks uued tellida ja korralikult õliga kokku teha nii rõngas kui ka pesa radika küljes.
Vanade tihenditega ei taha tavaliselt tagasi kokku minna, vist on ära paisunud ja ega pole ruumi seal suruda neid kui nina ees autol. Keerates ei lähe
need torud, lähevad poldiga toru küljes olevast tõrvast, näha sellel lingil eespool.
|
|
|