Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A5 2.0Tdi käigukasti probleem (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1809)
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 15.07.19 16:09 Tsiteeri
Audi A5 2.0Tdi käigukasti probleem



Tuttava auto 2.0Tdi 2010 manuaal esivedu ja järgmine probleem:
Juba mõnda aega kurtnud, et kuuleb kolinat esisillast, peamiselt vaba käiguga veeredes. Otsustas siis vahetada hooratta ja siduri, sest ei leidnud muud viga kuskilt.
Võtsime siis täna lahti ja alles tagasi kokku pannes märkasin, et vasakpoolse veovõlli flants kasti küljes loksub liiga palju. See on siis see pikk võlli, mis tuleb välja tõmmata hooratta kätte saamiseks. Ja laager loksub kasti korpuse sees ristisuunas, silma järgi vähemalt 1mm tühja ruumi seal, on ära söönud selle pesa. Ette on nähtud seibidega reguleerimine laagri alla pannes, aga see on pigem pikkilõtku jaoks. Kas kasti korpus nässus või aitavad need seibid? Kui tihedalt peab see laager minema pesasse? Kogemusi kellelgi sellega?

Sellest võllist käib jutt siis: https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2012/SB-10043562-7138.pdf


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 15.07.19 20:15 Tsiteeri


Need seibid pannakse laagri alla sellepärast et selle kolme poldiga raamiga millega pooltelg kasti külge läheb surutakse ka laager pesa põhja kinni et ta enam ei loksuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 16.07.19 04:22 Tsiteeri


See on arusaadav jah, aga pesa tundub kahtlaselt palju kulunud. Kui see kolks tõesti sealt tuleb, siis on sellega rohkem kui aasta sõidetud ja on olnud aega kulutada seda. Neid 0.3mm seibe peaks sinna 10tk panema arvatavasti, veel pole mõõtnud. Remondijuhend ütleb, et kui see võll niisama tõmmates välja ei tule, siis tuleb kasutada lööktõmmitsat. Sellest võib järeldada, et uuena on see laager ikka tihedalt seal pesas. Arusaamatu lahendus tehasest minu jaoks.
Nagu ikka hakatakse remontima päev enne laeva teadagi kuhu minekut, seega midagi rohkem tellida aga teha ei jõua, eks siis sõidab samamoodi edasi esialgu.

Mingi hägune õppevideo ka olemas youtube-s, alates 05:55 näitab seda loksumist seal:
https://www.youtube.com/watch?v=VlPg1Y2KLhA

Edit: Kolin jäi endiseks peale hooratta ja siduri vahetust, tõenäoliselt siis kolisebki see laager.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 10.2% - SQL: 89.8%]