Kennor
huviline
Registreerunud 10.07.19
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.07.19 12:12
|
|
|
2.5 tdi BAU lonkab tühikäigul
Tere!
Kas keegi oskab öelda milles võib viga olla. A6 2.5 tdi 132kw lonkab sooja mootriga tühikäigul, nagu jätaks mõni silinder vahele.
Probleem on aind töösooja mootoriga ja tühikäigul, sõidab muidu hästi ja sõiduajal probleemi ei ole. Kui tühikäigul pöördeid tõsta või käigukang panna
D või R peale siis kaob lonkamine ära, kui kang P või N peal ning mootor pole koormatud siis jälle lonkab.
Külma mootoriga probleemi ei ole, käib hästi kuni soojaks läheb.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 10.07.19 13:26
|
|
|
Arvutiga vaatad temperatuurid üle, juhtpihusti korrasolek, kas kolb pumbas liigub, muudab ettenähtud vahemikus pritsehetke jne. Ennustamine ei vii
sihile.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
niar
huviline
Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.07.19 19:37
|
|
|
Endal oli sama jama siis, kui mootoripadi oli õhtal.
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 11.07.19 08:26
|
|
|
Mul 120kw bdg teeb samamoodi. Algas umbes siis kui see bio teema kütustega hakkas aga võimalik, et kokkusattumus. Mootoripadjad panin uued ja
originaalid aga ei midagi. Pihusteid katsetasin teiste kasutatute vastu vahetada aga siis läks päris hulluks asi. Vanad pihustid tagasi suva
järjekorras panin, siis kadus enamvähem ära. Mul siin teema ka kusagil sellega seoses. Päris lahti pole saanud.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
Kennor
huviline
Registreerunud 10.07.19
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 11.07.19 09:25
|
|
|
Kas mulle ainult tundus või on MAFi näit liiga kõrge?
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 11.07.19 12:14
|
|
|
Kui padjal vedelik välja voolab, ei tule viga sisse. Kui solenoid läbi läheb, siis peaks tulema viga. Minul olid patjadel kinnitused katki ja
vedelikud väljas aga uued ei muutnud midagi. Vb veel paremini on tunda.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 11.07.19 17:10
|
|
|
Raske on jälgida, aga EGR toimib kuidagi kahtlaselt. Võiks sellele grupile ka "basic setting" teha, siis paremini näha. Õhukogus oleneb EGR-i
töökorras olekust, kui see ei toimi/on pimedaks tehtud, siis näebki neid suuri õhukoguseid seal.
Samuti see süütenurga asi, kas see miinus märgiga BTDC tähendab siis tegelikult ATDC, mul omal näitab ikka ATDC. Kui pritsenurk laperdab, siis
mõnikord on süüdi lisaõhk, õhumulle pole kütusevoolikus näha?
|
|
|
Kennor
huviline
Registreerunud 10.07.19
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.07.19 18:22
|
|
|
Õhumulle kütusevoolikus ei ole.
Süütenurka näitab vahel ATDC ja siis suvalisel hetkel muutub miinus BTDC peale, ei tea miks nii teeb.
Täna avastasin, et see toru lekib heitgaase mis on EGRi ja sisselaskekollektori vahel, kas see ei või probleeme põhjustada?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 11.07.19 19:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kennor
Täna avastasin, et see toru lekib heitgaase mis on EGRi ja sisselaskekollektori vahel, kas see ei või probleeme põhjustada? |
Kui see lekib heitgaase, siis võib seal ka vabalt rõhuleke olla (tõenäoliselt ongi ilmselt).
|
|
|
|