Lehekülgi: 1 2 |
ptr
huviline
Registreerunud 06.02.20
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.20 07:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Vaatasin, et Karla Auto pesed neid kuidagi. Ise väidavad, et "Pärast sellist puhastamist on filter kuni 100% uue vääriline."
Huvitav, kas sel on mingi tõepõhi ka all? LINK.
. |
Mul pestud, üle aasta sõitnud nii linnas, kui maanteel.
Mitte mingit probleemi pole.
Lödiks pole ka midagi läinud
|
|
|
ahto42
huviline
Registreerunud 20.09.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.02.20 12:45
|
|
|
Huvitav, et Jeep GC 2017 sumpaotsad seest mustad.
See on lihtsalt minu teooria, ei pretendeeri absoluutselt mingile tõele: Kui toimub põletusprotsess, siis kuhugi peavani ju need kinnipüütud
tahmaosakesed sealt filtrist minema, ei haihtu nad lihtsalt niisama ära. Et need masinad millel on sumpa otsad puhtad/puhtamad, on lõpupütis rohkem
mürasummutavat materjali, mis püüab osa tahmaosakesi ka kinni, mis nüüd kuumaga filtrist minema lendavad.
https://www.youtube.com/watch?v=tLOGktd86Lo siin ka 1:27 näda, et ots
must.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 10.02.20 13:21
|
|
|
Kui mustad, on kärg puruks. B8-C6-C7-D3-D4 on otsad täiesti puhtad, kui filter terve. Ainult natuke tolmu. Siin ei ole varianti. Mingi vill ei püüa
seal miskit. Kui adblue on peal juba, on asi veits teine.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 10.02.20 14:15
|
|
|
Sattusin ka ise seda karla auto reklaami lugema. Jäin mõttesse, et kas mingi b filter seal paariks aastaks 350-500 ringis v oem pesemine, kumb targem
valik olla võiks. Mitte et mure käes oleks vaid lihtsalt mõte
|
|
|
ahto42
huviline
Registreerunud 20.09.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.02.20 18:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kui mustad, on kärg puruks. B8-C6-C7-D3-D4 on otsad täiesti puhtad, kui filter terve. Ainult natuke tolmu. Siin ei ole varianti. Mingi vill ei püüa
seal miskit. Kui adblue on peal juba, on asi veits teine. |
Kusepritse on peal jah
Enda x-trail euro5, ilma kuseta, sumpa ots on nagu videos fordil. Üv probleeme ei olnud.
|
|
|
ahto42
huviline
Registreerunud 20.09.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.02.20 18:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: miilits22
Sattusin ka ise seda karla auto reklaami lugema. Jäin mõttesse, et kas mingi b filter seal paariks aastaks 350-500 ringis v oem pesemine, kumb targem
valik olla võiks. Mitte et mure käes oleks vaid lihtsalt mõte |
B osa tundub kindlam.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 10.02.20 21:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ahto42
Enda x-trail euro5, ilma kuseta, sumpa ots on nagu videos fordil. Üv probleeme ei olnud. |
Kui filtri elemendis mõra on ei tekigi ülevaatusel sellest mingit probleemi.
Miks peaks, kui isegi ilma filtrita läheb auto ülevaatuselt heitgaaside poolest läbi.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 11.02.20 19:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ahto42
Huvitav, et Jeep GC 2017 sumpaotsad seest mustad.
See on lihtsalt minu teooria, ei pretendeeri absoluutselt mingile tõele: Kui toimub põletusprotsess, siis kuhugi peavani ju need kinnipüütud
tahmaosakesed sealt filtrist minema, ei haihtu nad lihtsalt niisama ära. Et need masinad millel on sumpa otsad puhtad/puhtamad, on lõpupütis rohkem
mürasummutavat materjali, mis püüab osa tahmaosakesi ka kinni, mis nüüd kuumaga filtrist minema lendavad.
https://www.youtube.com/watch?v=tLOGktd86Lo siin ka 1:27 näda, et ots
must. |
Su teooria ei pea paika. Põletusprotsessil toimubki kinnipüütud osakeste põletus.
Mina ei ole korras ja toimiva süsteemiga masinatel musti sumpaotsi näinud. Videos näidatud Ford on mingi probleemiga (kärg katki, auk sisse löödud
vms), ega ta seal sundpõletusel niisama ei ole .
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
ptr
huviline
Registreerunud 06.02.20
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.02.20 12:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: miilits22
Sattusin ka ise seda karla auto reklaami lugema. Jäin mõttesse, et kas mingi b filter seal paariks aastaks 350-500 ringis v oem pesemine, kumb targem
valik olla võiks. Mitte et mure käes oleks vaid lihtsalt mõte |
Mõtlesin enne pesu sama asja.
Uurisin maad ja guugeldasin ja ikka ei soovitata neid b varuosi, üks jama pidi teist taga ajama.
Ma ei viitsinud jamada ja lasin pesta.
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.02.20 18:33
|
|
|
Olen paigaldanud B osa filtreid ja pole siiani probleeme olnud.
Loomulikult kui on autol aktiivne viga juures, mistõttu filter otsa saanud, ei aita ka uus filter väga pikaks ajaks.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|